På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Koordinator

Koordinator

119 Lediga jobb

Event Manager sökes till Advokatfirman Vinge

Arbetsgivare / Ort: Majola Restaurangkonsult AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 1 augusti (1 månad 24 dagar kvar)
Publicerad: 2021-06-24
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Eventproducent

Om jobbet
Vinge är en affärsjuridisk fullservicebyrå med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Bryssel. Bland våra 450 medarbetare finns Sveriges främsta affärsjuridiska expertis. Det gör att vi alltid kan sätta ihop team med spetskompetens för våra klienter, oavsett uppdrag och bransch. Det är därför vi får möjlighet att arbeta med de mest spännande och komplexa uppdragen inom affärsjuridik. Att arbeta här innebär utveckling. Tillsammans. Vi strävar alltid efter att ha ett bra arbetsklimat där vi har kul tillsammans och hjälps åt. Vi erbjuder en generös arbetsmiljö, friskvård, vidareutveckling, utbildning och återkommande aktiviteter tillsammans för att skapa en bra laganda. Välkommen till oss! Vi söker nu en Event Manager som värdesätter teamarbete, struktur och en arbetsplats som präglas av professionalism och innovation i samtliga led. OM TJÄNSTEN: I rollen som Event Manager projektleder du våra sociala och affärsutvecklande events genom att kombinera administrativt arbete med framtagande av idéer, budget, eventplanering och genomförande. Du samverkar med övrig organisation med vårt varumärke i fokus. Du tar fram kreativa eventförslag samt presenterar dessa på ett professionellt sätt. I många fall med snabba deadlines. Arbetstiderna är mellan 08.30-17.00 på vardagar. Kvällar och helger kan tillkomma. Tjänsten är på heltid i en visstidsanställning om 12 månader med möjlighet till förlängning, alternativt tillsvidareanställning. Du arbetar på Vinges kontor i centrala Stockholm. Tillträde sker i augusti eller enligt överenskommelse och du blir anställd direkt av Vinge efter att Majola genomfört rekryteringsprocessen. Exempel på arbetsuppgifter: - Föra dialog med beställare för att kartlägga behov och kravspecifikation. - Ta fram detaljerade förslag för event (inklusive tidslinjer, lokaler, leverantörer, kommunikation, bemanning och budgetar). - Förhandla leverantörsavtal för samtliga delar av eventet (t.ex. lokal, mat och dryck, talare, underhållning, resor/logistik och säkerhet m.m). - Samverka med övrig organisation och externa parter för att genomföra eventen med gemensamma resurser. - Utvärdera/följa upp t efter genomförandet. OM DIG SOM SÖKER: Du är nytänkande, flexibel och kan lätt anpassa dig till rådande och nya situationer. Du kan skapa fysiska likväl som digitala events där du är angelägen om att hitta rätt väg vid varje givet tillfälle. Jobbet är varierande och som person är du ordningsam, inspirerande, idérik, prestigelös och handlingskraftig. Du har inga problem att rycka in där det behövs - du är en kreativ och administrativ doer. Du har: - Utbildning och/eller erfarenhet inom eventproduktion. - Kunskaper och nätverk inom event- och nöjesbranschen (restaurang, eventproduktion mm). - God kommunikationsförmåga i tal och skrift (engelska och svenska). - Administrativ styrka och är tekniskt kunnig/orienterad. - Ett öga för detaljer, färg och form. - Hög ambition och utvecklat sinne för kvalitet och kundupplevelse. - En prestigelös och serviceinriktad inställning. - Kapacitet att hantera stressiga situationer och vara flexibel. - Problemlösningsfokus. - Förmåga att hålla deadlines. Låter detta som tjänsten för dig? Ansök då direkt via vår annons. Sista ansökningsdag är den 15/7-21. Rekrytering sker löpande och vi kommer tillsätta tjänsten när vi funnit rätt person.
Arbetsgivare
Majola Restaurangkonsult AB
Hemsida: http://www.majola.se
Ansökan
Ansök senast 1 augusti (1 månad 24 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Event Planner

Arbetsgivare / Ort: Värmland Enterprise AB / Uddeholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Eventproducent

Språk
Krav
  • Engelska

Om jobbet

Our hotel is looking for an energetic event planner to help improve our restaurant business and be responsible for increasing our visibility in the local community. The successful candidate will also be responsible for discovering new opportunities within the community to establish a stronger bond with our target audience and increase participation in the local market. The ideal candidate for this position must demonstrate exceptional organisational skills, excellent interpersonal skills, multitasking skills, and excellent time management.

