På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

124 Lediga jobb

Vi söker en senior kontraktsförvaltare till Newsec i Stockholm!

Arbetsgivare / Ort: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2022-01-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetsförvaltare

Om jobbet
Är du en erfaren och relationsskapande person som är på jakt efter ett jobb där du får använda och utveckla dina kunskaper inom fastighetsförvaltning kommersiella fastigheter? Vi på Newsec söker just nu en erfaren kontraktsförvaltare till vår verksamhet i centrala Stockholm. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag!

Newsec erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning. Vi är ett partnerägt bolag med ca 2000 medarbetare fördelade över samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har en hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar hela tiden.

Ditt Newsec 
Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och mod att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar därför alla sökande och eftersträvar mångfald.

Din roll 
Som kontraktsförvaltare är du ansvarig för att på bästa sätt uppfylla kundens målsättning enligt förvaltningsavtalet. Du ansvarar även för att driva och utveckla hyresgästrelationer och uthyrning, utveckling av tilldelade fastigheter i centrala Stockholm samt innehar ett övergripande ansvar för tilldelade fastigheters driftnetto. I rollen som kontraktsförvaltare är du vår representant utåt gentemot kund, hyresgäster, entreprenörer och övriga leverantörer. Du har därför ett viktigt ansvar att kontinuerligt vårda dessa relationer, vilket sker i nära samarbete med övrig förvaltar- och driftsorganisation. Du kommer att samarbeta tätt med våra tekniska förvaltare och projektavdelningen.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Operativt ansvar för att upprätta resultat, budget- och prognosarbete och affärsplan för respektive tilldelad fastighet i samråd med teknisk förvaltare
  • Driva och ansvara för uthyrningsarbete, dvs. bevaka omförhandlingar, genomföra uppsägningar och överlåtelser av kommersiella kontrakt samt driva hyresförhandlingar och ansvara för uthyrning och kontraktsskrivning för kommersiella lokaler (nyuthyrning av lokaler genomförs i nära samarbete med representant från uthyrningsavdelningen)
  • Självständigt företräda fastighetsägaren i Hyresnämnden och andra instanser samt ansvarig för hantering av inkasso och obeståndsärenden samt, i förekommande fall, hålla kontakt med hyresgästföreningar
  • Administrativt ansvarig för hantering av försäkringsskador och skadereglering
  • Medverka för framtagning av projekterings- och förfrågningsunderlag inför eventuella byggprojekt, hyresgästanpassningar och underhållsprojekt
  • Bistå vid framtagande av kalkyler, upphandlingsunderlag och i förekommande fall nyckeltalsanalyser

Din profil 
Du har en gedigen erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning och trivs på en arbetsplats där du får möjligheten att självständigt skapa och bibehålla goda kund- och affärsrelationer. Du har stor social kompetens och en mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga. Du värdesätter dina affärsrelationer högt, såväl internt som externt, och kan anpassa din kommunikation till mottagaren. Du har ett högt driv att alltid uppnå bästa möjliga leverans mot kund.  

Vi söker dig som har:
  • Relevant eftergymnasial utbildning inom t.ex. ekonomi, juridik eller teknik alt. fastighetsförvaltarutbildning med goda referenser eller lång arbetslivserfarenhet inom relevant område
  • 5-10 års erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning Flerårig fastighetsteknik, drift och underhåll av kommersiella fastigheter
  • Erfarenhet av kvalitets- och miljöarbete
  • Erfarenhet av att självständigt skapa och bibehålla kund- och affärsrelationer
  • God förhandlingsvana och kännedom om hyreslagen samt erfarenhet av kontraktsskrivning
  • Goda kunskaper inom allmän fastighetsrätt
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
  • B-körkort

Din värdegrund 
Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunder och att du känner för våra kärnvärden: excellensinnovation och integritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du har siktet inställt på att leverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vår vilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100 %, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen.


