På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

6 Lediga jobb

Fastighetsförvaltningschef

Arbetsgivare / Ort: Fasticon Kompetens AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 10 december (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-19
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet

Fastighetsförvaltningschef till Skurupshem

På Skurupshem arbetar du i ett mindre kommunalt bolag med korta beslutsvägar. Här får du möjligheten att vara med och utveckla Skurupshems förvaltningsorganisation samtidigt som du arbetar nära verksamheten. På Skurupshem präglas organisationen av prestigelöshet och att man arbetar tillsammans över gränserna. Låter det intressant? Då kan det här vara rätt tjänst för dig!

Skurupshem AB är ett allmännyttigt fastighetsbolag med rötterna i den skånska myllan. Bolaget äger och förvaltar ca 800 bostäder, samt förskolor och gruppboenden i Skurup, Skivarp, Rydsgård, Abbekås och Slimminge. Skurupshem har även ett förvaltningsuppdrag av samhällsfastigheter (skolor, förskolor, äldreboenden, idrottshallar, bad) som tillhör Skurups Kommun och Skurup Kommunala AB.

Om tjänsten
Förvaltningsorganisationen har den senaste tiden genomgått en organisationsförändring och söker nu efter en fastighetsförvaltningschef. Tjänsten är nyinrättad, så här ges du möjlighet att påverka och driva förvaltningsorganisationen framåt i vidare förändringsarbete.

Dina arbetsuppgifter kommer både operativa och strategiska. Du kommer bland annat att arbetsleda och leda ditt fastighetsteam framåt. Det team som du kommer arbetsleda och ha ansvar för består av engagerade individer om sex fastighetsskötare, en drifttekniker och en person som kommer arbeta med besiktningar. I och med att du kommer arbeta nära verksamheten kommer du utgå från Skuruphems kontor i Skurup merparten av din arbetstid. 

Du har ett ansvar för fastigheternas drift, skötsel och löpande underhåll inklusive budgetansvar. Det är också inom ditt ansvarsområde att planera för organisationen på längre sikt, både vad gäller budget och övrig verksamhet. I arbetet ingår även viss administrativt arbete såsom dokumentation av arbetssätt och rutiner, attestering av fakturor, projektuppföljning mm. Du ska även säkerställa att till exempel myndighetskrav och rutiner efterlevs.

I denna roll rapporterar du till vd och du kommer bli del av ledningsgrupp, inräknat vd och ekonomichef.

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi att du tidigare har arbetat med fastighetsförvaltning och att du har en teknisk förståelse.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en chefs/ledarroll med personalansvar där du lett och utvecklat personal. Du har även viss vana av långsiktig planering/budgetering.

Vidare har du: 

  • Relevant utbildning på högskolenivå, eller motsvarande.

  • Goda kunskaper i Office-paketet.

  • Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift.

  • Goda kunskaper i engelska, främst i tal.


Utöver vad som nämns ovan är följande är det meriterande att ha arbetat med LOU i någon form och fastighetssystem såsom t.ex. Vitec, Incit eller BasTec.

Personliga egenskaper
I rollen som fastighetsförvaltningschef är det viktigt att du har en affärsmässig och ekonomisk förståelse, samt en god förmåga att leda en organisation i förändring. Du är även duktig på att strukturera och planera ditt eget och avdelningens arbete framåt.

Ditt ledarskap präglas av engagemang och utveckling av dina teammedlemmar. Du är kommunikativ i ditt sätt att vara och arbeta på och att samarbeta kommer naturligt för dig. Att arbetstempot är lite högre trivs du med.  

Med din goda analytiska problemlösningsförmåga hanterar du komplex information på ett bra sätt och är en självständig problemlösare.

Skurupshem erbjuder
Skurupshem erbjuder dig utvecklingsmöjligheter inom din roll i en omväxlande organisation. Skurupshem är även del i kommunens satsning på utveckling av kommunen. De erbjuder även förmånliga anställningsvillkor som bland annat inkluderar friskvård, semesterdagstillägg mot extra ledighet och personalbil.

