På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

24 Lediga jobb

Vi söker en kvalitetsutvecklare till Älvsbyns kommun.

Arbetsgivare / Ort: Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-12-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kvalitetskoordinator

Om jobbet
Vill du vara med och driva utvecklingsarbeten genom nya arbetssätt och metoder inom förskola och skola. Brinner du för att förbättring och kvalitetsarbete i verksamheter. Då har vi jobbet för dig. Hos Älvsbyns kommun är framgång en laginsats där vi tillsammans möjliggör det goda livet för invånarna i kommunen. Vi erbjuder dig meningsfulla och stimulerande arbetsuppgifter, du får möjlighet att påverka samhället på ett positivt sätt och därigenom leva i god miljö med många utvecklingsmöjligheter. Att arbeta i en mindre kommun gör att du får chansen att prova på nya saker, att du får känna ansvar och förtroende i din yrkesroll samt att du utvecklas i ditt arbete. Att utvecklas genom att få en inblick och vara delaktig i hela processen gör att man växer som medarbetare. Vi tror även att både känna och ta ansvar är viktigt för utvecklingen. Det ger dessutom en mycket värdefull erfarenhet i det fortsatta arbetslivet. I Älvsbyns kommun hjälper vi varandra och arbetar tillsammans för att uppnå goda resultat. Som kvalitetsutvecklare är dina arbetsuppgifter att hålla ihop det systematiska kvalitetsarbetet genom att planera, genomföra och sammanställa verksamheternas kvalitetsuppföljningar. I rollen som kvalitetsutvecklare i Älvsbyns kommun arbetar du med kvalitet och utveckling inom skolans alla områden från förskola till vuxenutbildning. Du kommer, i din roll, att genomföra regelbundna verksamhetsbesök på våra skolenheter. Du kommer att arbeta nära övriga medarbetare i verksamheterna för att säkerställa en kvalitets- och utvecklingsfokuserad process. Tillsammans med ledning och kollegor kommer du att driva utvecklingsarbeten genom nya arbetssätt och metoder. Du kommer att ansvara för att utveckla och hålla ihop det systematiska kvalitetsarbetet genom att exempelvis genomföra internkontroller och uppföljningar av det systematiska kvalitetsarbetet. Du kommer också, som en del i ditt uppdrag, att skriva fram tjänsteskrivelser till styrelse och utskott kopplat till kvalitets- och verksamhetsuppföljning inklusive motioner, politikerinitiativ och remissvar samt vid behov föredra dessa vid utskottens och styrelsens sammanträden. Vidare kommer du att ansvara för att säkerställa statistik och övriga uppföljningar inom ramen för ditt uppdrag. I de många processer som finns inom skolans områden är du en tydlig och självklar processledare som bidrar till att utveckla och implementera verktyg som främjar detta arbete, såsom exempelvis pedagogisk dokumentation, samtalsstrukturer, strukturer för dokumentation och uppföljning och strategier för långt- och kortsiktigt utvecklingsarbete. Processledaren organiserar för samarbete, kommunikation, reflektion och lärande mellan pedagoger och rektorer inom förskola och skola. Du kommer att ha en tydlig roll i vårt fortsatta arbete med digitalisering i skolan. Det kommer vara samarbeten både internt- och externt och olika utvecklingsprojekt. Rollen omfattar även ett ansvar att samordna verksamheternas dokumentation i våra digitala verksamhetssystem varför det är viktigt att du kan se processer ur ett systemteoretiskt perspektiv. Självklart kommer du även att omvärldsbevaka kring frågor inom ramen för ditt uppdrag. Detta är en direktrekrytering och du blir anställd av Älvsbyns kommun. Din profil Du har lärarexamen för grundskolan eller gymnasieskolan. Om du har erfarenhet som rektor eller om du haft annan ledande befattning inom utbildningssektor eller motsvarande är det meriterande. Det är även meriterande om du har erfarenhet inom ekonomisk uppföljning och analys. Vi ser gärna att du har kunskap om politiskt styrda organisationer och kommunal förvaltning, goda kunskaper om processledning och verktyg för att leda och stödja utvecklingsprocesser. Det är viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tester kommer att användas i rekryteringen. Vi erbjuder dig En tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Månadslön. Du ingår i skolans ledningsgrupp och är direkt underställd skolchefen. Fackliga representanter: Lärarförbundet: Linda Hedlin [email protected] Lärarnas riksförbund: Katarina Nord [email protected] Vision: [email protected] 0929-17000 Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Hemsida: www.studentconsulting.com
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Planerare, Stöd och service