Arbetsgivare
Värmland Enterprise AB
Stationsvägen 1
68340 Uddeholm
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

E-commerce coordinator till Markslöjd

Arbetsgivare / Ort: AB Effektiv Borås
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-02
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadskoordinator

Om jobbet
Vill du vara med och driva Markslöjds e-handel till nya höjder? Till vårt huvudkontor i Kinna söker vi nu en E-commerce coordinator. Vill du arbeta på ett företag där besluten fattas snabbt, där det är högt i tak och en kultur präglad av delaktighet och engagemang - då kan detta vara tjänsten för dig! Om vår kund Markslöjd grundades 1963 i Marks kommun och är ett av Nordeuropas ledande belysningsföretag. Vi började vår verksamhet med svarvade lampfötter i trä och skärmar i textil tillverkade i Mark för den svenska marknaden till att man idag hittar designad och funktionell belysning från oss i hem, inspirerande arbetsplatser och mötesplatser runt om i Europa. Vår mission är att göra världen till en ljusare plats och vi finns för att skapa hem av ljus. Dina arbetsuppgifter Vi är idag ett litet e-handelsteam med ambition att växa. I rollen kommer du arbeta aktivt med att leverera bästa möjliga kundupplevelse online och se till så att produkterna exponeras på bästa sätt. På regelbunden basis analyserar du data för att optimera synlighet och försäljning online samt följer upp detta. Du är bra på att hålla deadline och säkerställer att kampanjer lanseras på utsatt tid. Idag ligger även copy till produkterna på den här rollen. Utöver markslojd.com ser du även till att andra marknadsplatser som exempelvis Amazon alltid är uppdaterad med den senaste informationen både vad gäller produktbild och text. Du arbetar både enskilt, tillsammans i teamet och i olika projekt med andra avdelningar inom bolaget. Då vi växer och satsar på vår e-handel bör du även räkna med att arbetsuppgifterna över tid utvecklas. Din profil Vi tror att du som person är både försäljningsinriktad och noggrann. Du tar egna initiativ och ser möjligheter. Du bör känna dig bekväm i att kunna uttrycka dig väl i skrift. Då vi är ett mindre team och i tätt samarbete med andra avdelningar behöver du ha en mycket god samarbetsförmåga. - Relevant eftergymnasial utbildning alternativt några års erfarenhet av operativt arbete inom e-handel - Tidigare erfarenhet av e-handel till privatpersoner - Kunskaper i Google Analytics - God kunskap inom SEO Svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande med tyska Självklart ser vi det som ett plus om du gillar inredning och belysning lika mycket som vi! Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 26 september 2021. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Pauline Pettersson på [email protected] eller Marie Wikström på [email protected] Om oss Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar. För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget. Sökord E-commerce, e-handel, digital marknadsföring, SEO, D2C, coordinator, belysning
Arbetsgivare
AB Effektiv Borås
Hemsida: http://effektiv.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Marknadskoordinator - Ekologiska säljbolaget

Arbetsgivare / Ort: Instore Business Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Ekologiska Säljbolaget har funnits i tio år och vår mission är att hjälpa ekologiska varumärken att växa. Med en rikstäckande säljkår inom dagligvaruhandeln samt Key Account Manager inom foodservice så jobbar vi med uppdragsgivare som bland annat SaltåKvarn, Yi Pin, Sackeus och Grön Ko. Idag är vi närmare 30 anställda över hela landet och vårtkontor ligger påStora Essingen. Bli vår nya kollega och en del av att göra skillnad Nu söker vi en marknadskoordinator till vårt kontor på Stora Essingen. Som marknadskoordinator hos oss erbjuds du en bred roll med flera kontaktytor där det är viktigt att du är resultatinriktad och drivs av försäljning. Du arbetar nära försäljningschefer, säljkår och uppdragsgivare där du ges möjligheten att vara delaktig på flera plan. För att du ska trivas i rollen tror vi att du är positiv, initiativtagande och lösningsorienterad. Arbetsuppgifter: Stötta säljkår genom att koordinera och strukturera material Framtagning av olika säljmaterial, ex projektleda vår säljfolder fem gånger per år Bistå vid skapande av innehåll för hemsida och sociala medier Administrativt arbete i vårt säljstöd (Key Sale) Ordersupport Delta och driva olika projekt och uppdrag Kontakt med kunder både personligt och digitalt Vi tror att tjänsten både kan passa dig som vill bredda din nuvarande roll eller är i början av karriären och vill utvecklas. För att trivas i tjänsten är det viktigt att du får motivation av att vara delaktig där du ser lösningar och kan driva dem i mål. Kvalifikationer: Utbildning inom marknad och/eller försäljning Grundläggande kunskap inom CMS-verktyg för uppdatering av hemsida Goda kunskaper i Office (Word, excel och power point) Tidigare erfarenhet av dagligvaruhandeln, livsmedel eller foodservice är meriterande Vi erbjuder: Hos oss erbjuds du en arbetsplats där det är högt i tak, där du inte bara får utrymme att ta egna initiativ - utan du förväntas ta egna initiativ. Vi tror att du drivs och inspireras av att  sätta dig in i och lära dig nya saker, lösa problem och vara delaktig i processer utanför ditt eget ansvarsområde samtidigt som du utvecklas inom ekologisk och hållbar mat. Du blir en del av ett sammansvetsat gäng hos en arbetsgivare som värnar och vill att medarbetare ska trivas och må bra och som erbjuder friskvård och tjänstepension. Placeringsort:Stora Essingen, Stockholm Tillträde: Snarast Tjänstens omfattning: Heltid, Tillsvidare , 6 mån provanställning Du rapporterar till: Marknadschef Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot några ansökningar via mail - ansökan måste registreras via sök-länken i annonsen.
Arbetsgivare
Instore Business Sweden AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Marknadskoordinator med fokus på digital marknadsföring