Låter det här som någonting för dig? 
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad i Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Har du frågor eller funderingar kopplat till tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ira Isaksson på 070-485 75 59. Observera att vi inte tar emot ansökningar per mail. 

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI).
Arbetsgivare
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: https://www.newsec.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Senior teknisk förvaltare till Newsec i Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2022-01-10
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetsförvaltare

Om jobbet
Är du en ambitiös och social person som är på jakt efter ett jobb där du får använda och utveckla dina kunskaper inom fastighetsteknik, driftoptimering och underhåll av kommersiella fastigheter? Vi på Newsec söker just nu en erfaren och lösningsfokuserad teknisk förvaltare till vår verksamhet i centrala Stockholm. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag!

Newsec erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning. Vi är ett partnerägt bolag med ca 2000 medarbetare fördelade över samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har en hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar hela tiden.

Ditt Newsec 
Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och mod att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar därför alla sökande och eftersträvar mångfald.

Din roll 
Som teknisk förvaltare arbetar du för att på bästa sätt uppfylla kundens målsättning och förväntningar enligt förvaltningsavtalet. Fastigheterna är belägna i centrala Stockholm och består bland annat av större kontorslokaler och hotell. Du kommer att ha ett fokus på underhållsprojekt och hyresgästanpassningar i nära samarbete med kontraktsförvaltare och projektavdelningen. Du har även täta uppföljningar med våra kunder avseende pågående projekt och anpassningar.

Du har även ett helhetsansvar för att driva och utveckla tilldelade fastigheters tekniska status avseende underhåll, drift och driftoptimering, återvinning, energibesparing samt tillse att kundernas kvalitets, hållbarhets- och miljömål uppfylls. Du ansvarar även för den löpande dialogen med våra kunder.  Vidare ansvarar du för miljöcertifieringar, myndighetsbesiktningar, kontroller och rapportering.

Din profil 
Du har en gedigen erfarenhet av teknisk förvaltning och trivs som bäst när du har många bollar i luften. Du har stor social kompetens och en mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga. Du värdesätter dina relationer såväl internt som externt och kan anpassa din kommunikation till mottagaren. Du har ett högt driv att alltid uppnå bästa möjliga leverans mot kund.  

Vi söker dig som har:
 
  • Högskoleingenjörsexamen eller motsvarande teknisk utbildning
  • Flerårig fastighetsteknik, drift och underhåll av kommersiella fastigheter
  • Erfarenhet av kvalitets- och miljöarbete
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
  • B-körkort

Din värdegrund 
Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunder och att du känner för våra kärnvärden: excellensinnovation och integritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du har siktet inställt på att leverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vår vilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100 %, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen.

Låter det här som någonting för dig? 
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad i Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Har du frågor eller funderingar kopplat till tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ira Isaksson på 070-485 75 59. Observera att vi inte tar emot ansökningar per mail. 

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI).
Arbetsgivare
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Hemsida: www.newsec.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Avdelningschef Parkmiljö till Gröna Lund!

Arbetsgivare / Ort: AB Gröna Lunds Tivoli
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-12-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetschef/Fastighetsdirektör