Välkommen med din ansökan!
Om du tycker att tjänsten som fastighetsförvaltningschef passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka din ansökan snarast.  

I denna rekrytering samarbetar Skurupshem med Fasticon. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar Fasticon inte emot ansökningar via e-post.  

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Caroline Lyngen på [email protected] eller 072-451 67 84. Sista ansökningsdag är den 10 december.  

Om Fasticon
Fasticon är specialister på kompetensförsörjning inom samhällsbyggnadssektorn. Vi hjälper våra kunder att förstärka sina organisationer genom att attrahera, utveckla och behålla rätt kompetens. Det gör vi genom att utbilda, rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till värdeskapande samhällsbyggnad. Kunderna finns över hela Sverige och vi utgår från kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Läs mer på www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticonjobb.se.

Arbetsgivare
Fasticon Kompetens AB
Hemsida: http://www.skurupshem.se
Ansökan
Ansök senast 10 december (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Fastighetskontoret söker enhetschef till Teknikförvaltning

Arbetsgivare / Ort: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 12 december (5 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet

Stockholms Stad, Fastighetskontoret, Fastighetsavdelningen

Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.

Fastighetskontoret förvaltar och utvecklar ett unikt fastighetsbestånd viktigt för Stockholms invånare, företagare och besökare. Fastighetsbeståndet består av allt från större kontorsbyggnader, offentliga lokaler, idrottshallar, saluhallar och brandstationer till slott och herrgårdar, konstnärsateljéer, villor och små torp på landet. Vi förvaltar även natur- och friluftsområden utanför kommungränsen. Idag sitter vi i moderna lokaler på Kungsholmen, intill Stadshuset, cirka 5 minuter från Centralstationen. Under våren 2022 flyttar vi till Tekniska Nämndhuset på Fleminggatan 4. Det nya kontoret ligger i princip med samma avstånd från Centralstationen med nyrenoverade, fräscha och modernt anpassade lokaler.

Nu söker vi en teknisk enhetschef till enheten teknikförvaltning!

Arbetsbeskrivning

Som chef för enheten teknikförvaltning har du ansvar för budget, personal och arbetsmiljö. Enheten består idag av 14 teknikförvaltare och specialister.

Du leder och fördelar arbetet inom enheten och planerar och utvecklar verksamheten. Uppföljning av ekonomi, verksamhetsplanering, myndighetsbesiktningar och underhålls- och investeringsplanering är viktiga ansvarsområden. Du följer även upp energimål och är delaktig i kravställning i projekten.

Som enhetschef är du direkt underställd avdelningschefen och ingår i avdelningens ledningsgrupp som idag består av 5 kollegor. Du får möjlighet att arbeta i en ledningsgrupp med aktiva och engagerade chefer.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har högskoleutbildning inom fastighetsteknik eller annan likvärdig utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer är likvärdig. Du har en brett tekniskt kunnande och mångårig arbetslivserfarenhet inom teknisk förvaltning. Du har flerårig erfarenhet som chef inom teknisk förvaltning där du har förmågan att leda och entusiasmera medarbetare.

Som person har du lätt för att kommunicera samt skapa och utveckla goda relationer. Du är van att leda andra människor och har förmågan att få din arbetsgrupp att lyckas med uppställda mål och uppdrag. Du är tydlig och leder verksamheten med helhetssyn och tar ansvarstagande. Att du är lösningsorienterad och din förmåga att själv strukturera ditt arbete och driva processer framåt är viktig för att du ska lyckas i rollen. Vidare är du analytisk och har en ekonomisk medvetenhet.

Om fastighetsavdelningen

Fastighetsavdelningen förvaltar fastighetsnämndens fastigheter och byggnader men har även förvaltningsuppdrag åt andra nämnder inom staden. Några exempel på fastigheter är Kulturhuset, Stockholms stadsbibliotek, Liljevalchs och Östermalmshallen samt idrottsanläggningar som till exempel Eriksdalsbadet.