Arbetsgivare / Ort: Skellefteå kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2022-01-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kvalitetskoordinator

Om jobbet
Vi söker nu en strukturerad planerare som vill arbeta i en verksamhet där vi jobbar mest av allt för andra, men även för varandra. Stöd och service uppdrag är att stödja människor med funktionsnedsättningar, att utifrån sina förutsättningar och resurser vara självständig i vardagen, delaktig i samhället och få fler valmöjligheter i livet. Detta innebär att vi både ger stöd på individnivå utifrån beslut, men även arbetar strategiskt med att Skellefteå ska vara en stad för alla med en inkluderande kultur och tillgängliga miljöer. På beslutsenheten inom Stöd och service arbetar nio LSS-handläggare, fyra SoL-handläggare och en boendeplanerare. Välkommen att bli en av oss! ARBETSUPPGIFTER Som planerare är du första kontakten brukaren får efter beslut om insats och du är därför en nyckelspelare för att säkra ett helhetsperspektiv gällande koppling mellan beslutad insats, tillgängliga resurser och planering inför verkställighet. Du har ett nära samarbete med verksamheten och tillsammans arbetar ni utifrån ett salutogent perspektiv och med individens behov i centrum. Du arbetar nära Stöd och service verksamhetschefer och enhetschefer för att säkra aktuell verksamhetskunskap och fungera som en resurs för praktisk boendeplanering. Du ansvarar för att systematiskt arbeta med att ta fram förslag på lösningar som överensstämmer med stöd och service vision, uppdrag och lagstiftning. Detta kräver ett systematiskt arbete med att omvärldsbevaka och analysera möjliga lösningar för att möta individens behov i samordning med andra myndigheter och avdelningar. KVALIFIKATIONER Relevant högskoleexamen, inom exempelvis beteendevetenskap, samhällskunskap, funktionsnedsättning eller socialt arbete. Du har kunskap om lagstiftning inom socialrätt och kring funktionsnedsättning och metoder för bemötande ex. Alternativ och Kompletterande Kommunikation (AKK) samt lågaffektivt förhållningssätt. Du uttrycker dig väl i svenska i både tal och skrift. Du har erfarenhet av att leda förändringsprocesser i komplexa organisationer och av att arbeta med samordning på individnivå. Du är helhetsorienterad och har lätt att skapa överblick över situationer. Du är drivande och har god förmåga att tänka utanför etablerade ramar, samtidigt som du är lyhörd och har hög förmåga att skapa förtroendefulla samarbeten. Du tar dig an uppgifter på ett praktiskt och konkret sätt, ser möjligheter och är trygg i att lyssna in kritik och vända detta till något konstruktivt. För jobbet krävs B-körkort. ÖVRIGT Socialkontorets medarbetare ger vård, omsorg och stöd till människor i hela Skellefteå. De kan vara äldre, människor med fysisk eller psykisk funktionsnedsättning eller enskilda och familjer i behov av särskilt stöd under en period. Vår verksamhet finns runt om i hela kommunen och hos oss finns specialister inom flera områden inom vård, omsorg, kost, stöd och aktivering för funktionsnedsatta, missbruksvård, familjerådgivning och mycket mer. Med empati, kunskap och engagemang bidrar socialkontoret till att skapa ett Skellefteå där alla får plats. Läs mer om Skellefteå här: http://portal.skelleftea.se/ Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag samt annonsförsäljare undanbeds.
Arbetsgivare
Skellefteå kommun
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Administrativ koordinator