Arbetsgivare / Ort: G.O.A.T Tech - Accelerate AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-04-09
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Marknadskoordinator

Om jobbet
Vi söker för kunds räkning efter en marknadskoordinator. Rollen är en ny tjänst inom vår kund verksamhet, vilket är en lysande möjlighet för dig som vill ta chansen att forma och bygga din arbetsroll inom marknadsföring hos ett företag som är i tillväxtfas. Detta jobbet är perfekt för dig som gillar och sporras av digital marknadsföring och datadriven försäljning. Om jobbet I denna roll kommer ditt största fokus ligga på att aktivt arbeta och utveckla företagets digitala marknadsföring och den datadrivna försäljning. Du kommer i denna roll även arbeta med content, vilket innebär att det är viktigt att du gillar att jobba med foto och skriva texter för att trivas i denna roll. Du kommer att arbeta tajt med säljavdelningen för att identifiera vilka potentiella kunder i CRM-systemet som ska bearbetas i form av marknadsaktiviteter. Vidare kommer du att skapa kampanjer och planera events för att bygga företags varumärke. I rollen som marknadskoordinator har du ansvar för hemsidan som du förvaltar och utvecklar inom ramarna för marknadsföring och arbetar aktivt med SEO, Google Adwords och Facebook Ads Manager. Dagligt arbete med leadsgenerering ingår även i denna roll. Vem är du som vi söker? För att lyckas i denna roll har du arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst 1 år och gillar att arbeta brett. Du trivs med att ha mycket frihet under ansvar och att ta för dig i arbetet för att komma framåt. Vår kund söker främst efter en person som arbetat med digital marknadsföring och datadriven marknadsföring. Du bör därför ha erfarenhet och kunskap av dessa program: - Photoshop - InDesign - Illustrator - Microsoft Office 365 Du är som person fantasifull, kreativ och har förståelse för försäljningsprocesser samt intresse för affärer, datadriven försäljning och digital marknadsföring. Vad erbjuder vår kund erbjuder dig som anställd: - Rolig och aktiv arbetsplats - Trevlig och härlig företagskultur - Möjlighet till optionsprogram - Frihet under ansvar - Möjlighet att bidra och påverka din roll Om företaget (Vår uppdragsgivare) Vår kund är idag ett utav Stockholms snabbast växande IT-bolag och blev 2019 nominerade som årets entreprenör av EY. Vår kund arbetar med att levererar molnbaserad IT, telefoni/ video & print som tjänst. De jobbar i team där företagets kunder får en dedikerad teknisk kontakt som tillsammans med deras säljare och Online Support säkerställer kvalité och närvaro i deras leveranser. Företaget har på 3,5 år gått från en omsättning på 0 kr till 60 miljoner och är i en spännande tillväxtfas. Anledningen till att de har Stockholms coolaste kontor är för att du kan spela shuffleboard, pingis, basket eller spela FIFA eller åka i deras rutschkana när du känner för att ta en aktiv paus i ditt dagliga arbete. Kontoret är beläget i Bromma. Skicka in in ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Bromma, Stockholm Start: Enligt överenskommelse Lön: Fast lön + provision Omfattning: Heltid och anställning är tillsvidare hos vår kund
Arbetsgivare
G.O.A.T Tech - Accelerate AB
Hemsida: http://www.goataccelerate.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.