På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

134 Lediga jobb

Marknadskoordinator till Princess Yachts West Sweden på Vindön

Arbetsgivare / Ort: Find by Maria Benholm AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Vill du vara ansvarig för vår hemsida, content och sociala medier? Se till att kontoret flyter på smidigt och få våra kunder att känna sig välkomna? Gillar du att balansera många olika arbetsuppgifter, organisera och är mån om detaljer? Är du vår nya koordinator? Om tjänsten Princess Yachts West Sweden på Vindön söker en härlig, serviceminded, noggrann och engagerad administratör och marknadskoordinator som kan driva och genomföra stora som små projekt. Som koordinator hos oss är du ansvarig för att kontoret flyter på smidigt och att våra kunder alltid möts av ett leende. Du kommer ha ansvar för vår hemsida, sociala medier och nyhetsbrev med allt vad det innebär av att skapa och lägga upp content. Du är även ansvarig för fotografering och att skapa beskrivningar för våra försäljningsobjekt. Vi har en del mässor varje år vi är med på och du kommer vara delaktig i att arrangera dem och även medverka. Årets olika säsonger ger stor variation i arbetsuppgifterna på varvet. I början av året är det inomhusmässor, under våren kommer alla förväntansfulla kunder till Vindön för leverans av sin nya båt, under sommaren är högsäsong för båtlivet och under hösten är det flytande båtmässor innan alla båtarna skall upp på vinterförvaring. Vanliga arbetsuppgifter - Ge ett välkomnande bemötande vid första kontakten med företaget - Skapa och distribuera relevant innehåll till våra digitala medier som tex hemsida, sociala medier och nyhetsbrev - Grafisk produktion av tryckt media som tex annonser och mässmaterial - Fotografera och skapa beskrivningar av försäljningsobjekten - Arrangera och medverka på kundevent och mässor - Upphandla, skapa och publicera annonser enligt plan och budget - Assistera sälj-, ekonomi- och eftermarknadsorganisationen Vem är du? Din energi är smittande och du älskar att göra många olika saker. Som person är du strukturerad och mån om detaljer Har du en bakgrund inom arbeten med sociala medier, fotografering och hemsidor är det starkt meriterande. Är du även van vid program som Photoshop, Indesign och Wordpress är det extra plus. Att du tycker om havet och båtar förutsätter vi ???? Du behöver ha B-körkort och vara flytande i engelska och svenska – i både tal och skrift. Vad erbjuder vi? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med bas på vårt kontor på Vindön. Tillträde snarast. Lön enligt överenskommelse. Om företaget Princess Yachts West Sweden är distributör för Princess yachts i västra Sverige, Norge och Danmark. Tillverkningen sker på varvet Princess Yachts i England som är ett av marinbranschens mest respekterade varumärken och ägs av investmentgruppen LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton). På våra fyra marinor i Skandinavien är vi 20 personer, varav tio personer arbetar på Vindön, som förutom att sälja nya båtar också rekondar och säljer begagnade båtar över hela Europa. Läs gärna mer på www.princessyachts.se URVAL SKER LÖPANDE SÅ SÖK TJÄNSTEN NU! I den här rekryteringen har Princess Yachts West Sweden valt att samarbeta med Find Ab. För frågor kring tjänsten kontakta Maria Benholm, 0708-144830 [email protected]
Arbetsgivare
Find by Maria Benholm AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Category Coordinator

Arbetsgivare / Ort: Snusbolaget Norden AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Haypp Group

We address one of the world’s biggest problems – how to end smoking. There are 1,1 billion smokers in the world. Around 8 million people die every year from smoking-related diseases. Our goal is to significantly reduce death rates, save lives and inspire people to choose healthier enjoyment. How? By offering people safer nicotine online.

Haypp Group is one of the Nordics’ leading e-commerce groups with ten store brands, present in 9 countries where we serve more than 300 000 active consumers. Through brands such as Snusbolaget.se, Northerner.com, Nicokick.com etc., we sell nicotine pouches as well as Swedish style snus online. With our headquarters located on Birger Jarlsgatan in Stockholm we are 140 team members mainly but not exclusively based in Sweden. Also, we are an innovative and fast-moving company that is growing rapidly, driving sustainable business and are changing the world in the process. We are currently on an exciting expansion journey, converting more and more smokers to healthier alternatives across all our markets globally.