Arbetsgivare / Ort: Lycksele kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2022-01-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
I Lycksele kommun är vi övertygade om att ett välkomnande förhållningssätt och gemensamma värderingar stärker kommunen och dess attraktionskraft. Kommunen vill utvecklas till en välkomnande kommun med högt attraktionsvärde, där talanger tas om hand och utvecklas och kommunmedborgare, kunder, leverantörer och andra som en kommun har kontakt med får ett professionellt bemötande och god service. Lycksele kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår värdegrund bygger på Medkänsla, Tillsammans och Drivkraft. OM JOBBET Vill du arbeta med utveckling och strategiska frågor? Nu söker vi en administrativ koordinator till Individ- och familjeomsorgen i Lycksele kommun. För att vi ska kunna erbjuda bästa möjliga service och stöd till våra medborgare och brukare söker vi nu en administrativ koordinator. Som administrativ koordinator kommer du att arbeta nära enhetschef för områdena Daglig verksamhet, Röda Villan, Stödteamet och Resurscentrum. Individ- och familjeomsorgen befinner sig i en förändringsfas, och vi söker dig som vill vara med och bygga någonting nytt tillsammans med oss. Du kommer att ha stora möjligheter att vara med och påverka arbetets innehåll och utformning efter vad du tror är bäst för våra enheter. I den här rollen kommer du att arbeta med både operativa och strategiska frågor – där du även ges möjlighet att utveckla dig själv och dina ledarskapsförmågor. Som administrativ koordinator fungerar du som en ledningsresurs till enhetschef där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta med utveckling och strategi. Som koordinator kommer du även att ha administrativt samordningsansvar för enheterna, där du arbetar med dokumentation, framtagande av planer, logistik, uppföljning, kvalitetsarbete samt informationsflöden och digital utveckling inom Individ- och familjeomsorgens område. DIN PROFIL Vi tror på rätt kompetens på rätt plats. Vi söker dig med relevant akademisk utbildning för uppdraget, till exempel socionom, beteendevetare, arbetsterapeut eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av målgruppen inom funktionshinderområdet/socialpsykiatri. Vi tror att det är en fördel, men inte ett krav, om du har erfarenhet av projekt- och utvecklingsarbete. För tjänsten krävs goda kunskaper i Officepaketet och digital kompetens. Du trivs med att arbeta administrativt och har förmåga att självständigt planera och strukturera både ditt eget och andras arbete. I den här rollen är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift, och har förmåga att ta fram skriftligt material av hög kvalité. Du är en person som slutför det du påbörjat, och har förmåga att komma med egna idéer och förslag till förbättringsområden som du omsätter i praktiken. Du ser samarbete som nyckeln till framgång, och ser dig själv som en lagspelare. Vi är en värderingsstyrd organisation och vill att ditt bemötande och dina handlingar samspelar med vår värdegrund – Medkänsla, Tillsammans och Drivkraft. KRAV Akademisk utbildning Körkort B Digital kompetens/Officepaketet VI ERBJUDER DIG I Lycksele kommun är människor den främsta resursen. Det är personalresurserna som genererar värde, kvalitét och innehåll  i våra verksamheter. Vi eftersträvar att vara en attraktiv arbetsgivare där varje medarbetares förmågor får komma till uttryck och utvecklas genom ett arbetsklimat som är baserat på öppenhet, tillit och dialog. Medarbetare i Lycksele kommun ska ha möjlighet till balans i arbetslivet, vara delaktig och få möjligheten att stärkas och utvecklas i sin yrkesroll. Som anställd i Lycksele kommun följer ett antal personalförmåner. För mer information om personalförmåner, se länk: http://www.lycksele.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/lycksele-kommuns-formaner/ För mer information om hur det är att leva, bo och arbeta i Lycksele, se länk: www.lycksele.se/levailycksele   OM ANSTÄLLNINGEN Varaktighet: Tillsvidare Omfattning: 100 % Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuella löner, vänligen ange löneanspråk i din ansökan. I Lycksele kommun arbetar alla tillsammans och den mångfald som kommunen representerar är en drivkraft i utvecklingen framåt. Vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför organisationen. Eftersom Lycksele kommun är ett samiskt förvaltningsområde kan kunskaper i samiska vara meriterande i vissa fall. I Lycksele kommun kan du inom ramen för din ordinarie tjänst arbeta med vår värdegrund som värdskapstränare. För mer information prata med rekryterande chef. I Lycksele kan du kombinera ditt vanliga arbete med en deltidsanställning som brandman-/kvinna. Kontakta räddningstjänsten, 0950-162 06, om du är intresserad av att arbeta som deltidsbrandman. Vi undanber oss all kontakt från annonssäljare som inte söker tjänsten. Känner du, utifrån vad du läst om oss – att du skulle passa in som administrativ koordinator i Lycksele kommun? Varmt välkommen med din ansökan märkt med ref nr 323, senast 2022-01-23. Du ansöker via knappen nedan eller via brev till Lycksele kommun, Kommunstyrelsens förvaltning, 921 81 Lycksele.
Arbetsgivare
Lycksele kommun
Hemsida: http://www.lycksele.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Koordinator inom hållbarhet

