På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Motivationspedagog

Motivationspedagog

343 Lediga jobb

Karriärcoach

Arbetsgivare / Ort: Nordisk kompetens AB
Omfattning / Varaktighet: Deltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Jobbcoach/Utbildningscoach

Om jobbet
Karriärcoach till Nordisk Kompetens. Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring! Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR. Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT. Korta fakta om jobbet Anställningsform: Underkonsult eller behovsanställning Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten. Önskvärda krav- • Jobbcoach • Erfarenhet av rekrytering • B - Egen bil • Vi vill att du har goda IT kunskaper • Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande • Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. • Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Om jobbet På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att, coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Du har också god vana att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel. Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Tillträdesdag Enligt överenskommelse Övrigt- Vi drar igång ett samarbete eller anställning så fort vi hittar rätt kompetens. Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Mariam Al-zamami, [email protected]
Arbetsgivare
Nordisk kompetens AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Arbetsgivarkoordinator ref. nr 2928

Arbetsgivare / Ort: Håbo kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Jobbcoach/Utbildningscoach

Om jobbet
Allt fler upptäcker Håbo kommun, en ung och spännande tillväxtkommun med Bålsta som centralort. Vi är 22 000 invånare och fortsätter att växa. Vårt centrala läge i en växande region ger oss närhet och bra kommunikationer till de större städerna. Från både Stockholm och Västerås tar du dig hit på 30 minuter. I Håbo kommun har vi även en intern närhet som ger medarbetare stor möjlighet till påverkan och beslut. Här har du möjlighet att vara delaktig i förändrings- och utvecklingsarbetet. Vi är ca 1 600 medarbetare som driver kommunen framåt inom våra olika verksamheter. För oss är det en självklarhet att ständigt arbeta för att vara en attraktiv arbetsgivare. Hållbar miljö, hälsa och välbefinnande samt teknisk utveckling är några viktiga ingredienser i det arbetet. Arbetsmarknadsenheten Vi är en nybildad enhet i Håbo kommun och vårt uppdrag är att samordna och utveckla kommunens arbetsmarknadsinsatser för de som står längst ifrån och har störst behov av stöd. I dagsläget är vi en arbetsgrupp om sju medarbetare som verkar och trivs i fina lokaler i Bålsta centrum.  Arbetsmarknadsenheten driver också projekt med arbetsmarknadsanknytning. Ett exempel är Framsteget som har funnits i Håbo sedan 2018. Projektet riktar sig till personer som har behov av samordnad arbetslivsinriktad rehabilitering. Vi arbetar med ungdomar som varken arbetar eller studerar samt med förrehabilitering för individer 16-65 som har en diffus problematik. Framsteget finansieras av Samordningsförbundet i Uppsala län där kommunen, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och Region Uppsala ingår.  Arbetsuppgifter Vi söker nu en arbetsgivarkoordinator för en tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlägning. Du kommer i nära samarbete med arbetskonsulenter och andra relevanta aktörer samordnare arbetsgivarkontakter. Du kommer att utveckla rutiner och strukturer för en hållbar matchning mellan arbetsgivarnas behov och de individer vi stöttar i Framsteget. Ditt uppdrag kommer att innebär kontakter och samverkan med myndigheter, företag, frivilligorganisationer och kommunens förvaltningar för att säkerställa att vi arbetar nära alla berörda parter. Du får vara med och utveckla både ditt uppdrag och verksamheten som helhet. Du bör därför trivas i en föränderlig och flexibel organisation, vara lyhörd, ansvarstagande, analytisk och ha förmåga att skapa förtroendefulla samarbeten på alla plan. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Kvalifikationer Du har en relevant utbildning och erfarenhet av liknande arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av subventionerade anställningsformer och andra stöd person som står långt ifrån arbetsmarknaden kan behöva. Det är mycket meriterande om du har kännedom om den lokala arbetsmarknaden och lokala organisationer. Som person är du nyfiken och strukturerad. Du ska kunna arbeta självständigt, se möjligheter och ta egna initiativ men också kunna arbeta i nära samarbete med andra i verksamheten. Din administrativa förmåga säkerställer att uppdraget struktureras och dokumenteras. Du har vana av arbete med människor i förändring samt av att arbeta med människor från olika kulturer. Tillträde 2022-01-01 Antal tjänster 1 stycken. Sysselsättningsgrad Heltid, tidsbegränsad anställning under perioden 2022-01-01 till 2022-12-31. Möjlighet finns till förlägning Lön Individuell lönesättning Sista ansökningsdag 2021-11-01 Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan därför komma att tillsättas tidigare än sista ansöknings-dag. Håbo kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. B-körkort krävs. Vi undanber oss samtal från rekryterings- och platsannonsleverantörer. Håbo kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Arbetsgivare
Håbo kommun
Hemsida: http://www.habo.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Handläggare för internationella utbyten och studentkontakter

