På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Civilekonom

Civilekonom

1 Utvalda jobb

Redovisningsekonom till Evelent SW AB

Arbetsgivare / Ort: Evelent SW AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 december (2 månader 12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-08
VISA MER
Om jobbet

Är du en ambitiös och engagerad Redovisningsekonom som är bra på att bygga och bibehålla långsiktiga relationer?
Trivs du i en roll som erbjuder en varierande arbetsvardag där du får vara med och påverka?
Då vill vi gärna att du läser vidare!

Vi söker nu en Redovisningsekonom till Evelent Sw Ab som vill vara med och utveckla både våra kunders företagande och våra medarbetare.

I din roll som Redovisningsekonom hos oss har du en omväxlande och självständig roll. Du stödjer och coachar juniora kollegor i uppdragen och har stort ansvar för att kunden är nöjd.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Bokslut och årsredovisningar
• Inkomstdeklarationer
• Kvalitetssäkra månadsbokslut
• Löpande rapporteringar
• Konsultation och kundrådgivning

Hos oss får du en familjär miljö, duktiga och kvalitetsmedvetna kollegor som gillar kombinationen av ekonomi och kundvård. Vi jobbar i en inkluderande, rolig och kreativ miljö, där vi tar gemensamt ansvar.

Din profil
Vi söker dig som har:
• Högskoleutbildning inom ekonomi, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning eller gymnasieekonom
• Erfarenhet av motsvarande arbete, gärna från redovisnings- eller revisionsbyrå.
• Erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete med vana att upprätta bokslut, inkomstdeklarationer och årsredovisningar.

Vi jobbar med Fortknox som redovisningsprogram och det kräver att du har god erfarenhet av Fortnox sedan tidigare. För att du ska trivas i rollen som Redovisningskonsult och utvecklas inom vår organisation tror vi att du är en driven och ansvarstagande person, som trivs med att arbeta i team och i mötet med kunden.
Du har förmågan att hantera ett stort arbetsflöde samt strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter.
Vi tror att du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vidare ser vi även att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vårt mål på Evelent SW AB är att ge dig som medarbetare den bästa tiden i din karriär och vi är måna om att privatliv och arbetsliv ska fungera. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling.

Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt arbetsklimat!

Ansökan
Vill du vara med och förverkliga stora drömmar? Skicka din ansökan till oss så snart som möjligt innehållande CV. Urval och intervjuer sker löpande. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen och gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens, erfarenhet och potential att växa i rollen.

Evelent SW AB är en ledande aktör inom distribution av reservdelar inom telekombranschen.

Ansökan mailas till: Amer Alzheri, [email protected]

Ansökan
Ansök senast 31 december (2 månader 12 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER UTVALDA JOBB


217 Lediga jobb

Interim Redovisningschef till internationellt produktionsbolag

Arbetsgivare / Ort: Wise Professionals AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 26 september (22 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Redovisningschef

Om jobbet
Som Redovisningschef ansvarar du och avdelningen för all ekonomisk hantering av samtliga svenska legala bolag varav ett är ett produktionsbolag. Ekonomiavdelningen består idag av sex personer varav fyra kollegor arbetar främst med kund- och leverantörsreskontran och två främst med redovisning/bokslut. I arbetsuppgifterna ingår: · Personalansvar, leda och ansvara för löpande arbete på avdelningen · Övergripande ansvar för månads- och årsbokslut · Ansvarig för bokslutsprocessen inkl. rapportering till koncernen · Leda arbetet med finansiella prognoser och budget för de svenska bolagen · Upprätta årsredovisning och inkomstdeklaration · Ansvara för den externa revisionsprocessen · Proaktivt arbeta för att redovisningen ska stödja och följa hela verksamheten · Vara specialist i redovisningsfrågor och proaktivt följa förändringar i lagar och praxis · Tydliggöra och skapa förståelse i organisationen för redovisning och rapportering samt stödja verksamheterna i bolagen i olika frågeställning av ekonomisk karaktär. Vi söker Vi söker dig med 5 – 10 års relevant arbetslivserfarenhet av redovisning. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av personalledning. Du har stor redovisningskunskap med erfarenhet av det svenska redovisningsregelverket (K3) samt erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna Monitor. Vidare har du erfarenhet av lagerredovisning och gärna erfarenhet från tillverkande bolag. I arbetet ingår internationella kontakter och du kommunicerar därför obehindrat på engelska i både tal och skrift. När du blir en av oss Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Sök idag! Har du frågor om rollen kontakta gärna mig Iren Sayar ire[email protected] För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!
Arbetsgivare
Wise Professionals AB
Hemsida: www.eqonomy.se
Ansökan
Ansök senast 26 september (22 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Privatrådgivare

Arbetsgivare / Ort: Länsförsäkringar Göteborg och Bohus län
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-28
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Privatekonomisk rådgivare