Arbetsgivare / Ort: Cleverex Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 28 januari (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-17
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kvalitetskoordinator

Om jobbet
Om tjänsten Beijer är en av Sveriges största bygghandelskedjor och förser både hemmasnickaren och byggproffs med material, verktyg och tjänster av hög kvalitet. Vi söker dig som ser detta som en chans att få arbeta i en värderingsdriven organisation med fokus på att vara den mest pålitliga byggmaterialhandlaren genom att vara schyssta, passionerade och stolta. Till deras huvudkontor i Sollentuna söker vi nu en koordinator som kommer arbeta med miljö- och hållbarhetscertfikat. Du kommer arbeta närmast din chef och tillsammans strukturera upp miljöbedömningar för det egna varumärket. Ditt nätverk kommer dock sträcka sig över många delar av organisationen såsom sälj, miljö och till andra kollegor. Det här är en givande roll för dig med ett hjärta som bultar extra mycket för miljö eller grönt! Du kommer initialt att arbeta som konsult via Cleverex och skulle allt funka bra i samarbetet och alla trivs är tanken att du kommer gå över till vår kund och bli en del av dem. Du erbjuds • Kollektivavtal och schyssta villkor redan som konsult • För rätt person finns möjlighet att ta sig an andra typer av arbetsuppgifter och ansvar. Det är bara att visa framfötterna! • Närvarande konsultchef som du utnyttja som bollplank eller stöd om du vill Arbetsuppgifter Som koordinator kommer du arbeta i en bred roll med fokus på operativt arbete. Du kommer ha olika fokusområden och ibland fokusera på ett, och ibland på alla tre samtidigt. Du kommer bland annat att: • Utveckla, förvalta och skapa rutiner för hantering av Own Brand artiklar kopplat till Hållbart byggande, så som underhåll av data i olika portaler • Utveckla arbetssätt och digitala verktyg som möjliggör och underlättar arbetet vid certifieringar • Hantera & förbättra rutiner för bla. artikeldata och reklamationer • Operativt arbeta löpande med ständiga förbättringar, genom att identifiera problem & åtgärder • Delta och i vissa fall projektleda tvärfunktionella projekt som främjar Hållbart Byggande inom Own Brand Din profil • Du som söker har antingen arbetat som koordinator med fokus på samordning av miljöcertifieringar och det är meriterande om du har koll på miljöbedömningssystem. • Eller så har du studerat en utbildning med fokus på hållbarhet på högskola/universitet och har praktiserat eller arbetat deltid på en hållbarhet eller sustainability avdelning. • Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska • B-körkort är en fördel Vi tror rätt person beskrivs bäst som en teamplayer som samtidigt inte har problem med att arbeta på egen hand och strukturera upp arbetet. Du som söker är en driven och ambitiös person som är hungrig på att lära sig nytt. Vi tror att du är effektiv och arbetar målmedvetet. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Sollentuna, Stockholm Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vi hänvisar alla frågor till [email protected] .
Arbetsgivare
Cleverex Sverige AB
Hemsida: https://cleverex.se/
Ansökan
Ansök senast 28 januari (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kvalitetsuppföljare

Arbetsgivare / Ort: Helsingborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 januari (7 dagar kvar)
Publicerad: 2022-01-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Kvalitetskoordinator

