På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Löneexpert
Spela filmen

Löneexpert

30 Lediga jobb

VI SÖKER EN ERFAREN EKONOMIKONSULT

Arbetsgivare / Ort: One Economy Holding AB / Linköping
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 januari (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-12-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet

Vi utökar vår verksamhet och söker därför en ekonomikonsult som vill vara med oss på vår tillväxtresa! Är du en erfaren ekonom som vill jobba på ett företag där du har goda möjligheter att utvecklas, såväl inom rollen som inom företaget? Då kan vår lediga tjänst vara något för dig!

Vi erbjuder…

En tjänst som ger dig möjlighet att få jobba brett inom ekonomi och där du har stor påverkansmöjlighet.

Goda möjligheter till utveckling.

En inspirerande arbetsplats med härlig stämning och en unik sammanhållning.

OM TJÄNSTEN

Som ekonomikonsult hos oss arbetar du självgående eller i team mot kund med löpande bokföring, bokslutsarbete, upprättande av årsredovisningshandlingar och rådgivning. Vårt erbjudande till företag är att outsourca hela eller delar av sin ekonomifunktion till oss, alternativt använda oss som interimslösning för olika ekonomitjänster, allt ifrån ekonomichefsroller till assistentroller. Våra kunder är av olika storlek och inom olika branscher, vilket gör arbetet som konsult varierande och spännande. Störst fokus inom denna roll är mot våra större kunder.

Vi arbetar i team för att samverka, stötta varandra och leverera god kvalitet till våra kunder. Du kommer att ingå i ett team med 4-5 konsulter, seniora till juniora, där ni i teamet bidrar med olika kompetenser och agerar backup åt varandra.

DIN PROFIL

Du är ekonom med minst tre år erfarenhet. Du arbetar idag självständigt med redovisningsarbete och besitter den kunskap som krävs för att färdigställa period- och årsbokslut. Du har goda systemkunskaper och vi ser gärna att du har erfarenhet av redovisningsprogrammen Fortnox och Visma.

För att trivas i rollen är du en strukturerad, noggrann och driven person som får saker gjorda. Du uppskattar kundrelationer och är genuint intresserad av att förstå olika verksamheter och hitta lösningar och effektiva arbetssätt, något du gärna gör tillsammans med ditt engagerade och servicemedvetna team. Du är flexibel och kan anpassa dig utifrån olika arbetssätt, rutiner och system samtidigt som du har förmågan att se förbättringsåtgärder.

OM UCS ONE ECONOMY

UCS One Economy är en engagerad och nytänkande ekonomibyrå som hjälper stora och små företag med tjänster inom ekonomi, lön, HR och affärssystem. Vi är bredare i vår kompetens än många andra ekonomibyråer och erbjuder även tjänster inom utbildning, digitalisering och affärssystem. Vi strävar efter att göra arbetet lättare för företag och försöker ständigt hitta digitala lösningar som bidrar till detta. Antalet anställda är 55 och vi har kontor i både Linköping och Norrköping.

Vi är ett företag som drivs av ett genuint intresse för våra kunders verksamhet och vardag. Våra kunder sträcker sig över hela spannet från ägarledda till börsnoterade företag, så hos oss finns stor möjlighet att som medarbetare få jobba mot olika typer av företag. Vår bredd på kunder och uppdrag gör att det finns goda möjligheter till utveckling och specialisering inom och mellan våra olika affärsområden.

På UCS One Economy verkar vi efter värdeorden förtroende, engagemang, samarbete, mod och framåtanda. Företaget genomsyras av positiva medarbetare och en mycket god sammanhållning - en arbetsplats där vi hjälper och stöttar varandra. Som företag värnar vi om våra medarbetare och uppmuntrar ett hållbart arbetsliv med god balans mellan arbete och privatliv. Vi erbjuder fina förmåner som god pensionsplan, möjlighet till utveckling, kortare arbetsdag under sommaren samt både friskvårdstimme och friskvårdbidrag.

Arbetsgivare
One Economy Holding AB
Teknikringen 4A
58330 Linköping
Hemsida: https://ucsone.se/
Ansökan
Ansök senast 19 januari (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Ekonom med erfarenhet av leverantörsreskontra till Swedavia NRK

