På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Företagssäljare
Spela filmen

Företagssäljare

2 Utvalda jobb

Redovisningsekonom till Evelent SW AB

Arbetsgivare / Ort: Evelent SW AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 december (2 månader 7 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-08
VISA MER
Om jobbet

Är du en ambitiös och engagerad Redovisningsekonom som är bra på att bygga och bibehålla långsiktiga relationer?
Trivs du i en roll som erbjuder en varierande arbetsvardag där du får vara med och påverka?
Då vill vi gärna att du läser vidare!

Vi söker nu en Redovisningsekonom till Evelent Sw Ab som vill vara med och utveckla både våra kunders företagande och våra medarbetare.

I din roll som Redovisningsekonom hos oss har du en omväxlande och självständig roll. Du stödjer och coachar juniora kollegor i uppdragen och har stort ansvar för att kunden är nöjd.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Bokslut och årsredovisningar
• Inkomstdeklarationer
• Kvalitetssäkra månadsbokslut
• Löpande rapporteringar
• Konsultation och kundrådgivning

Hos oss får du en familjär miljö, duktiga och kvalitetsmedvetna kollegor som gillar kombinationen av ekonomi och kundvård. Vi jobbar i en inkluderande, rolig och kreativ miljö, där vi tar gemensamt ansvar.

Din profil
Vi söker dig som har:
• Högskoleutbildning inom ekonomi, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning eller gymnasieekonom
• Erfarenhet av motsvarande arbete, gärna från redovisnings- eller revisionsbyrå.
• Erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete med vana att upprätta bokslut, inkomstdeklarationer och årsredovisningar.

Vi jobbar med Fortknox som redovisningsprogram och det kräver att du har god erfarenhet av Fortnox sedan tidigare. För att du ska trivas i rollen som Redovisningskonsult och utvecklas inom vår organisation tror vi att du är en driven och ansvarstagande person, som trivs med att arbeta i team och i mötet med kunden.
Du har förmågan att hantera ett stort arbetsflöde samt strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter.
Vi tror att du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vidare ser vi även att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vårt mål på Evelent SW AB är att ge dig som medarbetare den bästa tiden i din karriär och vi är måna om att privatliv och arbetsliv ska fungera. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling.

Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt arbetsklimat!

Ansökan
Vill du vara med och förverkliga stora drömmar? Skicka din ansökan till oss så snart som möjligt innehållande CV. Urval och intervjuer sker löpande. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen och gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens, erfarenhet och potential att växa i rollen.

Evelent SW AB är en ledande aktör inom distribution av reservdelar inom telekombranschen.

Ansökan mailas till: Amer Alzheri, [email protected]

Ansökan
Ansök senast 31 december (2 månader 7 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Teknisk projektledare / säljare

Arbetsgivare / Ort: LindePac / Lindesberg
Omfattning / Varaktighet: Heltid
Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön
Ansök senast 31 december (2 månader 7 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-05
VISA MER
Om jobbet

LindePac AB söker nu en teknisk projektledare/säljare, gärna med konstruktionserfarenhet av formgjutna artiklar, att verka som säljare/partner till våra kunder för att hjälpa dem att hitta lämpliga lösningar för sina respektive produktionsutmaningar.

Du kommer inledningsvis främst att arbeta med försäljning av dagens produkter och kunnande inom cellplast för att senare dela din tid mellan detta och att vara en viktig del i vårt utvecklingsarbete.  I förlängningen kommer du att lansera vår nya innovation, en pappersprodukt som skall ersätta delar av den cellplast-produktion som finns idag.

Du kommer alltså att vara en viktig del i vårt arbetet med att skapa ett hållbart samhälle.

Tjänsten är baserad i Stockholm eller Lindesberg/Örebro, men du kommer att ha hela landet som din arbetsplats.

Du ska ha tekniskt kunnande och intresse, kreativitet, initiativförmåga och tycka om att kontakta kunder, förstå deras behov, men också sälja in vår förmåga att leverera toppresultat.

Tjänsten är på heltid och löneersättning kommer att vara baserad på prestation.

Ansökan
Ansök senast 31 december (2 månader 7 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER UTVALDA JOBB


960 Lediga jobb

Redo för en ny karriär? Ingen tidigare erfarenhet krävs!

Arbetsgivare / Ort: Lifestyle Media Partner Sverige AB / Eskilstuna
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Svenska
Meriterande
  • Engelska

Om jobbet

Är det dags att ta klivet in i sälj-världen på riktigt? Då har du klickat rätt! Har du ett intresse för sälj och vill jobba med professionell B2B försäljning så söker vi dig. För oss är inte de tidigare erfarenheterna avgörande utan det är ditt driv och engagemang som är.

