På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Influencer
Spela filmen

Influencer

152 Lediga jobb

Kommunikatör för studentrekrytering

Arbetsgivare / Ort: Högskolan Väst
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 1 augusti (1 månad 23 dagar kvar)
Publicerad: 2021-07-08
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Högskolan Väst är Sveriges ledande högskola inom Arbetsintegrerat lärande (AIL) och har regeringens uppdrag att utveckla AIL. Genom AIL skapas kunskap i samverkan med andra och görs tillgänglig för fler. Högskolan bedriver utbildningar med AIL-inslag på grund- och avancerad nivå samt egen forskarutbildning inom AIL och produktionsteknik. AIL är även ett angeläget forskningsområde tillsammans med produktionsteknik och barn- och ungdomsvetenskap. I den nya satsningen Primus kombineras forskning inom teknik och lärande. Högskolan bedriver också forskning inom ett flertal andra områden. Högskolan Väst har ett högt söktryck, rekryterar brett och en hög andel av studenterna etablerar sig på arbetsmarknaden. Högskolan finns centralt i Trollhättan och har 15 000 studenter och 675 anställda. Högskolan arbetar aktivt för en inkluderande arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Om avdelningen för kommunikation och internationella relationer. Kommunikationsavdelningen ger strategiskt och operativt stöd till verksamheten utifrån olika spetskompetenser: internkommunikation, press och nyheter, forskningskommunikation, studentrekrytering, event och konferens samt web och sociala medier. Arbetsuppgifter Nu söker vi dig som brinner för att fler ska söka sig till högre utbildning och vill arbeta med studentrekrytering. Hos oss får du arbeta med kommunikation, främst mot blivande studenter,  samt informera och inspirera i valet av studier. I jobbet möter du olika studentmålgrupper allt ifrån gymnasieelever  till redan yrkesverksamma som vill vidareutveckla sig. På Högskolan Väst finns också ett målmedvetet arbete med internationalisering samt  många studenter med utländsk bakgrund. I rollen ingår att ansvara för olika mötesaktiviteter som till exempel webinarier, mässor, skolbesök och  öppet hus. I studentrekryteringsarbetet har du ett antal studentambassadörer till din hjälp och som du blir ansvarig för att rekrytera, utbilda och arbetsleda. Du kommer också att arbeta med kommunikation mot blivande studenter i olika former som webbtexter, nyhetsbrev, inlägg på sociala medier etc.  Om dig Som person ser vi att du prioriterar ditt arbete självständigt och förmår ta egna initiativ. Men du behöver också vara en utpräglad lagspelare när det kommer till att t ex arrangera olika aktiviteter där du behöver samarbeta med ett flertal aktörer, både internt och externt. Vidare behövs en god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt, på svenska och engelsk. Då Högskolan Väst satsar mycket på det livslånga lärandet är det viktigt att kunna möta olika studentmålgrupper, vad gäller såväl bakgrund som kön och ålder.  Vi ser gärna att du har erfarenhet av att samordna projekt/event och kännedom om och/eller erfarenhet av marknadsföring. Erfarenhet som teamledare/idrottsledare eller motsvarande och förmåga att motivera, engagera och entusiasmera människor samt erfarenhet av sälj är även meriterande. Vana av att använda sociala medier är också meriterande. Kvalifikationer - Kandidatexamen inom medie- och kommunikationsvetenskap - Du har minst 2 års erfarenhet av att arbeta med kommunikation och/eller marknadsföring - Erfarenhet av att samordna projekt/event - Förmåga att kommunicera väl muntligt och skriftligt på svenska och engelska.  Det är meriterande om.. - Du har erfarenhet av att leda grupper av människor t ex som idrottsledare eller liknande kännedom eller erfarenhet om/av marknadsföring och försäljning - Har förmåga att motivera och entusiasmera människor - Har god vana vid att använda digitala verktyg och sociala medier - Erfarenhet av att arbeta med rekrytering.  Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.  Övrigt  Tjänsten är ett vikariat i sex månader med goda möjligheter till förlängning eller tillsvidareanställning. Varmt välkommen med din ansökan som vi helst ser att du gör digitalt via vårt rekryteringsverktyg Varbi! Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Högskolan Väst
Ansökan
Ansök senast 1 augusti (1 månad 23 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatör

Arbetsgivare / Ort: Sävsjö kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Välkommen till ett gott liv i barnvänliga Sävsjö. En liten kommun med stora möjligheter - mitt i Småland. Rik på upplevelser, kultur och natur. Expansivt näringsliv och härliga boendemöjligheter. Låt dina drömmar få plats - välj Sävsjö! ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en vass och erfaren kommunikatör som brinner för strategisk och värdeskapande kommunikation både internt och externt. Tjänsten är placerad på kommunikationsavdelningen på Sävsjö kommun. I tjänsten kommer du att arbeta både med operativa och strategiska kommunikationsinsatser. Du driver projekt i mål genom att lyssna av verksamheternas behov och sedan målgruppsanpassa och förmedla budskap via våra etablerade kommunikationskanaler. Som kommunikatör hos oss ingår du i ett erfaret och kunnigt team. Du har dokumenterad erfarenhet av de arbetsuppgifter och verktyg som en kommunikatör kommer i kontakt med i sitt dagliga arbete. Ditt arbetsfält spänner över hela kommunen men tyngdpunkten ligger på de verksamheter som vår utvecklingsavdelning ansvarar för, där olika tillväxtfrågor såsom samhällsbyggnad, näringsliv, hållbarhet, besöksnäring och landsbygdsutveckling är i fokus. Kunskap och erfarenhet från dessa verksamheter är därför meriterande. Som medarbetare på kommunikationsavdelningen har du också ett antal givna roller i kommunens upprättade krisorganisation. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är högskoleutbildad inom medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande och som har några års dokumenterad erfarenhet av att arbeta som kommunikatör. Du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga i både tal och skrift och har mycket goda kunskaper i svenska språket. Du behöver goda kunskaper i Officepaketet och Adobes Creative Clouds programvaror InDesign, Photoshop och Illustrator. För webbpublicering använder vi Sitevision. På avdelningen arbetar sju medarbetare; en kommunikationschef, två kommunikatörer, en webbutvecklare samt tre samhällsinformatörer med ansvar för växel och reception. Förmågan att ge hög service, att samarbeta och bygga relationer, att arbeta strukturerat samt att vara lyhörd och självgående, är gemensam för alla medarbetare. I tjänsten behöver du B-körkort. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig att skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga Jobb". Ansök direkt via länken i annonsen.
Arbetsgivare
Sävsjö kommun
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Senior kommunikatör - Toyota Material Handling Europe