If you are interested in hearing more, watch our CEO Gavin O’Dowd explaining more about Haypp Group here: Haypp Group - A Brief Introduction

The role

You will join our kick-ass Category Management team that has the overall commercial and sales responsibility for Haypp Group. They are responsible for driving all negotiations around our products (nicotine pouches and snus), assortment and pricing, but also establishing pre-conditions for increased sales. This team is a key driver in continuously building and executing our supplier relations strategy and is operating in the very heartbeat of our business. Our e-commerce platforms are optimized and best in class. In addition, we have a world-class insights platform where we monetize insights for external partners.

In the role as Category Coordinator you will work closely together will all functions within Haypp Group. You’ll own the planning around all our customer centric campaigns, including tracking and implementation. Further, you can expect to involve yourself in the following activities:

  • Own the overall planning around monthly campaign and product launches
  • Make sure the teams around you are fully updated on our plans
  • Ensure that all necessary materials is collected from our partners
  • Make sure that we always deliver on time in full
  • Take part in supplier meetings together with Category Managers, which might also involve some travelling.
  • Act as the key point of contact for the Category Management team
  • Supporting the Category Managers with insights and data
  • Analyze sales and consumer data and come with commercial proposals

If you are all about contributing and growing in a role within commercial and category management we have an offer you cannot refuse!

What we want from you

For us, it is equally important to find the right fit on an interpersonal level between us and a new colleague as it is to find someone with the right experience and competence.

In order to succeed in this role, we believe that you possess the following individual qualities:

  • Structured
  • Attention to details
  • Self-going
  • Business oriented
  • Analytical
  • Relationship building

Basic qualifications to succeed in the role:

  • Experience of similar tasks within commercial operations previously
  • Skilled with the Office suite (focus on Excel, power point & word)

Bonus qualifications:

  • Business analytical experience
  • Experience in working with category management or larger FMCG companies


What we offer

Because we recognise that our team members are our most important differentiator, we offer an open, inspiring and co-operative work environment – where each individual can contribute fully with their unique talents. With us, you should always feel safe, appreciated and valued but at the same time challenged and excited. To us, work is about making a difference whilst at the same time being happy and having fun. We believe we have created a welcoming and relaxed atmosphere where everyone can feel at home, and we hope that you will too.

In addition to our open and supportive company culture, we offer our team members generous benefits. We offer the following perks to everyone at Haypp Group:

  • Premium ITP1 occupational pension savings plan
  • Insurance plan, including private healthcare
  • 30 days of paid vacation
  • Parental pay lift
  • Wellness allowance of 5,000 SEK per year
  • Regular conferences abroad
  • Lots of social happenings


Send us your application today!

If this sounds like a place where you would want to contribute and grow, let us know you’re interested by submitting your application! Apply with your CV, a cover letter, through Linkedin or in any other way you feel represents you in the clearest possible way. All ways of connecting work for us!

Haypp Group is committed to equality and diversity and we welcome applications from all qualified individuals regardless of ethnicity, religion, age, gender, sexual orientation, disability, and marital status. We want to offer you a great recruitment experience, and if there is anything we can do to make you more comfortable in a process with us, please let us know.

If you have any questions about the role or what it’s like to work at Haypp Group in general, feel free to reach out to our responsible recruiter Max Moen at [email protected] We are looking forward to hearing from you!

Arbetsgivare
Snusbolaget Norden AB
Birger Jarlsgatan 43
11145 Stockholm
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Säljande Marknadskoordinator & Instruktör

Arbetsgivare / Ort: Power Plate Scandinavia AB / HÖLLVIKEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Marknadskoordinator

Färdigheter
Meriterande
  • Instruktörsutbildning
  • Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring

Språk
Krav
  • Svenska

Om jobbet

Vibrogym söker en säljande marknadskoordinator & instruktör

Vibrogym driver träningscenter i Lomma & Höllviken. Vi är det lilla personliga gymmet där du uppnår goda träningsresultat på minimal träningstid. Vi expanderar och planerar nu fler center bl.a. i Malmö.