Till vårt kontor i centrala Eskilstuna söker vi just nu flera B2B-säljare. Vi söker dig som vill lära dig alla delar av säljprocessen, bygga upp en stark kundstock och bli vår nästa stjärnsäljare!

Vi är övertygade om att våra medarbetare presterar som bäst genom att ha goda löne-, förmåns- och karriärmöjligheter samt att vi har roligt tillsammans. Därför varvas resultatinriktat arbete, utvecklande coachning med roliga tävlingar och aktiviteter. Vi är certifierade av organisationen Great Place to Work, som årligen utser världens bästa arbetsplatser.

DINA ARBETSUPPGIFTER:

Tjänsten som B2B-säljare hos oss (Account Manager) utförs per telefon och dator tillsammans med dina kollegor från kontoret där du får din egen kontorsplats. Som nyanställd får du en grundläggande introduktion i modern företagsförsäljning samt en skräddarsydd produktutbildning. Du får dagligt stöd och coachning. När du är redo blir din uppgift att leta upp och kontakta företag över hela Sverige i syfte att sälja in fördelarna med att marknadsföra sig i just den kanalen du jobbar med.

Du kommer alltid ha en erfaren kollega/chef nära tillhands som du kan vända dig till för frågor, stöd och hjälp så du kan utvecklas och bli den bästa annonssäljaren på bolaget!

DINA EGENSKAPER:

· Obehindrat kommunicera svenska i tal och skrift

· Social och utåtriktad

· Öppen för feedback

· Resultatinriktad

· Målmedveten

· Lösningsorienterad

Meriterande är tidigare erfarenhet av försäljning, kundservice över telefon eller UF-företagande är men inget krav. Vi lägger större vikt på dina personliga egenskaper och driv.

OM OSS:

Vi är en nordisk mediekoncern bestående av 5 nischade produktbolag inom annonsförsäljning. Vår vision är att år 2025 bestå av 20 produktbolag. Sedan 2007 har vi jobbat med värdeskapande B2B-försäljning med flera prestigefyllda försäljningsuppdrag och egenutvecklade produkter.

Våra nischade produktbolag:

GymDisplay (Eskilstuna, Uppsala & Norrköping)

StudentDisplay (Eskilstuna & Norrköping)

ButiksDisplay (Eskilstuna & Västerås)

UniversitetsMedia (Eskilstuna)

YliopistoMedia (Helsingfors, Finland)

I koncern är vi närmare 70 medarbetare.

LÖN:

Fast garantimånadslön och rörlig provision.

ÖVRIG INFO:

Titel: Account Manager

Arbetstider: Måndag-torsdag 08.00-17.00 samt fredagar 07.30-16.30 (heltid)

Anställningsform: 6 månaders provanställning följt av tillsvidareanställning

Arbetsgivare
Lifestyle Media Partner Sverige AB
Drottninggatan
63217 Eskilstuna
Hemsida: https://www.lifestylemedia.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Erfaren Projektsäljare inom byggbranschen till Kaper Norden

Arbetsgivare / Ort: Prowork Bemanning AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-06
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Kaper Norden är ett företag som säljer utrustning inom byggbranschen med unik kostnadskontroll. Kapers affärsidé är att kalkylera och presentera vilken utrustning som är mest lönsam för kunden att köpa jämfört med att hyra. Ett företag som dessutom profilerar sig med att mellanlagra för kundernas räkning alternativt köpa tillbaka den utrustning som inte är aktuell framöver. Målet är alltid att visa på möjliga besparingar med ökad lönsamhet i kundens projekt.

Kaper Norden söker nu deras nästa Projektsäljare – Stockholm / Mälardalen. Vi söker dig som har lång erfarenhet inom försäljning, du är en affärsman/affärskvinna och kan hålla processen levande fram till avslut. Du ansvarar från start till mål i dina affärer och jobbar för att utveckla och skapa tillväxt på din placeringsort.

Rollen innebär ordentligt med mandat och du jobbar med frihet under ansvar, du har en central roll och för rätt person finns det goda möjligheter att växa inom företaget.

Kunskap om utrustningen är meriterande men inget krav. Dock är det ett krav att du tidigare har erfarenhet från försäljning, inom och/eller mot byggbranschen och tidigare haft som vana att arbeta med nyckelpersoner inom byggprojekt.