Arbetsgivare / Ort: Sententia Rekrytering & Konsult AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-08-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Är du en av våra framtida nyckelspelare? Corporate Communications inom Toyota Material Handling Europe söker en passionerad innehållskreatör och Employer branding-expert. Toyota Material Handling Europe (TMHE) helps businesses of all sizes across Europe meet today’s materials handling challenges. Active in more than 30 countries across Europe and with headquarters in Sweden and a European Office outside Brussels, TMHE operate factories in France, Italy and Sweden. With 12,000 employees, along with a network of independent distributors and dealers, TMHE is part of Toyota Industries Corporation (TICO) - the global leader in materials handling equipment. Din framtida roll Toyota Material Handling Europe är i stark förändring. Vi växlar upp inom nya affärsområden och i en bransch stadd i stark utveckling och tillväxt. Det här kräver att vi aktivt och ständigt utvecklar oss som arbetsgivare för att behålla nuvarande anställda och locka till oss nya kompetenser. Det är därför vår strategi för Employer branding omfamnar så mycket mer än bara attraktiv kommunikation. Employer branding handlar om att säkra vår långsiktiga förmåga att genomföra vår strategi. Vårt starka och gemensamma varumärke gör det möjligt för oss att samarbeta och bli ännu effektivare i detta viktiga arbete. Vi söker dig som vill leda arbetet och utveckla oss som företag och arbetsgivare. Din roll Vi har gjort vår hemläxa och nyligen lanserat en gemensam, europeisk EVP- och kommunikationsplattform. Detta kommer att vara din "baby". Ditt övergripande uppdrag blir att leda och driva vårt centrala Employer branding-arbete; Du leder och inspirerar en gruppering av lokala HR- och kommunikationsspecialister från hela Europa för att aktivera lokalt employer branding-arbete. Tillsammans styr och utvecklar du kontinuerligt vår plattform och ser till att våra gemensamma och centrala kanaler är relevanta, autentiska och skapar fantastiska kandidatupplevelser. Du initierar och utvecklar - på egen hand eller tillsammans med externa partners - centralt innehåll och kampanjer för att ständigt stärka vårt arbetsgivarvarumärke både internt och mot specifika, externa målgrupper. Allt du gör ska ha ambitionen att vara lätt att vidareanvända i ett lokalt sammanhang i alla europeiska länder. Förutom arbetsgivarvarumärket bidrar du med din kompetens och professionalism i andra innehållsprojekt som pågår på avdelningen. Du delar med dig av din expertis, stöttar dina kollegor och vill bygga hela vårt team starkare. Din utmaning - Leda och inspirera en “community” av lokala, icke-direktrapporterande kollegor från hela Europa för att få lokalt employer branding-arbete att hända - Initiera, leda och samordna projekt och kampanjer som kan gynna hela organisationen - Tillse att våra centrala kanaler innehåller bra, autentiskt och relevant innehåll som kan användas vidare lokalt - Samordna intressenter och initiativ för att säkerställa kvalitet i alla aspekter av en anställning - Identifiera och utnyttja innehållssynergier mellan arbetsgivarvarumärke och andra områden, t.ex. HR, hållbarhet och marknadsföring - Producera och utveckla innehåll i linje med den centrala EVP- och kommunikationsplattformen, antingen själv och/eller i samarbete med interna kollegor eller externa byråer - Samarbeta kring Employer branding lokalt i Östergötland med våra lokala enheter - Bidra i innehållsprojekt som är nära besläktade med Employer branding Din profil Säg Employer branding och du ser omedelbart ett uppdrag som sträcker sig bortom kommunikation, med tentakler som leder till mer eller mindre alla delar och aspekter av ett större företags verksamhet. Du har nått värdefulla insikter uidarender din karriär och är nu ivrig att omvandla dessa till handlingar som kommer att skapa effekter i stort och smått. Effektivt innehåll med hög kvalitet är din passion, oavsett kanal eller format, och du gillar och är mycket skicklig i att både producera och publicera det själv eller förbättra insatser från andra. Din inställning till innehåll är strukturerad och att arbeta med en varumärkesplattform som bas är vardagsmat för dig. Din engelska är mer än bra. Vi söker inte bara en mycket skicklig kommunikationsexpert, du är också en uppskattad ledare och projektledare eller vill utveckla denna sida av dina personliga färdigheter vidare. Du leder och inspirerar människor genom att vara den kreativa experten inom ditt område, genom att lyssna och genom att leverera enligt dina löften. Du har förmodligen en bakgrund i en annan stor, multinationell organisation eller från en byrå som jobbar med internationella kunder och större företag. Placering Tjänsten är baserad i vårt europeiska huvudkontor i Mjölby och vi ser vikten av att enkelt kunna samlas och träffas personligen och regelbundet. Naturligtvis arbetar vi på distans när det passar. Resor i Europa kommer att behövas, men inte regelbundet eller särskilt ofta. Vårt erbjudande Vi bygger vårt företag för framtiden i en bransch som blomstrar och kommer att fortsätta att göra så under en överskådlig framtid. Med stöd av våra starka japanska ägare är vi fast beslutna att leda utvecklingen inom logistik och materialhantering. Toyota Material Handling Europe är ett värdebaserat företag som litar på och vill utveckla sina anställda. Du kommer till ett litet och värderingsdrivet team med en stark vilja att påverka och med en passion för kvalitet i allt vi gör. Din ansökan Välkommen att registrera din ansökan via www.sententiarekrytering.se (http://www.sententiarekrytering.se) omgående, dock senast 26 september 2021. Frågor besvaras av Jan Hellström, tfn 070-615 03 44 eller Eva Andersson, tfn 0706-153230, Rekryteringskonsulter Sententia Rekrytering & Konsult.
Arbetsgivare
Sententia Rekrytering & Konsult AB
Hemsida: http://www.sententia.se/
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kommunikatör praktikplats