Om jobbet
Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän erbjuder försäkringar och banktjänster samt fastighetsförmedling under samma tak. Vi ägs av våra kunder och har kontor i hela Göteborg och Bohuslän, ett område som vi gillar skarpt. Som kundägda är det dessutom naturligt för oss att driva ett långsiktigt hållbarhetsarbete där våra kunder tillika ägare bor. Vi tar ansvar för att bidra till ett schysstare samhällsklimat genom hållbara satsningar för vår miljö, vårt samhälle och vår ekonomi. Vill du vara med och skapa affärer tillsammans med oss och bli en del av vår starka laganda i Sisjön? Nu söker vi en privatrådgivare till teamet på vårt fullsortimentskontor i Sisjön – ett marknadsområde med stor potential. Tjänsten är tillsvidare på heltid. Vårt erbjudande På vårt kontor är vi ett sammansvetsat lag om 13 medarbetare som jobbar inom privat rådgivning på bank- och försäkringssidan. Utöver ditt närmaste team finns 7 kollegor som jobbar med företagsrådgivning inom både bank, försäkring och pension på affärsplatsen. Du kommer dessutom arbeta nära våra mäklarkollegor som sitter tillsammans med oss för att hjälpa våra kunder med helheten. Du kommer till ett bolag som har hjärtat hos sina kunder. Vi får utmärkelser för att vi är kundernas favorit inom bank, försäkring och fastighetsförmedling. Det är vi riktigt stolta över. Vi vill att våra medarbetare mår bra och därför har vi stort fokus på hälsa. Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur. Din utmaning I rollen som privatrådgivare hittar du lösningar som hjälper våra kunder, samt förenklar deras vardag och ekonomiska framtid. Du träffar våra kunder och ger dem råd inom spara och låna. Du arbetar i bokade rådgivningsmöten på kontoret, via telefon och i digitala kanaler, samt genom uppsökande verksamhet. Du arbetar självständigt samtidigt som du värdesätter att vara en del av ett framgångsrikt team, då du samarbetar med våra kundrådgivare inom bank och försäkra, företagssäljare och fastighetsmäklare. Tillsammans blir vi närmare 30 personer som samverkar och utgår från kontoret. När vi jobbar tillsammans nyttjar vi vårt helhetserbjudande, skapar fler affärer och det blir dessutom mycket roligare. Vem är du? Vi söker dig som tycker om att göra affärer och är förtroendeingivande. Det är viktigt att du uppskattar att arbeta med tydliga mål, kvalitet och noggrannhet. Viljan att nå resultat är en förutsättning för att lyckas i rollen. Du jobbar gärna i ett högt tempo och trivs att jobba proaktivt. Det är också viktigt att du vill göra det lilla extra för våra kunder. Du arbetar självständigt och blir en del av ett framgångsrikt team. Därför värdesätter vi god samarbetsförmåga. Vi vill att du har erfarenhet av rådgivning och kreditgivning till privatpersoner. Du är en SwedSec-licensierad rådgivare med säljerfarenhet och vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, helst inom ekonomi. Vi ser därtill gärna att du har erfarenhet av sparandeaffären. Det är meriterande om du kan fler språk än svenska. Du är en lagspelare som gillar att sprida energi till teamet. Eftersom vi erbjuder kunden allt under samma tak vill vi att du lyfter blicken och samspelar med dina kollegor. För oss är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför vill vi att du är med och bidrar till en inkluderande kultur. Det är också givet att du precis som vi tycker att hållbarhet är viktigt. Och självklart känner du igen dig i våra värdeord: enkla, engagerade och professionella. Sista ansökningsdag: 2021-10-19  Intervjuer kommer ske 25 och 29 oktober. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Kontorschef: George Akyuz, 0705-317606 HR affärspartner: Moa Mattsson, 031-638187 Fackligt kontaktombud Forena: Christine Book, 031-632317 Vår rekryteringsprocess Du ansöker enkelt genom att svara på några urvalsfrågor och bifoga CV. Vår rekryteringsprocess utgår ifrån ett fördomsfritt och kompetensbaserat arbetssätt och därför rekryterar vi utan personligt brev och med urvalsfrågor och tester tidigt i processen. Vi tror att det är en process som passar dig som kandidat, då vi gör en rättvis bedömning av dina kompetenser. Efter att du sökt genom att svara på urvalsfrågorna kommer du att få en testinbjudan skickad till dig om du stämmer in på det vi söker. Testerna är två arbetspsykologiska tester. Därefter intervjuar vi de som matchar kompetensprofilen bäst. Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Länsförsäkringar Göteborg och Bohus län
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Redovisningschef rekryteras till Sjöfartsverket

Arbetsgivare / Ort: Experis AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Redovisningschef

