På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Postproduktionskoordinator
Spela filmen

Postproduktionskoordinator

17 Lediga jobb

Wind service coordinator

Arbetsgivare / Ort: International General Electric AB / HALMSTAD
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 september (20 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-23
Källa: Arbetsförmedlingen
Om jobbet

All resources, and logistics required to perform services and maintenance activities on customers' site/property. These activities contribute to, maintain, repair and refurbish sold or existing products. Includes all types of maintenance service (preventive and remedial), manage maintenance facilities and field services engineering. Impacts quality of own work and the work of others on the team. Executes standard operational/technical tasks typically subject to instructions and work routines. There is latitude to rearrange the sequence to complete task/duties based on changing work situations.

Roles and Responsibilities

  • Responsible for field resource deployment planning and execution to meet customer and business metrics · Interface with the customer service managers on issues escalation · Develop long range forecast for region resource needs · Develop and execute short and long-range resource plans based on resource forecasts and region business commitments including recruitment, skills reviews, and resource development through advance level training
  • Broadening knowledge of own technical discipline to execute policy/strategy. May include support roles with specialized technical field of knowledge; still acquiring higher level knowledge and skills.
  • Basic understanding of key business drivers; uses this understanding to accomplish own work. Good understanding of how work of own team integrates with other teams and contributes to the area.
  • May have some autonomy to make decisions within a defined framework. Resolves issues in situations that require good technical knowledge and judgment within established procedures. Consults more senior team members for issues outside of defined instructions/parameters.
  • A job at this level requires good interpersonal skills and may be required to lead a junior team. For customer facing roles, develops strong customer relationships and serves as the interface between customer and GE. Explains technical information to others.


Required Qualifications

  • This role requires basic experience in the Services & Resource Management.
  • Bachelor's degree in a technical field from an accredited university or college (preferably Electrical or Mechanical Engineer with relevant experience).
  • Experience with end to end project lifecycle management of electrical components


Desired Characteristics

  • Strong oral and written communication skills. Ability to document, plan, market, and execute programs.
  • Experience with project management in Wind business


Relocation Assistance Provided: No

Arbetsgivare
International General Electric AB
Kristinebergsvagen 17
30241 HALMSTAD
Ansökan
Ansök senast 30 september (20 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Special effekts assistent/tekniker

Arbetsgivare / Ort: Panorama SFX AB / Saltsjö-Boo
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Vi är en firma som jobbar med fysiska specialeffekter för film och event såsom, snö, regn, dimma, eld och mekanik. Vi jobbar främst med tv-serier samt långfilm och även reklam

Vi söker en social människa som inte är rädd för att hugga i och jobba i krävande miljöer.

Ett visst tekniskt tänk krävs, vi intern utbildar men detta är långt ifrån en skrivbordstjänst och det kommer vara gott om tillfällen att fatta egna beslut

Visst lagerarbete, packning och lossning av bilar samt att assistera våra tekniker ute på fältet

B körkort är ett krav.


Arbetsgivare
Panorama SFX AB
Stenhuggarvägen 13
13238 Saltsjö-Boo
Hemsida: www.panoramasfx.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Facility Coordinator till Stockholm

Arbetsgivare / Ort: The We Select Company AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Har du bakgrund inom service och administration och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen att arbeta som Facility Coordinator i ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en bred roll. Sök tjänsten idag då urval sker löpande!

CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.

CBRE befinner sig i en expansiv tillväxtfas och nu söker vi Facility Coordinator till en av våra kunder med verksamhet centrala Stockholm. Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Du arbetar hos en av våra kunder och ser till att de får den bästa möjliga service. Som Facility Coordinator är du kundens ansikte utåt och förväntas ha en hög servicemedvetenhet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Diverse administrativa uppgifter för kunden t.ex. informationsbrev, scanna fakturor, inventering, rapportering
  • Ansvara för att kund- och gemensamma ytor är i god ordning
  • Konferensrumsservice samt bistå vid evenemang/projekt
  • Primär kontaktpersonen för leverantörer och servicepartners vid beställning av arbeten, felrapportering, uppföljning av leverans och fakturor
  • Hantering av växel
  • Hantering post och paket

Vi söker dig som är/har:

  • social, utåtriktad och serviceminded
  • mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
  • stresstålig, bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat
  • positiv och bra på att samarbeta men även kunna arbeta självständigt
  • god datakunskap och är van vid att arbeta i flera olika datasystem
  • ödmjuk och prestigelös

Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan senast den 2021-10-22. Tjänsten är heltid, och med placering i Stockholm.

Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Emily Nohrborg, Tel nr +46 (0) 73 0452816

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2020 23,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning

Arbetsgivare
The We Select Company AB
11151 STOCKHOLM
Hemsida: https://www.cbre.se/
Ansökan
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Samordnare

Arbetsgivare / Ort: Eriksbergs kembar och städ AB / Lerum
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Platskoordinator

Om jobbet

Tjänstebeskrivning

Solkattens hemtjänst, hushållstjänster är etablerad sedan 2014, i Göteborg och Lerum. Vår styrka finns i att kunna erbjuda heltäckande servicetjänster i våra butiker. Företaget erbjuder hemtjänst, städ, tvätt, skrädderi tjänster.

Vi växer och behöver dig!

Vi söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Eftersom du själv kommer att kunna påverka din arbetsdag / arbetsuppgifter är du initiativrik, har förmåga att tänka strategiskt och kan planera och strukturera ditt arbete.