Arbetsgivare / Ort: Kungsbacka kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Kungsbacka är en växande kommun där både människor och företag utvecklas. Hos oss arbetar människor som vill, vågar och kan. Vill du bli en av oss? Söker du praktikplats inom kommunikation? Här finns möjlighet för dig som vill pröva på att jobba med att planera och skapa kommunikation för olika kanaler genom möten med människor. Gillar du att skriva så att alla kan förstå och kanske även göra din kommunikation via enkel film och foto? Då har du hittat rätt! Hos oss på Kungsbacka kommun får du chansen till en lärorik och inspirerande praktik.         Förvaltningen för Förskola & Grundskola välkomnar nu dig som tillsammans med förvaltningens kommunikationsspecialist Kerstin vill skapa kommunikation som bidrar till att uppfylla förvaltningens uppdrag - att ge barn och elever bästa möjliga start i livet. Som praktikant hos oss kommer du att kopplas in i flera olika delar av kommunikationsarbetet i en stor organisation. Ett stort fokus framöver är framtagandet och innehållsproduktion för vår nya hemsida, kungsbacka.se. Den här praktiken kommer därför ge dig stor erfarenhet när det gäller att införa en helt ny webbplats där målgruppen är cirka 80 000 invånare med olika behov. Du kommer att bidra i arbete med att ta fram aktuellt och relevant material som är sökoptimerat, uppfyller krav på digital tillgänglighet och som är formulerat utifrån principer om klarspråk. Men det finns såklart en mängd olika saker som ingår när du arbetar som kommunikatör på kommunens största förvaltning. I din praktik kommer du till exempel att få planera, skapa, publicera och uppdatera innehåll till intranät, externa webb och sociala medier. Utgångspunkten här kan vara att läsa in dig på ett område, prata med sakkunniga och sedan paketera det hela utifrån behov, kanal och målgrupp Skapa enklare innehåll i olika form av presentationer, ljud, bild, text, animering eller filmklipp. Delta i utveckling av förvaltningens kommunikation och få erfarenhet av vad det innebär att vara en stödfunktion för chefer och medarbetare, strategiskt och operativt. Det kan till exempel innebära att vara ett viktigt bollplank när vi pratar om bästa kommunikativa lösning i olika frågor. Spana och omvärldsbevaka trender och vad som skrivs i nyhetsmedier, bloggar och i sociala medier i ämnen som rör vår verksamhet Delta i kommunens nätverk för kommunikation och samarbeta med andra förvaltningar i frågor Vi välkomnar och ger dig ett stort utrymme för initiativ och idéer. Hos oss får du möjlighet att göra din praktik i en stabil, trygg organisation med en tydlig vision. Din profil Praktiken är på heltid med start hösten 2021 eller våren 2022 och vi söker dig som: - går en utbildning inom kommunikation/webb - kan ha praktik i minst 8 veckor eller mer - förstår och behärskar att skriva så att målgruppen kan förstå och enkelt kan ta till sig informationen. Det innebär att du pratar och skriver svenska flytande. - är insatt i bredden av digital kommunikation: webb, SoMe, appar och intranät - har kunskap om verktygen för att producera och publicera innehåll enligt uppdragen i denna praktik – foto, filma och klippa med mobil, officeprogram samt gärna även adobe - har koll på begrepp som tillgänglighet till digital service samt GDPR Sammanfattningsvis så passar denna praktik dig som gillar samarbete med andra, är driftig och intresserad av att få en bred insikt i kommunikatörsyrket, både operativt och strategiskt. Kommunikationsteamet på Kungsbacka kommun Du gör din praktik på förvaltningen för Förskola & Grundskola, men är också en del av kommunens kommunikationsnätverk, som består av ett antal kommunikatörer, fördelat över våra nio förvaltningar. Vi är ett glatt gäng, samarbetar i många projekt och är måna om att alla ska trivas hos oss. Teamet arbetar med kommunikation och utveckling av kommunikation inom många olika områden så som PR, internkommunikation, förändringskommunikation, layout, sociala medier, sökordsoptimering med mera. Om Kungsbacka kommun och Förskola & Grundskola Kungsbacka är en växande kommun där både människor och företag utvecklas. Hos oss arbetar människor som vill, vågar och kan. I våra förskolor och grundskolor pågår det varje dag undervisning som syftar till att barn och elever ska prestera utifrån sin fulla kapacitet på sin resa emot framtiden. Arbetet präglas av tillitsbaserad styrning där vi strävar efter att göra varandra bra och skapa goda förutsättningar för alla att lyckas. Vi har en utvecklad central stödorganisation som skapar goda förutsättningar för rektors pedagogiska ledarskap. I Förskola & Grundskola arbetar cirka 2600 medarbetare som oavsett uppdrag har fokus på barns och elevers lärande, det är dem vi alla är till för. Förvaltningens kommunikationsfunktion är en del av vår stödfunktion HR och kommunikation Yrkesnivå Praktikplats Förvaltning - Förskola & Grundskola - Kommunikation Intresserad? Kul! Välkommen med din ansökan redan idag eller senast 26 september. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Arbetsgivare
Kungsbacka kommun
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vikarierande kommunikatör

Arbetsgivare / Ort: Leksands kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-09-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Informatör/Kommunikatör