Avdelningen består av fem enheter; driftenheten, två kundförvaltarenheter, teknikförvaltning samt enheten teknikspecialister.

Vårt mål är att ha nöjda kunder och tillhandahålla ändamålsenliga lokaler och långsiktigt säkerställa värdet på våra fastigheter. Att arbeta hos oss är alltid varierade och ger stora möjligheter till personlig utveckling.

Övrigt

Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

Hos oss får du
 

  • Vara med och utveckla Stockholm
  • Arbeta med spännande och unika fastigheter
  • Goda möjligheter att utvecklas inom ramen för ditt uppdrag och inom Stockholms stad
  • Stor frihet att planera ditt arbete
  • En chef som engagerar, stöttar och utmanar
  • Hjälpsamma och kompetenta kollegor som bidrar till en god stämning på kontoret
  • En centralt belägen arbetsplats
  • Förmåner som exempelvis Rikskortet, friskvård och semesterväxling
  • En arbetsgivare som jobbar med sina utmaningar


Att arbeta hos oss är alltid varierade och ger stora möjligheter till personlig utveckling.

Kontaktuppgifter och ansökan

Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson, 0704-85 75 59. Ansökan kan endast ske via vår hemsida ej via mejl.

Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

Ansökan
Ansök senast 12 december (5 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Förvaltningschef Barn och Utbildning

Arbetsgivare / Ort: Eslövs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 december (12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Med hjärta, framtidstro och våra värdeord - engagemang, nyskapande och allas lika värde - arbetar vi tillsammans för att skapa resultat och nå vår vision; Skånes bästa kommun att bo och verka i 2025. Visste du att Eslöv är en skolkommun i framkant med hög lärar- och förskollärarbehörighet, ett väletablerat kvalitetsarbete och goda ekonomiska förutsättningar! ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en förvaltningschef till Barn och utbildning. En viktig tjänst i en välskött förvaltning med ca 1200 engagerade medarbetare. Barn och utbildning ansvarar för förskola, grundskola, gymnasie- och vuxenutbildning samt socialtjänst för barn upp till 18 år. Förvaltningen har två nämnder; barn- och familjenämnden och gymnasie- och vuxenutbildningsnämnden. Barn och familjenämnden ansvarar för förskolan, grundskolan och socialtjänsten. Gymnasie- och vuxenutbildningsnämnden ansvarar för de högre studierna samt arbetsmarknadsenheten. Som förvaltningschef har du det övergripande budget-, personal- och arbetsmiljöansvaret inom förvaltningen. Du håller samman det breda uppdraget, leder det strategiska arbetet och har ansvar för att målstyrning uppfylls i linje med kommunens övergripande mål och värdegrund. Du har det övergripande ansvaret för att leda och utveckla förvaltningen tillsammans dina medarbetare. Du ingår i kommunens ledningsgrupp som består av kommunchef och övriga förvaltningschefer. KVALIFIKATIONER Du har akademisk examen inom relevant område och erfarenhet av strategiskt arbete i en politiskt styrd organisation. Du har flerårig erfarenhet av ledarskap inom pedagogisk verksamhet samt erfarenhet av att leda chefer. Har du erfarenhet från fler verksamhetsområden är det meriterande. Du har erfarenhet av ledningsgruppsarbete och är van vid att samverka både internt och externt. Genom god kommunikativ förmåga skapar och underhåller du goda relationer och verkar för dialog och gott samarbetsklimat. Du är tydlig och skapar engagemang, motivation och delaktighet både direkt och genom andra. Du har ett engagerande och inspirerande sätt att leda som tar tillvara och utvecklar medarbetarnas kompetens. Du har ett strategiskt tänkande, är utvecklingsinriktad och har erfarenhet av att ha lett framgångsrikt förändringsarbete. Du trivs i nätverkande roll då en viktig del i arbetet även är att samverka med kommunens övriga förvaltningar, politisk ledning och fackliga organisationer samt förenings- och näringslivet. I Eslövs kommun arbetar vi utifrån värdeorden Engagemang, Nyskapande och Allas lika värde, vilket ska genomsyra allt det arbete du gör i din roll som Förvaltningschef. ÖVRIGT I Eslövs kommuns arbetsgivarerbjudande har vi sammanställt tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Det innebär att vi inte behandlar din jobbansökan konfidentiellt. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Inför rekryteringsarbetet har Eslövs kommun tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Ansökan
Ansök senast 19 december (12 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Förvaltningschef till Barn och utbildning