Arbetsrollen i stort innebär:

- Bearbetning av nya samt befintliga kunder i Stockholm / Mälardalen.

- Fokus på större projekt som sträcker sig över längre tid

- Försäljning och relationsbyggande

I ditt kundansvar ingår även att:

  • Bearbeta kunden och projekten allt eftersom byggprocessen fortskrider. Du finns tillgänglig hela vägen.
  • Du ser till att hantera och koordinera utrustning mellan projekt via lagring och återköp.
  • Jobbar tätt med underleverantörer för att service, underhåll och reparationer genomförs på utrustningen.
  • Produktspecialist inom något/några produktkategorier, expertkunskap.
  • Redovisa ekonomiskt utfall i projekten samt för kunden i helhet.

Som person är du organiserad, social och framåt. Har lätt för att skapa kontakter och relationer och är således orädd i nya främmande situationer eller möten. Du vill framåt och har resultat i sikte!

Placeringsort: Stockholm. För denna tjänst krävs det att du har B-körkort.

Skicka ditt CV till [email protected] eller hör av dig om du har frågor 0709838465.

Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork - så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se

Arbetsgivare
Prowork Bemanning AB
11365 STOCKHOLM
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Relationsskapande B2B-säljare

Arbetsgivare / Ort: Lifestyle Media Partner Sverige AB / Norrköping
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Svenska
Meriterande
  • Engelska

Om jobbet

Vi på Lifestyle Mediapartner jobbar med smart marknadsföring via bland annat digitala skärmar och just nu söker vi B2B-säljare till vårt kontor i centrala Norrköping.

Vi är en nordisk mediekoncern bestående av 5 nischade produktbolag inom annonsförsäljning. Vår vision är att år 2025 bestå av 20 produktbolag. Vi är övertygade om att våra medarbetare presterar som bäst genom att ha goda löne-, förmåns- och karriärmöjligheter samt att vi har roligt tillsammans. Därför varvas resultatinriktat arbete, utvecklande coachning med roliga tävlingar och aktiviteter. Vi är certifierade av organisationen Great Place to Work, som årligen utser världens bästa arbetsplatser. Nu söker vi dig som ser dig bygga upp en kundstock av nöjda och återkommande annonsörer i våra kanaler.

DINA ARBETSUPPGIFTER:

Tjänsten som B2B-säljare hos oss (Account Manager) utförs per telefon och dator tillsammans med dina kollegor från kontoret där du får din egen kontorsplats. Som nyanställd får du en grundläggande introduktion i modern företagsförsäljning samt en skräddarsydd produktutbildning. Du får dagligt stöd och coachning. När du är redo blir din uppgift att leta upp och kontakta företag över hela Sverige i syfte att sälja in fördelarna med att marknadsföra sig i just den kanalen du jobbar med.

Du kommer alltid ha en erfaren kollega/chef nära tillhands som du kan vända dig till för frågor, stöd och hjälp så du kan utvecklas och bli den bästa annonssäljaren på bolaget!

DINA EGENSKAPER:

· Obehindrat kommunicera svenska i tal och skrift

· Nytänkande

· Lösningsorienterad

· Engagerad och driven till att utvecklas

· Resultatinriktad

Meriterande är tidigare erfarenhet av försäljning, kundservice över telefon eller UF-företagande är men inget krav. Vi lägger större vikt på dina personliga egenskaper och driv.

OM OSS:

Sedan 2007 har vi jobbat med värdeskapande B2B-försäljning med flera prestigefyllda försäljningsuppdrag och egenutvecklade produkter. Nu fortsätter vår utvecklingsresa framåt, en resa du borde vara med på!

Våra nischade produktbolag:

GymDisplay (Eskilstuna, Uppsala & Norrköping)

StudentDisplay (Eskilstuna & Norrköping)

ButiksDisplay (Eskilstuna & Västerås)

UniversitetsMedia (Eskilstuna)

YliopistoMedia (Helsingfors, Finland)

I koncern är vi närmare 70 medarbetare.

LÖN: Fast garantimånadslön och rörlig provision.