Om jobbet
På Gröna Lund arbetar vi för att skapa helhetsupplevelser i världsklass. Till det hör en skinande ren och fräsch park. Är du en person med erfarenhet av att organisera och leda ett strategiskt och långsiktigt arbete? Är du en person som har erfarenhet av att leda och kvalitetssäkra arbeten inom renhållning, lokalvård, markskötsel och trädgårdsskötsel? Då är det dig vi söker, som kan ta vår Parkmiljöavdelning på en förändrings- och utvecklingsresa! Som avdelningschef för Parkmiljö har du fokus på det strategiska arbetet för avdelningen där såväl parkunderhåll, parksupport, parkvård och trädgård är egna funktioner inom avdelningen. Du kommer tillsammans med de olika funktionerna utveckla, planera och följa upp det dagliga arbetet.Du skapar effektivitet samtidigt som du lägger stor vikt vid det strategiska arbetet och utvecklingen av avdelningen och medarbetarna på längre sikt. Du är delaktig i processer som schemaläggning, rekrytering och utbildning av våra teamledare, som arbetsleder våra säsongsmedarbetare. Arbetsmiljön för dina medarbetare och avdelningen är i ständigt fokus och du driver det långsiktiga och systematiska arbetsmiljöarbetet inom avdelningen. Ditt huvudmål är tillsammans med din avdelning leverera en skinande ren park och leverera service i världsklass till så väl gäster som övriga funktioner inom företaget. Du är närmaste chef för fem tillsvidareanställda medarbetare på avdelningen. Under säsong så växer avdelningen markant, där du är ytterst ansvarig för över 120 säsongsanställda medarbetare som håller parken ren. Till denna roll söker vi en energifylld och driftorienterad person som är serviceinriktad och lösningsorienterad i sitt arbetssätt då förutsättningar och behov växlar under året. Du har flerårig erfarenhet av ledarskap och brinner för att leda och coacha andra och sätter säkerhet och kvalité i fokus. Vidare har du ett ekonomiskt tänk och trivs i ett arbetsklimat som kännetecknas av samarbete där nya tankar och idéer alltid välkomnas.  Du har tidigare erfarenhet av att följa upp det ekonomiska arbetet inom givna budgetramar och är en strukturerad person som brinner för att utveckla dina medarbetare och avdelningen. Kvalifikationer: • Erfarenhet på chefsnivå inom parkmiljö, markunderhåll, trädgårdsskötsel eller lokalvård. • Grundläggande kunskaper i arbetsrätt innefattande LAS, Arbetstidslagen, Semesterlagen samt aktuellt kollektivavtal. • Grundläggande kunskaper i systematiskt arbetsmiljöarbete. Kännedom om vilka risker som är förenade med verksamheten samt vilka föreskrifter som är tillämpliga i verksamheten  • Minst 5 års erfarenhet inom arbetsledande befattningar. • Städutbildning, motsvarande SRY och PRYL-certifiering är meriterande. • Utbildningsledare inom städ, markunderhåll eller parkmiljö • Kvalitetssäkring av städtjänster enligt INSTA 800-standard. • Hållbar- och miljöanpassad städning • ISO och Miljö certifieringsserfarenhet är meriterande • Erfarenhet från projektarbete och projektledning är meriterande.   Arbetstiden är förlagd till dagtid. Under säsong ingår periodvis arbete på kvällar och helger. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning initialt och med start så snart som möjligt. Lön enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna Patrik Ekermann, Teknikchef via mail [email protected] Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Baruth Morales, HR-Business Partner, [email protected] Om Gröna Lund Gröna Lund är Sveriges äldsta tivoli och omfattar 30 attraktioner, tio restauranger samt ett varierat utbud av lotterier, 5-kampsspel och mat- och snackskiosker. Tivolit bjuder även på en mängd underhållning i form av konserter, dans och barnunderhållning. Varje år har Gröna Lund ca 1500 anställda under säsong och besöks av ca 1,6 miljoner gäster, vilket gör tivolit till en av landets ledande besöksattraktioner. Gröna Lund är en del av Parks and Resorts, Nordens ledande aktör inom upplevelseindustrin. I gruppen ingår några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Kolmården, Furuvik och Skara Sommarland. Parks and Resorts är ett familjeföretag som investerar allt överskott i verksamhetens fortsatta utveckling.
Arbetsgivare
AB Gröna Lunds Tivoli
Hemsida: http://www.gronalund.com/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Fastighetsförvaltare

Arbetsgivare / Ort: REGION KALMAR LÄN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-12-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetsförvaltare

Om jobbet
Vi erbjuder En spännande roll som fastighetsförvaltare inom Region Kalmar län! I rollen som fastighetsförvaltare hos oss erbjuds du ett totalansvar för byggnaderna inom ditt förvaltarområde och det innebär ett tätt och gott samarbete med Regionfastigheters kunder, som största del består utav Region Kalmar läns olika förvaltningar. Som fastighetsförvaltare arbetar du efter årlig budget, säkerställer och följer upp underhållsplaner, genomför hyresanpassningar, upprättar hyresavtal och följer upp hyresgästers behov och önskemål. Det ingår även i arbetsuppgifterna att samordna drift- och underhållsfrågor, planera och upphandla ombyggnads- och underhållsarbeten samt säkerställa att myndighetskrav efterlevs. Vi söker Dig som har en byggnadsteknisk högskoleutbildning med inriktning fastighet. Du har flera års erfarenhet inom området och har arbetat som förvaltare eller projektledare inom fastighet. Du ska också ha god kunskap inom fastighetsekonomi, entreprenad, juridik samt avtal. För att lyckas i detta arbete behöver du vara en engagerad person med eget driv och en förmåga att samverka. Du är strukturerad, noggrann och har förmågan att se helheten i det dagliga arbetet. Eftersom resor över länet ingår i ditt arbete ska du inneha B-körkort. Placering är möjlig i Kalmar, Oskarshamn eller Västervik. Tjänsten kan komma att vara placerad i säkerhetsklass 2-3 med säkerhetsprövning. Vi arbetar med löpande urval så sänd in din ansökan så snart du kan! Vår arbetsplats Basenheten Regionfastigheter finns i Kalmar, Oskarshamn och Västervik. Vår uppgift är att vara en strategisk fastighetsägare som på ett rationellt och effektivt sätt tillhandahåller ändamålsenliga lokaler för Region Kalmar läns olika verksamheter, samt att förvalta egendomen på ett sätt som bevarar värdet över tid. I detta ingår fastighetsdrift, underhåll och tekniskt verksamhetsanknutna tjänster. Vi arbetar med ny-, om- och tillbyggnadsprojekt och ansvarar för byggprocessens alla faser. Vårt förvaltarteam handlägger även länsövergripande frågor inom säkerhet, brand- och skalskydd. Fastighetsbeståndet omfattar cirka 200 byggnader med en total yta om cirka ca 400 000 kvadratmeter. Vi är en del av Regionservice, som består av 500 medarbetare från flera olika yrkesgrupper med specialkompetens inom olika områden. Tillsammans ansvarar, utför och utvecklar vi servicetjänster för Region Kalmar läns verksamheter. Vi och våra 7 000 kollegor på Region Kalmar län jobbar för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete - varje dag. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Arbetsgivare
REGION KALMAR LÄN
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Avdelningschef Fastighetsförvaltning till Samhällsbyggnadskontoret

Arbetsgivare / Ort: Norrköpings kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-12-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Fastighetschef/Fastighetsdirektör