Vi söker dig som ska vara ”spindeln i nätet” för hela företaget, allt från att ta hand administration och kundtjänst för att serva befintliga kunder och personal via mail, messenger och telefon till att jobba med social media och marknadsföring för rekrytering av kunder. Du sköter schemaläggning och bemanningen av instruktörer på våra center. Du kommer även själv att leda pass som instruktör som en del av din tjänst.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter berör:

- Kundtjänst via telefon, mail och messenger

- Uppläggning av kundkort och fakturering i vårt bokningssystem Wondr

- Schemaläggning och bemanning - koordinator av personal

- Marknadsföring i digitala kanaler

- Telefonförsäljning

- Strukturera och organisera bildarkiv och kundreferenser

- Hantera all administration kring vårt Viktminskningsprogram

- Inköp och lagerinventering

- Vibrogym instruktör

Din profil:

Utbildning inom marknadsföring & försäljning och erfarenhet av att jobba med kundservice och sälj är meriterande

Erfarenhet av att jobba med sociala media och digital marknadsföring är meriterande

Du är intresserad av träning & hälsa och har erfarenhet som instruktör/ledare inom sport eller på träningsanläggning. (Vi utbildar dig teoretiskt och praktiskt till certifierad Vibrogym instruktör.)

Som person:

Struktur, planering och organisation är dina ledord

Du har lätt för att kommunicera, är säljande och inger förtroende

Du är ansvarsfull och älskar att göra allt för att kunder ska känna sig sedda och få det stöd de behöver.

Du är intresserad, framåt, driven, initiativrik och självgående

Du är kreativ och har god känsla för utformning av ord och bild


Vibrogym är högeffektiv träning för hela kroppen på 25 minuter! Vår målgrupp är i första hand kvinnor och män som önskar tidseffektiv träning för snabba resultat i en trevlig miljö. Vibrogym är en professionell vibrationsplatta, du utför övningar på plattformen och med vibrerande handtag som framkallar snabba muskelreflexer vilket ökar effekten av träningen dramatiskt. Du blir stark, får bort smärta och går ner i vikt. All träning sker i liten grupp max 6 personer och alltid med Personlig Tränare som hjälper dig att träna rätt för att du ska nå dina mål på kortast möjliga träningstid.


För mer information ring Gabriel Sjövall 073-8009660

Skicka din ansökan och CV till [email protected]

Vi ser fram emot din ansökan!


Gabriel Sjövall, VD

Vibrogym Lomma, Kajgatan 8 i Lomma

Vibrogym Höllviken, Polisvägen 2 i Höllviken

Arbetsgivare
Power Plate Scandinavia AB
Polisvägen 2
23631 HÖLLVIKEN
Hemsida: https://www.facebook.com/vibrogymlommahollviken
Ansökan
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Produktionskoordinator

Arbetsgivare / Ort: Bring Parcels AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Produktionskoordinator