Om jobbet
Leksands kommun är rätt plats för dig som vill bidra, utvecklas och trivas. Hos oss får du arbeta med engagerade kollegor, utvecklas inom ditt område och arbeta med Sveriges viktigaste jobb. Vår värdegrund hjälper dig i ditt dagliga arbete genom att visa vad som är viktigt och hur vi ska förhålla oss till varandra och dem vi är till för. Vår vision berättar vart vi är på väg. Har du en utbildning inom kommunikation, media, journalistik eller liknande och vill få möjlighet att utvecklas i rollen som kommunikatör? Är du en skicklig och empatisk kommunikatör som är en mästare på att samarbeta med dina kollegor såväl som att arbeta självständigt? Då kan det vara dig vi söker! Dina arbetsuppgifter Som vikarierande kommunikatör kommer du att få olika uppgifter som ryms inom kommunikationsavdelningens uppdragsområde, med fokus på operativt kommunikationsarbete. Du kommer i din roll att skapa och publicera målgruppsanpassat webbinnehåll, såväl externt som internt, till webb och sociala medier. Vid behov ger du stöttning till kommunens chefer i kommunikationsfrågor eller stöttning till våra webbredaktörer. Som en del av omvärldsbevakningen kopplat till coronapandemin kan du även komma att medverka på länsövergripande digitala nätverksträffar. Om arbetsplatsen Kommunikationsavdelningen tillhör sektor verksamhetsstöd. Sektorns uppdrag är att skapa förutsättningar för att kommunen som organisation ska kunna leverera bästa service till de vi är till för. Kommunikationsavdelningen har det strategiska ansvaret för att utveckla och samordna kommunens kommunikation och kommunikationskanaler, till exempel webb och sociala medier. Avdelningen består av enheten kundtjänst och två arbetsgrupper. En med fokus på webb och kommunikation bestående av informationschef, två kommunikationsstrateger och en webbstrateg, samt en grupp med fokus på marknad och säkerhet- och beredskapsfrågor bestående av marknadskommunikatör och beredskapshandläggare. Du kommer att tillhöra gruppen som fokuserar på webb och kommunikation och arbetsleds därmed av informationschef, som även är chef för kundtjänst. Avdelningschef är kommunikations- och beredskapschef. Din profil Vi söker dig som har högskoleutbildning inom kommunikation, media, journalistik eller liknande. Du vet vad såväl strategiskt som operativt kommunikationsarbete innebär och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta som kommunikatör. Du är van vid att skriva, redigera och anpassa texter till olika kanaler. Du kan förklara komplexa frågor och samband på ett enkelt och begripligt sätt. Eftersom webben och sociala medier tillhör våra viktigaste kanaler, behöver du veta hur du skapar målgruppsanpassat webbinnehåll. Som en del av det operativa kommunikationsarbetet har du mobilen som ditt arbetsredskap och är van vid att fota och filma för att skapa inlägg till sociala medier. Vi ser det som positivt om du är beredd att göra enklare grafiska produktioner i enlighet med Leksands kommuns grafiska profil om behovet uppstår. Det är av stor vikt att du har en god samarbetsförmåga och är van att arbeta på uppdrag samtidigt som du självständigt ska kunna strukturera, driva ditt arbete framåt och leverera på utsatt tid. Vidare har du en kreativ förmåga som genomsyrar ditt arbete. Meriterande: • Erfarenhet av arbete i webbpubliceringssystemet Episerver • Adobe-programmen (främst Photoshop, InDesign och Premiere Pro) Vi erbjuder dig För oss är det viktigt att alla våra medarbetare hittar en balans mellan jobb och hem, känner trygghet i sin anställning och en ökad livskvalitet genom att jobba i kommunen. Lyckas vi med det lyckas vi också med vår gemensamma uppgift. Vi arbetar aktivt med att skapa en arbetsplats som ger alla medarbetare rätt förutsättningar att göra ett bra jobb. Vi vill att all verksamhet ska ha ett hälsofrämjande synsätt och vi strävar efter ett rikt arbetsinnehåll, arbetstillfredsställelse, gemenskap och personlig utveckling för alla medarbetare. Vi ser kompetensutveckling som självklart och nödvändigt. Alla medarbetare ska vara rätt rustad för sitt arbete och därför uppmuntrar vi våra medarbetare att vidareutvecklas genom exempelvis kurser, utbildningar och nätverkande. På vår hemsida har vi samlat information om hur det är att arbeta hos oss och vilka mervärden och förmåner du har som medarbetare. För mer information vänligen se www.leksand.se/jobbahososs  För dig som sökande har vi möjlighet att erbjuda medflyttandeservice, se vidare www.rekryteringslots.se Din ansökan För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Leksands kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken. Ansökningshandlingarna består av CV och personligt brev. Sista ansökningsdatum Sista ansökningsdatum: 26 september Start sker så snart som möjligt. Vikariatet sträcker sig fram till 31 december. Vi rekryterar löpande så det är bra om du skickar in din ansökan så fort som möjligt. Läs mer på www.leksand.se och följ oss på sociala medier.  
Arbetsgivare
Leksands kommun
Hemsida: http://www.leksand.se/
Ansökan
Ansök senast 26 september (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.