Om jobbet
KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. VÅR VERKSAMHET Norrköping är en av de svenska kommuner som växer snabbast. Vi står inför en omfattande omvandling av hela kommunen. Allt från spännande projekt på landsbygden till arbetet med Ostlänken och utvecklingen av staden där nya stadsdelar växer fram. En ny centralstation ska byggas liksom Inre hamnen - det största stadsutvecklingsprojektet i vår stads historia. Samhällsbyggnadskontoret växer och från årsskiftet kommer ansvaret att utveckla och förvalta kommunens lokaler att ingå i kontorets uppdrag. Idag ligger detta uppdrag i det kommunala bolaget Norrevo.  Kontoret kommer från årsskiftet ha ca 470 medarbetare som på uppdrag av kommunstyrelsen, byggnads- och miljöskyddsnämnden, samhällsplaneringsnämnden och tekniska nämnden, ansvarar för att Norrköping fortsätter växa, utvecklas och sköts om samt säkerställa en hållbar livsmiljö för alla, nu och i framtiden. Vi ska också skapa förutsättningar för hållbara, trygga och pedagogiska miljöer som ger plats för upplevelser, kreativitet, trivsel och liv.  Samhällsbyggnadskontoret söker nu en avdelningschef för Fastighetsförvaltning. I den här nya rollen får du möjlighet att bygga upp Sveriges vassaste fastighetsförvaltning i kommunal regi! ARBETSBESKRIVNING Som avdelningschef för fastighetsförvaltning har du det övergripande ansvaret för avdelningens verksamhet som kommer vara uppdelad i fyra enheter: fastighetsstab, förvaltning kommun, förvaltning avtal och fastighetsdrift. Du kommer att leda och utveckla avdelningen tillsammans med 50 medarbetare. Avdelningen kommer att ansvara för fastighetsförvaltning av Norrköpings kommuns offentliga och kommersiella fastigheter samt inhyrda fastigheter. Vidare kommer avdelningen att ansvara för att förvalta och utveckla kommunens hyresmodell och att genomföra mindre, förvaltningsnära projekt. Totalt kommer avdelningen att utveckla, förvalta samt administrera ca 475 st fastigheter på ca 1 222 000 kvm. Du kommer att ha en egen ledningsgrupp där de fyra enhetscheferna ingår och ditt ansvar är att leda utvecklingsarbetet och bygga upp en ledningsstruktur och arbetsformer inom avdelningen. Du kommer att ingå i kontorets ledningsgrupp där uppdraget är att tillsammans med kontorschefen och övriga avdelningschefer ansvara för att utveckla hela kontoret, så att verkamheten fungerar effektivt och mål uppnås. Tillsammans bygger vi en handlingskraftig organisation som har en gemensam bild av vart vi ska, som känner ansvar i hela samhällsbyggnadsprocessen, som arbetar med kunden i fokus och med ständiga förbättringar. En organisation som är tillitsfull och som känner sitt ansvar men även sitt mandat. I dina arbetsuppgifter ingår ansvar för personal, arbetsmiljö samt budget. Verksamheten kommer att ligga inom samhällsplaneringsnämndens ansvarsområde. Du ingår även som en del i samhällsbyggnadsprocessen och är delaktig i utveckling av demensamma arbetssätt med fokus på leverans. Du rapporterar till samhällsbyggnadsdirektören. DIN PROFIL Vi söker dig med relevant högskoleutbildning, till exempel inom fastighetsekonomi eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Du bör ha erfarenhet av att leda genom andra chefer och utbildning i ledarskap är meriterande. Du har erfarenhet från arbete i ledande position inom fastighetsförvaltning i en större organisation eller bolag. Du behöver ha en god förmåga att se helheten i ditt uppdrag och se till hela kommunens bästa i ditt arbete. Du ser intern och extern samverkan som en självklarhet och bidrar till att utveckla former för detta. Vi ser att du haft personalansvar i dina tidigare befattningar samt övergripande kunskap om verksamhetsområdet samt inom ekonomi och budget. Du har god förmåga att kommunicera och utgår från ett brett perspektiv i ditt arbete. Du är tydlig och trygg som ledare och motiverar och förser andra med det stöd och de befogenheter som krävs för att nå uppsatta mål.  Det är viktigt att du kan skapa engagemang och delaktighet genom ett tillitsbaserat ledarskap. Du har förmåga att skapa en god arbetsmiljö och förutsättningar för dina medarbetare så alla kan bidra på bästa sätt till att uppnå avdelningens uppdrag. Då vår förändringsresa fortsätter ser vi positivt på om du har erfarenhet av att leda en verksamhet i förändring samt att du har en god anpassningsförmåga. Du har också erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation. MER INFORMATION OCH ANSÖKAN Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta samhällsbyggnadsdirektör Anna Selander på 011-151311, eller rekryteringsspecialist Anna-Karolina Gradvall, 011-153012. Välkommen med din ansökan senast den 23 januari.   Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Arbetsgivare
Norrköpings kommun
Hemsida: http://www.norrkoping.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.