Arbetsgivare / Ort: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Om företaget Att arbeta på Swedavia Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser. Dina arbetsuppgifter Vi på Clockwork söker nu en Ekonom till Ekonomisupport hos vår kund Swedavia i Norrköping. Tjänsten startar omgående, dock senast i början av februari, och pågår i 6 månader med stor chans till 1 års förlängning. Swedavias Ekonomisupport med placering i Norrköping består av fyra grupper: Leverantörsreskontra, Kundreskontra & Fakturering, Trafikfakturering och Redovisning. Ekonomisupporten utgör ett viktigt och effektivt stöd till Swedavias övriga verksamhet. Ekonomiarbete vid Ekonomisupport och inom Swedavia kännetecknas av hög kvalitet och skapar förutsättningar för att följa upp och nå uppsatta mål. I denna roll kommer du ingå i gruppen Leverantörsreskontra och kommer som ekonom att supportera verksamheten genom att arbeta löpande med all förekommande hantering inom leverantörsreskontra såsom uppdatera leverantörsregister och se till leverantörsflödet blir så automatiserat som möjligt. Vi söker därför dig som tidigare arbetat med leverantörsreskontra och automatiserade processer. Arbetsuppgifter som kan förekomma: • Kontakt med leverantörer • Kontering av fakturor • Påminna attestanter om att hantera fakturor • Hantering av eventuella påminnelser • Dialog med ekonomichef eller andra enheter Din profil Vi söker dig som är utbildad Ekonom eller likvärdigt med minst 5års erfarenhet av leverantörsreskontra. Du ska ha god vana av olika affärssystem samt meriterande om du har erfarenhet av leverantörsfakturor i ett elektroniskt flöde. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat samt att du kan leverera kvalitet trots högt arbetstempo. Som person tror vi att du är prestigelös som trivs att arbeta både högt och lågt, du är serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt. Då Swedavia ska införa en helt ny inköpsprocess ser vi att du är van att sätta dig in i nya system. Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Bita Kaplan via mejl: [email protected] eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.
Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Hemsida: http://www.clockworkpersonal.se
Ansökan
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Projektledare till Finspång

Arbetsgivare / Ort: Randstad AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet

Arbetsbeskrivning

Till internationellt bolag i Finspång söker vi nu en projektledare inom leveransprojekt!

Som projektledare har du ett brett kontaktnät där rollen ställer höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och god samordningsförmåga. Beroende på projektets omfattning, så kan du ansvara för en projektgrupp på c.a 20 personer eller mer. Rollen som projektledare kommer innebära att ansvara för flera projekt parallellt och tjänsten omfattar c.a 30 resedagar per år. Du kommer leda projekt i alla regioner i världen och rapportera dina projekt både till ledningen lokalt samt ledningen i regionen.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

Dina arbetsuppgifter?

• Arbeta främst med kundens externa/interna kunder och ansvara för en del av projekten men även andra projektledningsuppdrag, så som leverans till andra bolag samt kunskapsöverföring mellan interna/externa partners.
• Leda och koordinera genomförandet av projekt enligt kundkontrakt, budget och kundens direktiv.
• Initialt jobba med interna projekt.
• Driva eller medverka vid överlämnandet mellan försäljning och projektledning.
• Bygga/etablera projektteam samt agera entreprenör för dina projekt men även övergripande för företagets bästa.
• Ansvar för att skapa god relation och kommunikation med kund samt att driva förhandlingar.
• Säkerställa att faktureringen sker i tid samt hantera inkommande betalningar.
• Arbeta utifrån rådande kostnader, vinst, marknader, nya affärsmöjligheter etc.
• Organiserar resurser samt planerar aktiviteter, upprätta tidsramar och följa upp projekt.
• Underrätta styrgruppen och företagsledningen om aktuella projekt genom regelbundna rapporter.
• Ta fram avtal utifrån kund och tilläggsförsäljning samt reglera claim mot/från kund/underleverantör.
• Arbeta proaktivt för att eliminera/minimera oönskade effekter för kundens eller aktuellt projekt samt analysera projektets relevanta risker och kontinuerligt uppdatera riskmatriser.
• Säkerställa dokumentation kring det slutliga övertagandet av kund.
• Ansvara för underhåll och utveckling av relevanta processer självständigt men även i samarbete med andra avdelningar.
• Säkerställa kontinuerlig återföring (Lesson Learned) till egen avdelning samt andra relevanta delar av organisationen. 