ÖVRIG INFO:

Titel: Account Manager

Arbetstider: Måndag-torsdag 08.00-17.00 samt fredagar 07.30-16.30 (heltid)

Anställningsform: 6 månaders provanställning följt av tillsvidareanställning

Arbetsgivare
Lifestyle Media Partner Sverige AB
Vattengränden 2
60222 Norrköping
Hemsida: https://www.lifestylemedia.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Sales New Biz - Valtech

Arbetsgivare / Ort: Lvls STACC AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Account manager

Om jobbet
Om tjänsten Nu söker vi en driven och affärsutvecklande säljare till vårt Stockholmskontor. Du kommer att ingå i vårt nyformerade Go To Market team för den svenska marknaden, som är en liten grupp som kraftsamlar på nya affärsmöjligheter. Vi arbetar tätt ihop med andra inom marknad och sälj - såväl i Sverige som andra Valtechkontor runt världen. I din roll kommer du att arbeta intensivt med nyförsäljning, från att hitta och kvalificera potentiella kunder via första kontakt till konvertering. Du kommer att arbeta i nära samarbete med och rapportera till den svenska försäljningschefen. För att trivas i rollen Viktigast för att du ska trivas och vara framgångsrik i den här rollen är din person: du har en energi och ett driv som får saker att hända, och som smittar av sig på både kollegor och blivande kunder. Du identifierar och är aktiv i rätt sammanhang, nätverkar och skapa nya möjligheter. Ett brinnande intresse för digitala trender, kombinerat med en mognad och en lyhördhet, hjälper dig att förstå kundernas utmaningar. Du kan då förklara för mellanchefer och seniora roller hos kunderna - ofta CMO, CIO eller CTO - hur Valtech kan hjälpa dem i deras digitala resa. Du har ett lugn och utstrålar en senioritet som ger kunden trygghet i valet av Valtech som partner, eller till att tacka ja till ett event eller möte som ett steg på vägen. Framgångsrik erfarenhet av försäljning är en förutsättning för rollen, erfarenhet från vår bransch är meriterande men inte ett måste om passionen finns. Samma sak med erfarenhet av digitala plattformar, digital marknadsföring, data och e-handel som förstås kortar din startsträcka. Vi tror att du är positiv, nyfiken och gillar att jobba tillsammans i team. Vårt koncernspråk är engelska, och med mycket internationella kontakter är utmärkta skriftliga och verbala kommunikationsförmågor i både svenska och engelska viktigt. Du är resultat- och målfokuserad och tar gärna egna initiative och kan prioritera din tid effektivt. Arbetsuppgifter - Aktivt identifiera och bearbeta potentiella kunder för att skapa, följa upp, utveckla och kvalificera affärsmöjligheter. - Värdera, prioritera och förstå vilka samarbeten och affärer som har potential att bli lönsamma. - Agera proaktivt och förstå kundens behov vad gäller digitalisering och innovation inför första kontakt. - Du ansvarar för att etablera kundrelationer samt presentera Valtechs tjänster och lösningar för nya kunder. - Kontinuerligt utveckla och förbättra säljprocessen. - Arbeta nära marknads- och försäljningschef för att bidra till att utveckla och förbättra Valtechs säljprocess Varför Valtech? Det enkla svaret är, vi har roligt på jobbet tillsammans. Det mer utförliga svaret skulle vara: vi bryr oss faktiskt på riktigt om att du ska må bra och utvecklas både som människa och i din yrkesroll. Våra kärnvärden, Share, Care, Dare genomsyrar vår kultur och gör Valtech till en arbetsplats där du trivs och utvecklas, inget är konstant och du har på riktigt möjlighet att påverka så att vi blir en ännu bättre arbetsplats. Share - vi delar kunskap och får varandra att växa Care - vi bryr oss om varandra, vår miljö och den påverkan vi har på vårt samhälle och vår planet. Dare - vi utmanar varandra och våra kunder för att utvecklas och skapa så mycket värde som möjligt. Om Valtech Valtech är en digital partner som med kreativitet, teknik och lättrörliga arbetssätt gör våra kunder bättre. Vi samlar olika specialister under ett och samma tak. Ungefär två tredjedelar av våra konsulter har sina rötter i tekniken medan en tredjedel fokuserar på strategi, upplevelse och design. Valtech grundades i Frankrike 1993 och har funnits i Sverige sedan 1999. Globalt har Valtech verksamheter i totalt 15 länder (45 kontor) och 3 500+ anställda medarbetare globalt. I Sverige finns +300 anställda som sitter i fantastiska lokaler i Kungliga Myntet vid Stadshuset i Stockholm samt på Kungsgatan i Göteborg.
Arbetsgivare
Lvls STACC AB
Hemsida: https://stacc.tech/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Sales Account Manager inom komplexa IT-lösningar

Arbetsgivare / Ort: Smartrefill i Helsingborg AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-05-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Account manager