Arbetsgivare / Ort: Studentwork Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Om Organisationen Röda Korsets högskola utbildar högt ansedda och eftertraktade sjuksköterskor sedan år 1867. Högskolan har ca 65 medarbetare som tillsammans bidrar till att utbilda 850 studenter per år och högskolans sjuksköterskeutbildning är en av de mest eftertraktade i landet. Tillsammans utvecklar och anpassar de sig för att möta framtidens behov inom hälsa och vård. Global hälsa och global omvårdnad sammanfattar deras unika profil inom utbildning, forskning och samverkan. De erbjuder en arbetsplats i ljusa lokaler på campus Flemingsberg, endast 20 minuter från Stockholm central. Läs mer om dem här: www.rkh.se (https://www.rkh.se/) Dina arbetsuppgifter Som handläggare för internationella utbyten och studentkontakter kommer du att arbeta med två olika områden. Handläggning av internationella studentutbyten utgör ungefär 70 procent och att delta i studievägledningens arbete med stöd till studenter utgör resterande 30 procent. Inom respektive område kommer du att ha egna ansvarsområden. Tjänsten är nyinrättad vilket gör att du är med och utformar tjänsten utifrån dina tidigare kvalifikationer tillsammans med dina nya kollegor. Du kommer att få utveckla de delar som du ansvarar för och vi ser gärna att du är intresserad av att vilja tydliggöra och kvalitetssäkra processer. Arbetsuppgifter som ligger inom området internationella studentutbyten är att vara kontaktperson gentemot inkommande internationella studenter och vara behjälplig i praktiska frågor gällande exempelvis bostad och visum. Du kommer även arbeta med processen när studenter från högskolan vill studera utomlands inom sin utbildning, exempelvis: - ordna och hålla i informationstillfällen om utlandsstudier - arbeta med ansöknings- och antagningsprocessen vid utlandsstudier - upprättandet av överenskommelser med utresande studenter - handläggning av studenters resebidragsansökningar - utvärderingar med studenter efter utlandsstudierna. Arbetsuppgifter som du tillsammans med studievägledaren kommer arbeta med kan vara att via telefon, mejl eller personliga möten: - informera, vägleda, samt ge stöd till högskolans studenter och presumtiva studenter samt högskolans lärare. - administrera, handlägga eller förbereda ärenden rörande studenter, exempelvis studieuppehåll, avbrott, och tillgodoräknanden. I rollen som handläggare för internationella utbyten och studentkontakter kommer du att vara en viktig länk mellan studenter och högskolan. Du ingår i utbildningsadministrationen som kommer att ledas av en utbildningsadministrativ gruppledare. Din närmaste chef är förvaltningschefen. Du kommer att ha många kontaktytor inom hela högskolan, dels inom högskoleförvaltningen men även med studierektor, programansvariga och lärare, samt med externa parter. Ett prioriterat utvecklingsområde inom högskolan är arbetet med utveckling av rutiner och processer, vilket även kommer att ingå i ditt uppdrag att delta i. Din profil Som person är du strukturerad och har erfarenhet av att arbeta med utveckling av rutiner och arbetssätt. Då det ingår kontakter med både studenter och medarbetare, är det viktigt att du kan möta olika målgruppers specifika förutsättningar, även i perioder med arbete under tidspress. För arbetet krävs även att du kan kommunicera väl i tal och skrift på svenska och engelska men talar du även exempelvis spanska ses det som meriterande. Du behöver som person vara mycket noggrann i ditt arbete och vara proaktiv och drivande i ditt sätt att arbeta och tycka om att lösa problem. Vidare är du noggrann och självständig med gott omdöme och en förmåga att möta människor med olika bakgrund och behov. Krav - Relevant högskoleutbildning eller motsvarande utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. - Utbildning och /eller erfarenhet av arbete med internationella frågor. - Erfarenhet av arbete med att stödja studenter eller elever och att arbeta med studentrelaterad handläggning eller administration. - Du har en vana att arbeta process- och serviceorientrat. - Officepaketet Excel Meriterande - Arbete på universitet eller högskola. - Erfarenhet av arbete med internationella relationer, studenter/utbyten samt internationellt antagningsarbete och myndighetsutövning. - Kunskaper/erfarenhet inom studievägledning. - Du får gärna vara väl förtrogen med gällande lagar och författningar med relevans inom högskolan. - Ytterligare språk utöver svenska och engelska, tex spanska. - Erfarenhet av Ladok och Canvas. - Kunskap och intresse av arbete med likabehandlingsfrågor Om oss I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)
Arbetsgivare
Studentwork Sweden AB
Hemsida: https://www.clevry.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Studie- och Yrkesvägledare Ungdomsteamet Haninge