Om jobbet
Du vill något. Det vill vi med! Vi vill skapa värde och bidra till livskvalitet för våra invånare, företag, organisationer och besökare. Vi gör det genom att lyssna, hjälpas åt, testa, lära oss och sen testar vi igen. Här är allt möjligt för dig som vill skapa, förändra, vårda, bygga, vägleda, utvecklas och göra skillnad. För Helsingborg är staden för dig som vill något. Om arbetsplatsen På vård- och omsorgsförvaltningen arbetar vi med människor. Riktiga människor. Människor som, precis som du, lever livet. Vi är cirka 3000 medarbetare - från undersköterskor, sjuksköterskor och arbetsterapeuter till ekonomer, utredare och biståndshandläggare som på olika sätt bidrar till att stadens äldre och personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett rikt och självständigt liv. Nu söker vi två kvalitetsuppföljare som har erfarenhet av att delta med stort engagemang i chefsmöten för att med sin kunskap bidra till vårt gemensamma kvalitetsarbete. Vill du vara med och göra skillnad? Välkommen med din ansökan redan idag! Arbetsbeskrivning Avdelningen kommer att utöka med kompetens för att kunna kvalitetsuppfölja fler verksamheter årligen utifrån nämndens krav. Som kvalitetsuppföljare kommer du att vara delaktig i framtagande och skrivande av kvalitetsrapporter, kvalitetsberättelse och patientsäkerhetsberättelse. Du kommer också att skriva underlag som ska till nämnden samt vid behov även vara föredragande där. I ditt uppdrag ingår det att ansvara för uppföljningarna, både med att ta fram frågor tillsammans med andra berörda på avdelningen och att göra verksamhetsbesök samt föra en löpande kvalitativ dialog. Du kommer också att journalgranska, analysera tillsammans med andra på avdelningen, återkoppla till verksamheten och följa upp åtgärder kopplat till kvalitetsuppföljningar. Vidare behöver du i ditt uppdrag utveckla kvalitetsuppföljningsarbetet tillsammans med andra berörda på avdelningen. I rollen som kvalitetsuppföljare samarbetar du internt på  den egna avdelningen och du samarbetar även med andra avdelningar och verksamheter. Vi erbjuder dig ett omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande arbete med möjligheter till egen utveckling. Arbetsplatsen är rökfri och hälsomedveten. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 3000 kronor per år. Kvalifikationer Till den ena tjänsten söker vi en legitimerad sjuksköterska, arbetsterapeut eller fysioterapeut som har kunskap inom alla delar av det kommunala hälso- och sjukvårdsarbete. Till den andra tjänsten ska du ha en socionomexamen alternativt statsvetarexamen eller annan relevant samhällsvetenskaplig utbildning och ha kunskap om SOL och LSS.   Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i teamsamverkan med andra professioner, erfarenhet av utvecklings- och förändringsarbete samt att du har en god analytisk förmåga. Har du metodkunskap, är en relationsbyggare av rang, lätt för att samarbeta och att kommunicera är det extra bra.  Du behöver kunna uttrycka dig professionellt i tal och skrift och det är önskvärt om du har kunskap om vetenskapsmetodik och semistrukturerad intervjuteknik. Din ansökan betraktas som ett arbetsprov där vi har möjlighet att se din förmåga att skriva då du har bifogat ett aktuellt och informativt CV och i ditt personliga brev berättar du kort om varför du vill arbeta just hos oss, vad du gör nu och vad du kan. Genom att presentera dig själv i text på ett tydligt, strukturerat och proffsigt sätt har du möjlighet att gå vidare i processen eftersom du visat att du har flera av de färdigheter som är viktiga i tjänsten. Var vänlig och ange löneanspråk i din ansökan. Övrig information Sista ansökningsdag: 2022 01 30 Intervjuer kommer att ske den 3 februari. Helsingborgs stad arbetar mot diskriminering och för främjande av alla människors lika rättigheter och möjligheter. Sökande oavsett bakgrund är välkomna att söka till Helsingborgs stad. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Innan möjlig anställning kommer en bakgrundskontroll ske. I de fall där kontroll av utdrag ur belastningsregister är lagstadgat kommer även detta att genomföras. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Helsingborgs kommun
Hemsida: https://helsingborg.se
Ansökan
Ansök senast 30 januari (7 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.