Arbetstider

Heltid: 100%
Uppdrag med önskad start 2021-11-22 t.o.m 2022-08-19
Arbetstider: Dagtid 8-17 måndag till fredag

Kvalifikationer

• Du är utbildad civilingenjör, civilekonom eller motsvarande.
• Du förstår och tillämpar affärsmässiga och företagsekonomiska principer.
• Du är lyhörd och flexibel samt har god samarbetsförmåga.
• Erfarenhet från vår verksamhet inom området eller erfarenhet av våra eller likvärdiga produkter är meriterande.
• Flera års erfarenhet av kundprojektledning alternativt av projektarbete t ex delprojektledning är meriterande.
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska. Övriga språk är meriterande.
• Du gillar rollen som entreprenör, att lösa svåra problem och gör vad som krävs för att få projektet att fungera mot uppställda mål.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

Ansök senast 2022-01-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, [email protected]

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsgivare
Randstad AB
Ansökan
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Ekonom med erfarenhet av leverantörsreskontra till Swedavia NRK

Arbetsgivare / Ort: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Om företaget Att arbeta på Swedavia Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser. Dina arbetsuppgifter Vi på Clockwork söker nu en Ekonom till Ekonomisupport hos vår kund Swedavia i Norrköping. Tjänsten startar omgående, dock senast i början av februari, och pågår i 6 månader med stor chans till 1 års förlängning. Swedavias Ekonomisupport med placering i Norrköping består av fyra grupper: Leverantörsreskontra, Kundreskontra & Fakturering, Trafikfakturering och Redovisning. Ekonomisupporten utgör ett viktigt och effektivt stöd till Swedavias övriga verksamhet. Ekonomiarbete vid Ekonomisupport och inom Swedavia kännetecknas av hög kvalitet och skapar förutsättningar för att följa upp och nå uppsatta mål. I denna roll kommer du ingå i gruppen Leverantörsreskontra och kommer som ekonom att supportera verksamheten genom att arbeta löpande med all förekommande hantering inom leverantörsreskontra såsom uppdatera leverantörsregister och se till leverantörsflödet blir så automatiserat som möjligt. Vi söker därför dig som tidigare arbetat med leverantörsreskontra och automatiserade processer. Arbetsuppgifter som kan förekomma: • Kontakt med leverantörer • Kontering av fakturor • Påminna attestanter om att hantera fakturor • Hantering av eventuella påminnelser • Dialog med ekonomichef eller andra enheter Din profil Vi söker dig som är utbildad Ekonom eller likvärdigt med minst 5års erfarenhet av leverantörsreskontra. Du ska ha god vana av olika affärssystem samt meriterande om du har erfarenhet av leverantörsfakturor i ett elektroniskt flöde. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat samt att du kan leverera kvalitet trots högt arbetstempo. Som person tror vi att du är prestigelös som trivs att arbeta både högt och lågt, du är serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt. Då Swedavia ska införa en helt ny inköpsprocess ser vi att du är van att sätta dig in i nya system. Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Bita Kaplan via mejl: [email protected] eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.
Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Hemsida: http://www.clockworkpersonal.se
Ansökan
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Ekonom med erfarenhet av leverantörsreskontra till Swedavia NRK

Arbetsgivare / Ort: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Om företaget Att arbeta på Swedavia Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser. Dina arbetsuppgifter Vi på Clockwork söker nu en Ekonom till Ekonomisupport hos vår kund Swedavia i Norrköping. Tjänsten startar omgående, dock senast i början av februari, och pågår i 6 månader med stor chans till 1 års förlängning. Swedavias Ekonomisupport med placering i Norrköping består av fyra grupper: Leverantörsreskontra, Kundreskontra & Fakturering, Trafikfakturering och Redovisning. Ekonomisupporten utgör ett viktigt och effektivt stöd till Swedavias övriga verksamhet. Ekonomiarbete vid Ekonomisupport och inom Swedavia kännetecknas av hög kvalitet och skapar förutsättningar för att följa upp och nå uppsatta mål. I denna roll kommer du ingå i gruppen Leverantörsreskontra och kommer som ekonom att supportera verksamheten genom att arbeta löpande med all förekommande hantering inom leverantörsreskontra såsom uppdatera leverantörsregister och se till leverantörsflödet blir så automatiserat som möjligt. Vi söker därför dig som tidigare arbetat med leverantörsreskontra och automatiserade processer. Arbetsuppgifter som kan förekomma: • Kontakt med leverantörer • Kontering av fakturor • Påminna attestanter om att hantera fakturor • Hantering av eventuella påminnelser • Dialog med ekonomichef eller andra enheter Din profil Vi söker dig som är utbildad Ekonom eller likvärdigt med minst 5års erfarenhet av leverantörsreskontra. Du ska ha god vana av olika affärssystem samt meriterande om du har erfarenhet av leverantörsfakturor i ett elektroniskt flöde. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat samt att du kan leverera kvalitet trots högt arbetstempo. Som person tror vi att du är prestigelös som trivs att arbeta både högt och lågt, du är serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt. Då Swedavia ska införa en helt ny inköpsprocess ser vi att du är van att sätta dig in i nya system. Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Bita Kaplan via mejl: [email protected] eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.
Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Hemsida: http://www.clockworkpersonal.se
Ansökan
Ansök senast 20 januari (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.