Arbetsgivare / Ort: Haninge kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Studie- och yrkesvägledare

Om jobbet
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.  Välkommen att utvecklas med oss Ungdomsteamet i Haninge är ett samverkansteam mellan socialförvaltningen, arbetsförmedlingen och samordningsförbundet Östra Södertörn. Målgruppen är unga mellan 16 - 24 år med oavslutad skolgång och/eller komplex problematik, och som därför behöver stöd för att återuppta studier eller komma ut på arbetsmarknaden. Remittering sker från olika huvudmän, men det är även möjligt att göra egenanmälan. Teamet består av 1 studie- och yrkesvägledare, 2 arbetsmarknadskonsulenter och 1 arbetsförmedlare. Vi söker nu en studie- och yrkesvägledare till Ungdomsteamet som kan axla rollen medan den ordinarie vägledaren är föräldraledig. Ditt uppdrag Dina arbetsuppgifter innebär huvudsakligen ansvar för utvecklingsprocessen mot studier för enskilda deltagare. Du arbetar nätverksskapande och i god samverkan med framförallt olika utbildningsanordnare, försörjningsstödsenheten, arbetsförmedlingen, försäkringskassan och vården i syfte att deltagaren skall uppnå en hållbar planering mot studier. Arbetsuppgifterna innefattar kartläggning och bedömning, vägledningssamtal. I arbetsuppgifterna ingår även konkret stöd till deltagaren genom exempelvis besök hos utbildningsanordnare, stöd att orientera sig hos olika myndigheter och att fylla i ansökningar. Arbetet sker främst individuellt, men ansvar för att utveckla och hålla i lämplig gruppverksamhet ingår också. En annan viktig uppgift är att bevaka deltagarnas rättigheter till stöd från utbildningsanordnare för att optimera möjligheterna att tillgodogöra sig studierna. Att ständigt hålla sig uppdaterad kring skolväsendet och möjliga vägar till utbildning, även anpassad, ingår också som en självklar del av arbetsuppgifterna. Du dokumenterar kontinuerlig i ett gemensamt verksamhetssystem. Det här söker vi hos dig - Brinner för att utveckla studie- och yrkesvägledningen - Har stort intresse och engagemang i arbete med unga - Har ett prestigelöst, flexibelt och lösningsfokuserat förhållningssätt - Uppskattar att arbeta både självständigt och i grupp - Har en examen från studie- och yrkesvägledarprogrammet - Har god samarbetsförmåga   Välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer.
Arbetsgivare
Haninge kommun
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Vikarierande studie- och yrkesvägledare till Komvux Malmö

Arbetsgivare / Ort: Malmö kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-13
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Studie- och yrkesvägledare

