På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

12 Lediga jobb

Samhällsbyggnadschef till Sunne kommun

Arbetsgivare / Ort: Sunne kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Sunne i Värmland är platsen där modet växer, livet är enkelt och allting är möjligt. Här finns ett rikt föreningsliv där du kan utöva dina intressen. På fem minuter tar du dig mellan spabesöket, shoppingen, skogspromenaden, teatern, badet, golfrundan, skidåkningen eller vad du nu väljer. Kommunen är känd för sina många arrangemang, sin berättartradition och ett varierat näringsliv med små och medelstora företag. Välkommen! Läs mer om Sunne på sunne.se Beskrivning Vi behöver fler medarbetare som med mod, hjärta och engagemang bidrar till kommunens fortsatta utveckling mot visionen. Kommunen är organiserad i en förvaltning där Samhällsbyggnadschefen kommer att vara direkt underställd kommunchefen och ingå i Kommunledningsgruppen. Som samhällsbyggnadschef är dina ansvarsområden plan och projekt, trafik och park, vatten och avlopp, avfall, el, kost, miljö och bygg, räddningstjänst, fritid, näringsliv och kultur. Du förväntas arbeta långsiktigt för områdets utveckling samtidigt som du tillsammans med Kommunledningsgruppen förväntas ha ett helhetsperspektiv och aktivt bidra med kompetens och erfarenhet för att hela koncernen utvecklas och når uppsatta mål.  Utvecklingsresan som organisationen gör ger dig möjligheter till utmaningar, utveckling och varierande arbetsuppgifter.  Sunne kommuns värdegrund är respekt, utveckling och professionalism vilket genomsyrar den dagliga verksamheten, långsiktiga beslut och ledarskapet. Arbetsuppgifter Som samhällsbyggnadschef har du det övergripande ansvaret att leda och styra verksamheten mot uppsatta mål. Du arbetar utifrån de politiska målen när du leder, följer upp och utvecklar verksamheten med hög leveranssäkerhet. Du leder strategiskt och har verksamhets-, ekonomi-, budget- och personalansvar.  Du driver ett mål- och resultatinriktat ledarskap som bygger på dialog och ansvarstagande på samtliga nivåer i organisationen. Du har ett övergripande ansvar för att verksamheten följer aktuell lagstiftning.  Inom ditt ansvarsområde är du kommunens representant i olika nätverk både på lokal-, regional- och riksnivå. Du ska aktivt delta i aktuella sammanhang och hålla dig välorienterad om omvärldsutveckling som är av betydelse för ditt ansvarsområde. Du har förmåga och vilja att sätta dig in i många olika frågeställningar och skapar en helhetssyn i verksamheten och du arbetar för att skapa förutsättningar för att medarbetare ska kunna utvecklas genom att ta tillvara deras kompetens, kreativitet och därigenom skapa en god arbetsmiljö. Kvalifikationer Du som söker har en adekvat akademisk utbildning eller erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Du har erfarenhet från ett eller flera av områdets verksamheter och goda kunskaper inom gällande lagstiftning. Du har flera års dokumenterad och vitsordad erfarenhet som ledare, har tidigare haft resultat- och budgetansvar samt har god vana att leda andra chefer. Erfarenhet av arbete som samhällsbyggnadschef och ledarskapsutbildning är meriterande. Du är trygg i ditt ledarskap och med omdöme hanterar du omständigheter i en komplex och föränderlig organisation. Du har förmågan att skapa en helhetssyn och en vilja att sätta dig in i olika frågeställningar. Du fattar självständigt beslut som berör ditt område samtidigt som du förstår vikten att samarbeta med dina chefskollegor i strategiska frågor.  Du har förmågan att leda och motivera andra samt sätta upp mål och riktning för verksamheten.  Du tar ansvar och förblir optimistisk inför utmaningar och du har lätt för att identifiera och utveckla gränsöverskridande visioner och planer.  Du är närvarande, handlingskraftig, resultatorienterad och driver utveckling och förbättringar tillsammans med medarbetarna. Du har förmågan att skapa och bibehålla goda relationer, både internt och externt, och du samarbetar väl med personer i olika sammanhang och funktioner.  Giltigt B-körkort är ett krav för tjänsten.  Övrigt Intervjuer sker löpande under rekryteringsperioden. Sunne kommun tar emot ansökningar via länken i annonsen och meddelande om tjänsten ges via din inloggning i systemet. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Sunne kommun
Ansökan
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Kultur- och fritidschef till Kumla kommun