Som koordinator/samordnare består dina arbetsuppgifter av att planera kunders och personalens städ tider och dagar samt att ha ansvar för personal som utför dessa uppgifter. Du måste samtidigt vara problemlösare och kreativ. Du tar emot inkommande samtal och besök från kunder och möter deras behov efter bästa förmåga. I ditt arbete ingår även att ta emot tvätt och skrädderi kunder

Vi söker dig som :

- Har förmågan att bygga långsiktiga relationer.

- Är social, 100 % flexibel, stresstålig, affärsmässig, självgående och strukturerad

- Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar

- Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem.

- Du har B-körkort

- Datavana/ Excel /Office m m

- Önskvärt: erfarenhet inom städbranschen dock ej krav

- 100% svenska i tal och skrift. Gärna andra språk.

- Miljö och kvalitets medveten.

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Arbetsgivare
Eriksbergs kembar och städ AB
Adeltorpsvägen 8 A
44330 Lerum
Hemsida: www.solkattenshemtjanst.se
Ansökan
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Produktionskoordinator

Arbetsgivare / Ort: Bring Parcels AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktionskoordinator

Om jobbet
Hur skulle det kännas att ta dig an en roll där du får kombinera din sociala kompetens, din inre motor och ditt intresse för logistik för att skapa nyckfulla relationer med kunder och samarbetspartners runt om i Sverige? Att dessutom få göra det på ett innovativt logistikbolag i en häftig tillväxtfas? Om beskrivningen ovan får din nyfikenhet att tändas till liv så kan vi på Bring ha den perfekta tjänsten för dig. Bli en av oss! På Bring har vi ett antal logistikterminaler som vi driver i egen regi där paket, gods och pallar ankommer, sorteras och packas för leverans. Utöver våra egna terminaler arbetar vi i en partnerstruktur där många av orterna vi är verksamma på drivs av externa parter, såsom olika typer av åkerier och speditörsbolag. För att säkerställa att driften på demexterna terminalerna kvalitetssäkras efter Brings högt ställda krav så söker vi efter en Produktionskoordinatorsom kan agera kravställare och driva löpande uppföljning gentemot våra produktionsenheter och samarbetspartners. Här får du spela en nyckelroll i en av logistikproduktionens mest mångfacetterade och utmanande delar. Du kommer tillhöra vårt affärsområde för hemleveranser, också känt som HD, som växer med full fart i takt med att också E-handeln i Sverige ökar. Du förväntas vara självständig i ditt sätt att arbeta, men till ditt förfogande står ocksådina kollegor i teametsom alla strävar mot samma mål – att säkerställa bästa möjliga drift för Brings hemleveranser i Sverige. Huvudsakliga arbetsuppgifter Följa upp KPI:er och sammanställa volym samt kvalitetstal på veckobasis. Löpande säkerställa att intäkter och kostnader för distribution är överensstämmande. Säkerställa en hög kundnöjdhet och således skapa långsiktiga och lönsamma kundrelationer. Ansvara för att en stabil och en så kostnadseffektiv och säker linehaul-lösning används. Skapa förutsättningar för goda samarbeten gentemot både interna kontaktytor och externa partners. Vi söker dig som känner igen dig i följande beskrivning Formella krav Du har minst ett par års erfarenhet av att arbeta inom transport- och/eller logistikbranschen. Du har god IT-vana. Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska. Meriterande Eftergymnasial utbildning inom logistik eller angränsande område. Erfarenhet av liknande typ av nätverksstrukturer som tjänstens karaktär avser. B-körkort. Personliga egenskaper För att du ska trivas och lyckas i den här rollen behöver du vara en lösningsorienterad person med en stark inre motor,eftersom du i många lägen kommer få ta stort eget ansvar och driva ditt arbete självständigt. I och med att du kommer ha en stor kontaktyta lägger vi stor vikt vid din sociala kompetens och förmåga att kommunicera med olika typer av människor. Du trivs också i mötet med människan i allmänhet och i mötet med kunden i synnerhet. Som person tror vi vidare att du är analytisk i ditt förhållningssätt och har en positiv attityd. Slutligen är ett strukturerat och noggrant arbetssätt en nyckel för att knyta ihop alla delar av rollen. Sist, men absolut inte minst, delar du våra värderingar; att vilja mer,att ta ansvaroch att spela för laget. Vårt erbjudande En utvecklande tjänst i en av koncernens mest spännande miljöer och med möjlighet att påverka Brings framtid. Vi erbjuder dig även stora möjligheter till både personlig utveckling och karriärmöjligheter inom koncernen. Dessutom får du arbeta tillsammans med trevliga kollegor som har hög kompetens, stort driv och engagemang i en koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan.  Omfattning och placering Omfattning: 100%. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Placering: Placeringsorten är flexibel där du kan arbeta antingen i Göteborg, Malmö, Jönköping eller Stockholm. Skicka in din ansökan redan idag! Bring fokuserar på personlig mångfald som en naturlig spegling av hur samhället ser ut. Vi genomför ett löpande urval i rekryteringen och uppmanar därför kvalificerade personer att ansöka direkt. OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Mathias Myrbäck via e-post: [email protected] Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Denise Cetin via e-post: [email protected] Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Arbetsgivare
Bring Parcels AB
Ansökan
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.