Om jobbet
Hur skulle det kännas att ta dig an en roll där du får kombinera din sociala kompetens, din inre motor och ditt intresse för logistik för att skapa nyckfulla relationer med kunder och samarbetspartners runt om i Sverige? Att dessutom få göra det på ett innovativt logistikbolag i en häftig tillväxtfas? Om beskrivningen ovan får din nyfikenhet att tändas till liv så kan vi på Bring ha den perfekta tjänsten för dig. Bli en av oss! På Bring har vi ett antal logistikterminaler som vi driver i egen regi där paket, gods och pallar ankommer, sorteras och packas för leverans. Utöver våra egna terminaler arbetar vi i en partnerstruktur där många av orterna vi är verksamma på drivs av externa parter, såsom olika typer av åkerier och speditörsbolag. För att säkerställa att driften på demexterna terminalerna kvalitetssäkras efter Brings högt ställda krav så söker vi efter en Produktionskoordinatorsom kan agera kravställare och driva löpande uppföljning gentemot våra produktionsenheter och samarbetspartners. Här får du spela en nyckelroll i en av logistikproduktionens mest mångfacetterade och utmanande delar. Du kommer tillhöra vårt affärsområde för hemleveranser, också känt som HD, som växer med full fart i takt med att också E-handeln i Sverige ökar. Du förväntas vara självständig i ditt sätt att arbeta, men till ditt förfogande står ocksådina kollegor i teametsom alla strävar mot samma mål – att säkerställa bästa möjliga drift för Brings hemleveranser i Sverige. Huvudsakliga arbetsuppgifter Följa upp KPI:er och sammanställa volym samt kvalitetstal på veckobasis. Löpande säkerställa att intäkter och kostnader för distribution är överensstämmande. Säkerställa en hög kundnöjdhet och således skapa långsiktiga och lönsamma kundrelationer. Ansvara för att en stabil och en så kostnadseffektiv och säker linehaul-lösning används. Skapa förutsättningar för goda samarbeten gentemot både interna kontaktytor och externa partners. Vi söker dig som känner igen dig i följande beskrivning Formella krav Du har minst ett par års erfarenhet av att arbeta inom transport- och/eller logistikbranschen. Du har god IT-vana. Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska. Meriterande Eftergymnasial utbildning inom logistik eller angränsande område. Erfarenhet av liknande typ av nätverksstrukturer som tjänstens karaktär avser. B-körkort. Personliga egenskaper För att du ska trivas och lyckas i den här rollen behöver du vara en lösningsorienterad person med en stark inre motor,eftersom du i många lägen kommer få ta stort eget ansvar och driva ditt arbete självständigt. I och med att du kommer ha en stor kontaktyta lägger vi stor vikt vid din sociala kompetens och förmåga att kommunicera med olika typer av människor. Du trivs också i mötet med människan i allmänhet och i mötet med kunden i synnerhet. Som person tror vi vidare att du är analytisk i ditt förhållningssätt och har en positiv attityd. Slutligen är ett strukturerat och noggrant arbetssätt en nyckel för att knyta ihop alla delar av rollen. Sist, men absolut inte minst, delar du våra värderingar; att vilja mer,att ta ansvaroch att spela för laget. Vårt erbjudande En utvecklande tjänst i en av koncernens mest spännande miljöer och med möjlighet att påverka Brings framtid. Vi erbjuder dig även stora möjligheter till både personlig utveckling och karriärmöjligheter inom koncernen. Dessutom får du arbeta tillsammans med trevliga kollegor som har hög kompetens, stort driv och engagemang i en koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan.  Omfattning och placering Omfattning: 100%. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Placering: Placeringsorten är flexibel där du kan arbeta antingen i Göteborg, Malmö, Jönköping eller Stockholm. Skicka in din ansökan redan idag! Bring fokuserar på personlig mångfald som en naturlig spegling av hur samhället ser ut. Vi genomför ett löpande urval i rekryteringen och uppmanar därför kvalificerade personer att ansöka direkt. OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Mathias Myrbäck via e-post: [email protected] Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Denise Cetin via e-post: [email protected] Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Arbetsgivare
Bring Parcels AB
Ansökan
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Onboarding Coordinator till stor klädkedja

Arbetsgivare / Ort: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadskoordinator

Om jobbet
Bemanningsstyrkan Nu har du chansen att få arbeta på en av världens största klädkedjor med placering i Stockholm. Tjänsten ska tillsättas omgående och uppdraget sträcker sig till och med 31-Mars -2022 med möjlighet till förlängning. Bemanningsstyrkan är ett personligt företag där vi alla är kollegor oavsett var vi har vår fysiska arbetsplats. I normala fall är din konsultchef på plats minst två gånger per vecka för att hjälpa dig medfrågor och funderingar. Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal. Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas. Rollen är ett konsultuppdrag som sträcker sig till och med 31/12 -2021 med start ASAP. Du hyrs ut via oss på Bemanningsstyrkan men arbetar 100% på H&M.
Arbetsgivare
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
Ansökan
Ansök senast 22 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.