Arbetsgivare / Ort: AxÖ Consulting AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Har du ett stort intresse för att utveckla föreningslivet och brinner för de breda samhällsfrågorna? Genomsyras ditt arbetssätt av samverkan, nyfikenhet och dialog? Kan du med din kompetens och energi bidra till en positiv utveckling av Kumla kommun – med verksamheter som ger mening, livskvalitet och guldkant till kommunens invånare och besökare? Då kommer denna tjänst som förvaltningschef för kultur och fritid vara ett perfekt uppdrag för dig, välkommen med din intresseanmälan! Med stort engagemang för sina medborgare satsar Kumla framåt. Genom att växa smart, satsa på barn och unga, ta hand om sina invånare och tillvarata den närhet som finns skapas ett Kumla som är liiite bättre! I Kumla finner du en expansiv kommun med stark befolkningsutveckling, nyföretagande och tillväxt i befintliga företag. Här finns en kommun som kan, vill och törs satsa. I det arbetet spelar kultur- och fritidsförvaltningen en viktig roll för att skapa en attraktiv och livskraftig kommun där människor kan bo, mötas och uppleva saker tillsammans. Ditt övergripande uppdrag är att leda förvaltningen och utveckla och säkerställa en effektiv verksamhet som med hög kvalitet bidrar till en positiv utveckling av Kumla kommun. Du arbetar med ett helhetsperspektiv och skapar synergier mellan både övriga förvaltningar, föreningar och andra organisationer. Till din hjälp har du en förvaltning med omkring 80–90 medarbetare fördelade på tre avdelningar, Fritids-, Park- och Kulturavdelningen. Du har direkt personalansvar för tre avdelningschefer och för ytterligare fyra medarbetare. Du leder givetvis förvaltningens ledningsgrupp och ingår även i kommunens övergripande ledningsgrupp. Som förvaltningschef är du övergripande ansvarig för hur de olika verksamheterna drivs, t ex vad gäller organisation, styrning och arbetsmiljö. Du samverkar med nämnden politiska företrädare och säkerställer att din organisation levererar bra beslutsunderlag. Vem är du? Vi vill att du har relevant utbildning på högskole- eller universitetsnivå och har tidigare erfarenhet av arbete i en ledande befattning inom en politiskt styrd organisation, där du har haft helhetsansvar för verksamhet, personal och ekonomi. Du är van att leda andra chefer och att arbeta nära politiken. Vi ser det som en självklarhet att du verkat i föreningslivet, antingen i din profession eller på din fritid. Du är en trygg ledare, van att arbeta på en strategisk nivå och med en god förmåga att såväl entusiasmera som att förmedla mål och visioner. Du bygger ditt ledarskap kring förtroende, engagemang och motivation. Därigenom skapar du tillsammans med dina medarbetare en kultur som genomsyras av framåtanda, energi och nyfikenhet. Din goda kommunikativa förmåga bidrar till en positiv känsla av delaktighet och samhörighet bland dina medarbetare och samarbetspartners. Du är en ledare som värdesätter dialog. Vi söker dig som är lösningsorienterad och som ser de möjligheter som finns i ett utvecklat och välfungerade samarbete med olika intressenter. Vi tror att du är en nyfiken och utvecklingsfokuserad person som gärna ser nya vägar och lösningar och som även uppmuntrar andra till nya perspektiv. Ditt arbete är alltid långsiktigt och med en tydlig koppling till den politiska visionen, där du med god struktur formulerar mål och följer upp resultat. Det är viktigt för dig att du och din verksamhet levererar utifrån tagna beslut. Samtidigt är du mån om kommunen som helhet och att invånarna får ut det bästa av de olika verksamheterna. Du är en van IT-användare och har en god svenska i tal och skrift. Du är också bekväm i att använda engelska. Intresseanmälan och information All administration i denna rekryteringsprocess kommer att hanteras av AxÖ Consulting. Anmäl ditt intresse för tjänsten på AxÖ Consultings hemsida, axoconsulting.se – lediga jobb senast den 31 oktober. För mer information kontakta rekryteringskonsult Anneli Wallin på telefon 072-398 02 77 eller via mail [email protected], eller Linda Axäng telefon 079-340 54 42 eller via mail [email protected] Alla intresseanmälningar behandlas konfidentiellt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering.  Det kan det bli aktuellt att en bakgrundskontroll genomförs på kandidater som går vidare i processen. Om verksamheten Kumla kommun är en tillväxtkommun som ligger centralt i Örebro län och har ca 22 000 invånare. I kommunen finns framgångsrika företag, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer. Kumlas Vision 2025 innebär att vi alltid strävar efter att vara lite bättre. Genom att växa smart, satsa på barn och unga, ta hand om våra invånare och att ta tillvara på den närhet som finns blir vi lite bättre. Vi har en ny ledarplattform som tydliggör vårt erbjudande kopplat till behov, förväntningar och krav på chefer/ledare på olika nivåer och i olika faser av anställningen. Som ny chef i Kumla deltar du under det första året i introduktion och utbildning kopplat till uppdraget som chef. Som chef deltar du också tillsammans med dina 100 chefskollegor på chefsfrukost och ledarforum ett antal gånger per år. För alla chefer finns tre ledord som är attraktivitet, tillväxt och digitalisering. Läs mer: https://www.kumla.se/ AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan. 
Arbetsgivare
AxÖ Consulting AB
Ansökan
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Psykiatridirektör