Arbetsgivare / Ort: Adecco Sweden AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 december (12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-11-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Med hjärta, framtidstro och våra värdeord - engagemang, nyskapande och allas lika värde - arbetar vi tillsammans för att skapa resultat och nå vår vision; Skånes bästa kommun att bo och verka i 2025. Visste du att Eslöv är en skolkommun i framkant med hög lärar- och förskollärarbehörighet, ett väletablerat kvalitetsarbete och goda ekonomiska förutsättningar! Nu söker vi en förvaltningschef till Barn och utbildning. En viktig tjänst i en välskött förvaltning med ca 1200 engagerade medarbetare. Arbetsuppgifter Barn och utbildning ansvarar för förskola, grundskola, gymnasie- och vuxenutbildning samt socialtjänst för barn upp till 18 år. Förvaltningen har två nämnder; barn- och familjenämnden och gymnasie- och vuxenutbildningsnämnden. Barn och familjenämnden ansvarar för förskolan, grundskolan och socialtjänsten. Gymnasie- och vuxenutbildningsnämnden ansvarar för de högre studierna samt arbetsmarknadsenheten. Som förvaltningschef har du det övergripande budget-, personal- och arbetsmiljöansvaret inom förvaltningen. Du håller samman det breda uppdraget, leder det strategiska arbetet och har ansvar för att målstyrning uppfylls i linje med kommunens övergripande mål och värdegrund. Du har det övergripande ansvaret för att leda och utveckla förvaltningen tillsammans dina medarbetare. Du ingår i kommunens ledningsgrupp som består av kommunchef och övriga förvaltningschefer. Kvalifikationer Du har akademisk examen inom relevant område och erfarenhet av strategiskt arbete i en politiskt styrd organisation. Du har flerårig erfarenhet av ledarskap inom pedagogisk verksamhet samt erfarenhet av att leda chefer. Har du erfarenhet från fler verksamhetsområden är det meriterande. Du har erfarenhet av ledningsgruppsarbete och är van vid att samverka både internt och externt. Genom god kommunikativ förmåga skapar och underhåller du goda relationer och verkar för dialog och gott samarbetsklimat. Du är tydlig och skapar engagemang, motivation och delaktighet både direkt och genom andra. Du har ett engagerande och inspirerande sätt att leda som tar tillvara och utvecklar medarbetarnas kompetens. Du har ett strategiskt tänkande, är utvecklingsinriktad och har erfarenhet av att ha lett framgångsrikt förändringsarbete. Du trivs i nätverkande roll då en viktig del i arbetet även är att samverka med kommunens övriga förvaltningar, politisk ledning och fackliga organisationer samt förenings- och näringslivet. I Eslövs kommun arbetar vi utifrån värdeorden Engagemang, Nyskapande och Allas lika värde, vilket ska genomsyra allt det arbete du gör i din roll som förvaltningschef. Övrig information Tillsvidareanställning på heltid med tillträde 2022-05-01 eller enligt överenskommelse. Välkommen att söka senast den 19 december 2021. I Eslövs kommuns arbetsgivarerbjudande har vi sammanställt tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/eslovs-kommun-som-arbetsgivare/ Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar vi med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Åsa Andersson på tel. 021-470 29 03. Fackliga representanter Ledarna, Lärarnas Riksförbund och Lärarförbundet. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Adecco Sweden AB
Hemsida: http://www.adecco.se/
Ansökan
Ansök senast 19 december (12 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Socialchef