Om jobbet
Ref: 20212660 Arbetsuppgifter Vi på grundläggande vuxenutbildningen på Komvux Kungsgatan i Malmö söker nu efter en vikarierande studie- och yrkesvägledare på heltid fram tills 30 september 2022. Som studie- och yrkesvägledare (SYV) hos oss vägleder du verksamhetens elever vad gäller studier och yrken.  I din roll som SYV verkar du för att ge eleverna på vuxenutbildningen ökad kunskap och förståelse om sig själva, sina möjligheter och sina val. Arbetsuppgifter som ingår är att hantera och kontinuerligt följer upp elevers val och studieplaner samt ger stöttning till elever under studierna. Du samverkar med övriga SYV i kommunen samt andra verksamheter som exempelvis Arbetsförmedling och kommunens arbetsmarknadsavdelning, för att utveckla eleverna i sin omvärldsorientering gällande arbetsliv och utbildning. Vidare samarbetar du med lärare för att ge eleverna en ökad omvärldskunskap genom undervisningsinslag och informationer. Det ingår även i rollen att ha elevkontakter genom såväl enskilda samtal som samtal i grupp och via informationstillfällen.  I dialog med kollegor utvecklar vi vägledning tillsammans och bidrar till att skapa en lärande och hållbar organisation. Genom reflektion och kreativitet utvecklar vi kvaliteten i arbetet. Kvalifikationer Vi söker dig med studie- och yrkesvägledarexamen motsvarande 180 hp samt tidigare erfarenhet av arbete med vuxna i skola eller liknande verksamheter. Du har goda kunskaper om vuxenutbildningens styrdokument. Det är meriterande om du tidigare arbetat som SYV gärna inom vuxenutbildning, med vana av andraspråksinlärning (vuxna med annan bakgrund än svensk). Vi ser gärna att du har en god vana av att samarbeta med andra myndigheter och ingå i olika nätverk.  Som person är du flexibel och lösningsorienterad. Du har en god förmåga att skapa nya idéer, infallsvinklar, insikter och ett brett spann av lösningar på problem, samt visar förståelse för hur en fråga kan vara en del av ett större sammanhang. För att lyckas i denna roll behöver du ha en god samarbetsförmåga och ett relationellt förhållningsätt som kännetecknas av gott bemötande mot såväl elever som kollegor. Du är strukturerad och kan planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har god digital kompetens med vana att använda datorn som arbetsredskap och hjälpmedel, samt har en vilja och förmåga att snabbt sätta sig in i nya program och system. Det är meriterande om du har kunskap inom Malmö stads digitala system så som Extens och Hypernet.  God svenska och engelska i tal och skrift är en förutsättning för tjänsten.  Om arbetsplatsen Komvux Malmö erbjuder utbildningar på grundskolenivå och gymnasienivå, svenska för invandrare, utbildningar för elever med särskilda behov och även yrkeshögskoleutbildning. Vi arbetar för att kunna erbjuda eleverna en undervisning som kan kombineras med annat, såsom jobb, studier och föräldraskap. Därför har vi utbildningar på distans eller i klassrum, på heltid eller deltid och dag- eller kvällsundervisning. Våra verksamheter ligger nära bussar och tåg i centrala Malmö. Vi erbjuder en flexibel arbetsplats i ett professionellt och engagerat team med fokus på vuxnas lärande och det livslånga lärandet. På Komvux Malmö utbildar vi för framtiden! Vill du veta mer om oss? Besök: malmo.se/Komvux-Malmo Gymnasie- och vuxenutbildningsförvaltningen är en av tre skolförvaltningar i Malmö stad. Vi ansvarar för utveckling och genomförande av gymnasieskola och vuxenutbildning. Idag är vi 1600 medarbetare och vi finns i hela Malmö. Vi arbetar för att ungdomar och vuxna ska nå målen för sin utbildning och bli aktiva i vårt samhälle. Vi finns för att skapa bästa möjliga förutsättningar för Malmöborna att kunna växa genom livslångt lärande. Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här.  Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform:Tidsbegränsad anställning Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Snarast enligt överenskommelse fram till 30-09-2022 Övrigt Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov.   Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Det innebär att vi inte behandlar din jobbansökan konfidentiellt. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.   För att skicka in din ansökan, klicka på ansök nedan. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta nämnda kontaktpersoner.
Arbetsgivare
Malmö kommun
Hemsida: https://malmo.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.