Arbetsgivare / Ort: REGION KALMAR LÄN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • landsting

Om jobbet
Vi erbjuder Vill du leda och utveckla specialistpsykiatrin i Kalmar län? Då kan vi erbjuda dig ett stimulerande och utmanande uppdrag som psykiatridirektör i Region Kalmar län. Uppdraget innebär att du har det yttersta ansvaret för att leda, styra, utveckla och följa upp psykiatrins verksamheter. Viktiga delar i detta är den pågående omställningen till en nära vård samt utvecklingen inom e-hälsa och digitalisering. Din roll blir också att utveckla och förbättra verksamheten med särskilt fokus på tillgänglighet, sammanhållen vård, patientsäkerhet, samverkan samt kvalitet och förbättringar med patienten i centrum. Du ska verka för en god arbetsmiljö, ett gott ledarskap och medarbetarskap.   Du rapporterar till regiondirektören och ingår i dennes ledningsgrupp samt i hälso- och sjukvårdsledning. Du representerar också förvaltningen i förhållande till regionens politiska företrädare samt i lokala, regionala och nationella samarbeten och nätverk. Vi söker Vi söker en ledare och chef med vilja och förmåga att utveckla såväl människor som verksamhet. Du har erfarenhet av att arbeta i och leda organisationer som ställer stora krav på samverkan och samarbete. Du har relevant högskoleutbildning kombinerat med. flerårig chef- och ledarskapserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av politiskt styrd verksamhet. Du tycker om att leda i förändring, har integritet och förmåga till överblick. Som ledare delegerar du uppgifter och ansvar, tar tillvara chefer och medarbetares kompetens och entusiasmerar. Vi förutsätter att du har hög social förmåga, är öppen, ärlig samt konsekvent. Arbetet ställer mycket höga krav på ett gott ledarskap. Som chef vill vi att du är kommunikativ, resultatorienterad och har ett strategiskt förhållningssätt. Du ser och förstår ekonomiska samband och är samtidigt kreativ och drivande. B-körkort erfordras då uppdraget är länsövergripande. Tjänsten är säkerhetsklassad. I denna rekrytering samarbetar vi med Telin rekrytering, Linda Petersson, [email protected]  070 377 45 74. Vår arbetsplats Inom psykiatriförvaltningen är vi cirka 600 medarbetare som arbetar med specialist- och rättspsykiatrisk vård och behandling. Vår länsövergripande verksamhet är organiserad i basenheter inom vuxen,- barn- och ungdoms,- samt rättspsykiatri. Förvaltningen arbetar med ständiga förbättringar och utifrån värdegrunden om ett öppet, engagerat och kunnigt ledar- och medarbetarskap. Just nu pågår en satsning på nya lokaler som stödjer en modernt inriktad och patientfokuserad specialistpsykiatri där kompetenser och verksamheter samordnas för bättre flöden och smidigare vårdprocesser. Nya gemensamma lokaler invigdes i Oskarshamn 2019. I Kalmar beräknas inflyttning ske i början av 2022 och i Västervik planeras inflyttning till 2025.  Vi ingår i Psykiatriförvaltningen i Region Kalmar län. Inom förvaltningen arbetar totalt 600 medarbetare med specialistpsykiatrisk vård för vuxna, barn- och ungdomar, rättspsykiatrisk vård samt rehabiliteringvård. Psykiatriförvaltningen är en del av Region Kalmar län, vars 7 000 medarbetare jobbar tillsammans för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Region Kalmar län ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete - varje dag. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Arbetsgivare
REGION KALMAR LÄN
Ansökan
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Biträdande förvaltningschef för kommunledningsförvaltningen

Arbetsgivare / Ort: Hässleholms kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet
Är du en lyhörd och kommunikativ ledare med erfarenhet av att leda andra chefer inom offentlig verksamhet? Vill du vara med och leda vår kommunledningsförvaltning som präglas av engagemang och hög kompetens? Välkommen med din ansökan! Det här erbjuder vi dig! Som biträdande förvaltningschef leder du det interna och dagliga arbetet inom kommunledningsförvaltningen och har det övergripande ansvaret för att leda och utveckla förvaltningen. Du ansvarar för styrning, ledning, samordning, utvecklings-, effektiviserings- och förändringsarbete i nära samarbete med avdelningscheferna. I ditt arbete är det viktigt att väga in det kommunövergripande perspektivet och leda förvaltningen på ett sådant sätt att det samspelar med kommunen i stort. Ett av de pågående arbetena som leds av förvaltningen, är att ta fram en ny styrmodell för kommunen, där du har en viktig roll i det fortsatta arbetet och genomförandet. Vi är en förvaltning som bygger på tillit och eget ansvar, där du tillsammans med dina medarbetare driver arbetet med att utveckla förvaltningens verksamheter. Du leder ledningsgruppen och har arbetsledaransvar för avdelningscheferna. Du har nära samarbete med kommundirektören som du även rapporterar till. Biträdande förvaltningschef har också rollen som ställföreträdande kommundirektör och ersätter kommundirektören i sammanhang där denne är förhindrad att medverka. Du kommer vid behov att ersätta kommundirektören i arbetet gentemot kommunstyrelsen, och tillsammans med andra bereda, driva och utveckla komplexa frågor inför politiska beslut i kommunstyrelse och kommunfullmäktige. Din arbetsplats är på Stadshuset i centrala Hässleholm med närhet till både tåg- och bussförbindelser. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillsättning enligt överenskommelse och kan komma att säkerhetsklassas. Hässleholms kommun vill skapa de bästa förutsättningarna för ett hållbart arbetsliv, för att du ska trivas, må bra och känna arbetsglädje. En viktig del är att erbjuda bra förmåner till våra medarbetare som till exempel friskvårdsbidrag och möjlighet till byte av semesterdagstillägg mot lediga dagar och möjlighet att löneväxla till pensionsförsäkring. Vem är du? Du har högskoleutbildning (lägst kandidatnivå) som arbetsgivaren bedömer relevant, till exempel inom ekonomi, juridik, samhällsvetenskap, personalvetenskap och flerårig ledarerfarenhet gärna från politiskt styrd organisation. Du har också erfarenhet av att leda chefer. För jobbet behöver du B-körkort. I din roll kommer du att hamna i olika beslutssituationer och här kommer din goda förmåga att göra korrekta avvägningar och prioriteringar väl till pass. Genom tillit och förtroende leder du verksamheten mot tydliga gemensamma mål som leder till engagemang och ökad delaktighet. Uppdraget kräver ett nära samarbete med såväl politik och tjänstepersoner samt en öppen och tydlig samverkansdialog med fackliga organisationen. Som ledare är du lyhörd och kommunicerar samt löser problem på ett konstruktivt sätt. Du delar värderingar och förhållningssätt som beskrivs i https://www.hassleholm.se/jobb-och-foretagande/jobba-hos-oss/medarbetar--och-ledarpolicy.html Övrigt Intervjuer är inplanerade den 11 november. Om oss Kommunledningsförvaltningen ansvarar för kommunövergripande utvecklingsfrågor och gemensamma funktioner inom ekonomi, personal, kansli, it, fiber, tillväxt, kommunikation och räddningstjänst samt ärendehantering till kommunstyrelsen och kommunfullmäktige. Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av nyfikenhet och utveckling. Våra medarbetare skapar kvalité som syns, visar respekt för individen och sätter medborgaren i fokus. Välkommen att bli en av oss!
Arbetsgivare
Hässleholms kommun
Ansökan
Ansök senast 31 oktober (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Förvaltningschef till Fritids- och folkhälsoförvaltningen