Om jobbet
Så, var det dags igen! Smart Refill utökar med ytterligare en säljare. Denna gång är vi på jakt efter dig som har en bakgrund inom telekom och älskar att göra affärer. Du kommer att få ett helt gäng goa kollegor, här får du möta en av dem, Emma ! Hej Emma, vem är du och hur ser din vardag ut på Smart Refill? Jag är en utflyttad göteborgare som har varit en del av Smart Refills härliga business team i drygt två år. Tillsammans tar vi hand om våra befintliga kunder och letar efter nya samarbetspartners. Utanför jobbet sjunger jag med Helsingborgs Motettkör, tränar (helst skidor/mtb/klättring men till vardags mer gym/löpning) och drar gärna med mina nära och kära på små och stora äventyr.Vad skulle du säga är det bästa med att jobba här?Något jag verkligen gillar är att vi jobbar så nära våra partners - inte sällan har vi dialog flera gånger i veckan, och det är stort fokus på att hitta win-win:s där våra digitala lösningar förbättrar våra partners affär. Utöver själva jobbet är stämningen på Smart Refill något utöver det vanliga, och jag skulle säga att vi också blir riktigt bortskämda på jobbet… Nu när du ska få en nya kollega, vad står på din önskelista? Vi är i en spännande fas där vi nu expanderar inom telekomsektorn, så att få en ny kollega med säljerfarenhet och kontakter inom den branschen vore guld värt! Så, nu när du lärt känna Emma lite mer är du kanske nyfiken på oss som bolag. Så varmt välkommen till Smart Refill 2.0! Version 1.0 skapades redan för 15 år sedan då vi flyttade påfyllnaden av ditt kontantkort från papperslapp på Pressbyrån till en digital lösning på webben. Nu är vi den ledande leverantören av fintechtjänster till de nordiska mobiloperatörerna, och laddar för en internationell expansion. Vi är en organisation liten nog (~35 personer) för att kunna ta snabba beslut och med möjlighet för alla att vara med och påverka, samtidigt som vi är stora nog att ha verktygen (PCI-certifikat för kortbetalningar, licens som e-pengainstitut och av Finansinspektionen godkänd tredjepartsleverantör inom Open Banking/PSD2), vilket gör att vi har förmågan att bygga riktigt intressanta och innovativa tjänster. Just nu ligger vårt största fokus på vidareutveckling av vår integrerade betallösning som automatiserar köp och leverans av telekomoperatörernas digitala produkter. Vårt härliga kontor finns dessutom ovanpå Helsingborgs C, med havsutsikt vilket är ett extra plus ???? Nu i corona-tider är vi ju såklart mestadels hemma, men vi längtar till att få komma tillbaka till våra fantastiska lokaler och få umgås IRL igen. Vill du veta mer om vilka vi är, vad vi gör och hur vardagen på Smart Refill kan se ut så kolla in vår hemsida och dessa korta filmer: https://www.instagram.com/smartrefillsweden/?hl=sv Ditt arbete kommer att bestå av: - Marknadsanalys - förstå telekomoperatörers nuvarande och framtida behov samt bistå Smart Refill i affärsutveckling och paketering av tjänster - Prospektbearbetning och införsäljning - hitta beslutsfattare och sälja in Smart Refills lösningar till telekomoperatörer i Norden och Europa - Intern support och projektledning Du blir ansvarig för hela kedjan, från prospektbearbetning till kundansvar för de kunder du driver in. Ditt arbete kommer alltså vara fokuserat på nysälj och med tiden även vårda och utveckla både affär, lösning och support för de nya kunder du fått in. Resor kommer vi förhoppningsvis att kunna återgå till inom kort, vi tycker om att träffa våra kunder, nya såväl som befintliga. För att vara rätt för Team Business här på Smart Refill så ska du drivas av att göra affärer, skapa långvariga relationer samt hitta lösningar på kunders problem. Du tycker att möten är härligt, både via telefon, digitalt och IRL. En fullbokad kalender - det är så du vill ha det! Vad är det då Emma och de andra här på Smart Refill önskar sig? Vi vill ha en social, driven och kompetent kollega som tidigare arbetat med nykundssälj och uppsökande försäljning under minst tre år, en förståelse för IT och telekom och gärna haft kundansvar. Du gillar att skapa relationer, är lyhörd och framförallt älskar att göra affärer! Så, är vi rätt för dig och du rätt för oss? I så fall: Varmt välkommen med din ansökan! Vi ses! Emma och resten av Smart Refill
Arbetsgivare
Smartrefill i Helsingborg AB
Hemsida: http://www.smartrefill.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.