Arbetsgivare / Ort: Piteå kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 21 december (14 dagar kvar)
Publicerad: 2021-12-02
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Tillsammans bygger vi Piteå Piteå växer. Här finns den framtidstro som krävs för att fortsätta utveckla kommunen. För en levande stadskärna och modern, växande landsbygd. För dagens invånare och för kommande generationer. För trivsel idag och för en hållbar framtid. Våra drygt 4 000 medarbetare är betydelsefulla i arbetet med att skapa morgondagens Piteå. Vi bidrar alla med olika kompetenser, erfarenheter, talanger och personligheter, vi är alla lika viktiga i vårt gemensamma samhällsbygge.   Socialtjänsten i Piteå är redo att möta framtiden. Socialtjänsten är Piteå kommuns största förvaltning med cirka 1700 medarbetare. Förvaltningen är organiserad i sju avdelningar som alla arbetar med att samordna insatserna med brukaren i centrum. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete där du får vara med och utveckla socialtjänsten tillsammans med fantastiska kollegor. Vi söker dig som har kompetensen, erfarenheten, viljan och entusiasmen att fortsätta arbetet att utveckla socialförvaltningen. Du får nu möjlighet att ta vid och leda en fortsatt utformning och utvecklingen av verksamheten och teamet. Med starkt medborgarfokus, samverkan och nytänkande ansvarar du för att leda verksamheten att nå goda och hållbara resultat. Som medlem i kommunchefens ledningsgrupp är du med och tar ett övergripande helhetsansvar för kommunen och bidrar i det strategiska arbetet inom kommunens samtliga verksamhetsområden. Som ledande tjänsteperson kommunicerar du i nära och tät dialog med förtroendevalda och har förmåga att omsätta politiska beslut till operativ verksamhet. Du förstår ekonomiska konsekvenser väl och gör det möjligt för chefer och medarbetare att nå målen. Du förväntas samverka både internt och externt i syfte att utveckla verksamheten och rusta för utmaningar bl. a. gällande demografi och kompetensförsörjning, där digitalisering är ett verktyg. Kvalifikationer för tjänsten Vi förväntar oss att du har en gedigen ledarerfarenhet och erfarenhet av att leda chefer, vi ser det meriterande om du har arbetat i politiskt styrd organisation med förändring och utveckling. För att lyckas med uppdraget behöver du ha drivit framgångsrik förändringsledning och strategisk verksamhetsutveckling, i en organisation som innefattar förvaltningsområdets delar samt myndighetsutövning. Din utbildningsbakgrund är akademisk examen eller förvärvad motsvarande kompetens inom socialtjänst eller alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant. Ditt ledarskap bidrar till delaktighet och teamkänsla i ett positivt utvecklingsklimat där alla gemensamt bidrar till helheten. Dina styrkor är den kommunikativa förmågan, lyhördheten och förmågan att skapa ett gott samarbetsklimat. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass, detta innebär att i det fall tjänsten blir placerad i säkerhetsklass behöver en godkänd säkerhetsprövning genomföras innan tjänsten tillsätts och kan även innebära att den sökande måste vara svensk medborgare. Kontakter För att få mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Lind, Kommunchef på tel. 073-098 94 86 eller Socialnämndens ordförande Sven-Gösta Pettersson 070 – 390 19 90 Fackliga representanter: Sten Andersson, Vision, tel. 070-588 06 37 eller [email protected] Rose-Marie Ställ, SSR tel. 070 – 655 81 71 eller [email protected] Carola Berggren, Kommunal, tel. 010-442 99 04 Ansökan Sista ansökningsdag 21 december 2021, du skickar din ansökan via länken här: Socialchef till Piteå kommun - StudentConsulting Den här rekryteringsprocessen hanteras av StudentConsulting, eventuella frågor om processen går direkt till StudentConsultings rekryteringskonsult Therese Vikenbacke via e-post: [email protected]        
Arbetsgivare
Piteå kommun
Hemsida: http://www.pitea.se
Ansökan
Ansök senast 21 december (14 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.