Arbetsgivare / Ort: Borås kommun / Borås
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 3 november (7 dagar kvar)
Publicerad: 2021-10-14
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Förvaltningschef
  • kommun

Om jobbet

Borås växer snabbt. Allt fler upptäcker en stad inbäddad i parker och gröna områden där det alltid är nära till naturen – men också till ett levande centrum med mötesplatser, uteserveringar och spännande kultur – samt goda kommunikationer och ett framgångsrikt näringsliv.

Borås är också en stad med ett rikt förenings- och friluftsliv. Under de senaste åren har Fritids- och folkhälsoförvaltningen utvecklat stadens friluftsanläggningar och aktivt jobbat med att minska ojämlikheterna i samhället. Nu söker vi en förvaltningschef som kan ta över ansvaret och fortsätta utveckla det goda arbete förvaltningen gör. Brinner du för att förbättra folkhälsan genom ett aktivt förenings- och fritidsliv? Är du en erfaren ledare med ett starkt driv att förändra och förbättra? Då vill vi att du hör av dig till oss.

Välkommen till en förvaltning som aldrig sitter still

Fritids- och folkhälsoförvaltningen i Borås arbetar för att ge stadens invånare möjlighet till en hälsosam och aktiv vardag. Förvaltningen ansvarar för samordningen av stadens folkhälsoarbete, badanläggningar, idrotts- och rekreationsanläggningar, Mötesplatser och öppen ungdomsverksamhet. I uppdraget ingår att i god samverkan arbeta för ett starkt föreningsliv, arbeta med ortsråd och brottsförebyggande arbete.

Förvaltningen följer upp sin verksamhet genom bl.a. ett välfärdsbokslut med tydliga mål för hur hälsa och välfärd ska utvecklas. Vi bidrar också till att göra Borås till en framstående evenemangs- och arrangörsstad.

Fritids- och folkhälsoförvaltningen samarbetar med kulturförvaltningen i en gemensam enhet inom de administrativa funktionerna HR, nämndadministration, ekonomi och IT. Utöver det sker det en löpande god samverkan mellan förvaltningarna om bl.a. mötesplatserna och stadens kulturföreningsliv.

Det finns en stark vilja att hela tiden förbättra folkhälsoarbetet i staden. I nära samarbete med andra förvaltningar och inte minst med civilsamhället utvecklas arbetet. Utan våra engagerade föreningar hade det inte varit möjligt. Att stötta deras initiativ och engagemang driver folkhälsoarbetet i staden. Som ny förvaltningschef kommer du fortsätta det arbetet och hitta nya vägar för samarbete.

Politiskt styrs förvaltningen av Fritids- och folkhälsonämnden och som förvaltningschef rapporterar du till stadsdirektören. Förvaltningen har ca 200 anställda och vi sitter i fina lokaler på Sturegatan 38 i centrala Borås.

Du leder och utvecklar med hög energi

Som förvaltningschef har du det övergripande ansvaret för kvalitets- och utvecklingsarbete, ledningsfrågor, personal och budget. Du leder förvaltningen utifrån de politiska direktiv och de förändrade behov som samhällsutvecklingen medför. Det innebär att du tar ett samlat grepp kring strategiska frågor och den framtida utvecklingen av verksamheten. Du identifierar behoven, sätter mål och visioner, drar upp riktlinjer och leder arbetet på ett modernt och nytänkande sätt.

Som ledare jobbar du med en stor grad av tillit i nära samarbete med dina verksamhetschefer. Tillsammans leder och fördelar ni arbetet och driver verksamheten med hög energi. Det är också viktigt att du känner ett starkt engagemang och kan driva förvaltningens frågor ur ett helhetsperspektiv i staden. Du fungerar härmed som en ambassadör för folkhälsa, föreningsliv och ett friskare Borås – i många olika sammanhang.

Ditt starka ledarskap engagerar

Vi letar efter dig med erfarenhet av strategiskt ledarskap, gärna från offentlig verksamhet och med ett stort engagemang för förvaltningens frågor. I grunden har du en akademisk utbildning som är relevant för uppdraget, eller motsvarande kompetens som vi tycker krävs för att lyckas med rollen. Du ska ha erfarenhet av att leda andra chefer och det är meriterande om du har utbildning i ledarskap.

Som verksamhetsledare tänker du långsiktigt, har helhetssyn och lyckas förena operativa planer med organisationens mål. Du är också en skicklig kommunikatör med förmåga att samverka och få med dig människor såväl internt som externt. Det är dessutom en merit om du har erfarenhet av att arbeta aktivt och målinriktat med civilsamhället, till exempel tillsammans med idrotts- och kulturföreningar.

Som person är du analytisk, strategisk, lyhörd, nyfiken, tydlig och engagerad. Du har förmåga att agera på kort sikt samtidigt som du ser konsekvenserna längre fram. Du tar gärna till dig andras perspektiv och har förmåga att nå fram och kommunicera med olika människor och i olika sammanhang – både i tal och skrift. Det är meriterande om du talar fler språk än svenska och engelska.

Så här söker du tjänsten

Vi kan erbjuda en spännande utmaning som förvaltningschef, där du får möjlighet att skapa nya framgångar för verksamheten och bidra till ett friskare och mer aktivt Borås.

Vi ser fram emot din ansökan senast den 3 november. I denna rekrytering samarbetar vi med Cordovan Career. För ytterligare information kring tjänsten kontakta Pia Strandh på 073-340 92 13 eller [email protected]

Du lämnar din ansökan via ansökningsformuläret på denna sidan.

Kontaktpersoner

Pia Strandh

Senior rekryteringskonsult

073-340 92 13

[email protected]

Arbetsgivare
Borås kommun
Kungsgatan 55
50180 Borås
Hemsida: www.boras.se
Ansökan
Ansök senast 3 november (7 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.