Om jobbet
Ekonomifunktionen på Sjöfartsverket står inför en omfattande och spännande förändringsresa inom både digitalisering av processer, implementering av nytt affärssystem samt implementering av ny ekonomimodell. Därför söker vi nu en lyhörd och utvecklingsorienterad Redovisningschef till Norrköping som kan leda och driva detta förändringsarbete tillsammans med sin arbetsgrupp samt skapa nya processtyrda strategier och arbetsmetoder gällande finansiell redovisning på Sjöfartsverket. Vill du arbeta på Sveriges vackraste arbetsplats och vara med och utveckla Sjöfartsverkets redovisning? Har du tidigare arbetat som personalansvarig chef och dessutom har mångårig erfarenhet av kvalificerade redovisningsfrågor? Då kanske du är rätt person till tjänsten som Redovisningschef på Sjöfartsverket i Norrköping! Arbetsuppgifter Som redovisningschef på Sjöfartsverket i Norrköping tillhör du avdelningen för Styrning & Planering och rapporterar till Ekonomichefen. Du kommer att ha personalansvar för en arbetsgrupp på 9 personer, varav 7 är redovisningsekonomer och 2 arbetar med systemförvaltning. Redovisningsenheten är Sjöfartsverkets expertfunktion för redovisningsfrågor med ansvar för att den finansiella redovisningen ger en rättvisande bild av Sjöfartsverket genom att fastställa rutiner och instruktioner, göra redovisningsmässiga bedömningar samt upprätta finansiell rapportering. Som Redovisningschef på Sjöfartsverket i Norrköping erbjuds du en utmanande roll i en unik och komplex verksamhet där du får vara drivande i arbetet med att utveckla Sjöfartsverkets redovisningsprocesser. Du ansvarar för Sjöfartsverkets finansiella redovisning och inrapportering, samt utveckling av policys och riktlinjer kopplat till redovisningsområdet. Du ansvarar även för Sjöfartsverkets legala rapporter i form av delårsrapporter och de finansiella delarna i årsredovisningen. Du agerar expert i redovisningsfrågor och har ett övergripande ansvar i samband med Riksrevisionens granskningar. Att driva utvecklings- och implementeringsarbetet av processer och arbetssätt inom redovisning är också en stor del av ditt arbete, i synnerhet närmsta åren då vi står inför ett affärsystemsbyte. Du leder, motiverar och utvecklar din personalgrupp samt skapar rätt förutsättningar för att din personal och dina kollegor ska kunna trivas och prestera på en högkvalitativ nivå för att nå uppsatta mål. I din tjänst ingår också att analysera, kommunicera och förklara ekonomiska samband för övrig organisation på Sjöfartsverket. Vem är du? För att lyckas i rollen som Redovisningschef på Sjöfartsverket ser vi att du har en akademisk examen inom ekonomi. Du har dokumenterad erfarenhet av kvalificerade redovisningsfrågor och vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet i en ledande roll med personalansvar. Du har tidigare drivit förbättringsarbeten och förändringsledningsprojekt och du är van vid att analysera, skapa och implementera nya arbetsprocesser och metoder. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av affärssystemsbyte. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska, både i tal och i skrift. Som chef tror du på ett hälsofrämjande ledarskap där du lyfter, inspirerar och motiverar dina anställda till att samarbeta i ett effektivt, målinriktat och sammansvetsat team. Du är en ansvarsfull och lyhörd chef som är proaktiv och tydlig i sina beslut och arbetar bäst i en miljö som präglas av förändring. Du är trygg i din kompetens och ditt ledarskap vilket gör att du med lätthet kan förmedla och motivera dina beslut samt företräda din personalgrupp för högre instans. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Du måste vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. Befattningen kan innebära krigsplacering vid Sjöfartsverket. Fackliga företrädare Saco Jesper Svensson, ST-Sjöfart Tapani Hoffrén, Seko Bengt-Erik Johansson, samtliga kan nås via vår växel 0771-63 00 00 Kontakt Vid frågor angående tjänsten kontakta rekryteringskonsult Therese Fyhr på 011-19 18 98 eller [email protected] Sista ansökningsdag 24 okt 2021. Varmt välkommen med din ansökan! Obserervera att du söker via denna länk här nedan , du kan inte söka via Jeffersonwells. https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=217&ProjectId=190161&MediaId=3588 I den här rekryteringen samarbetar Sjöfartsverket med Jefferson Wells, ManpowerGroup. Diarienummer: 21-04118
Arbetsgivare
Experis AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Chef Redovisningscenter

Arbetsgivare / Ort: Södra Skogsägarna ekonomisk förening
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Redovisningschef

Om jobbet
Vad kan vi erbjuda dig? En del ser en skog. Vi ser förnybar råvara, klimatnytta, långsiktig ekonomisk tillväxt och innovationskraft som aldrig slutar växa. Hos oss kommer du vara med och bidra till långsiktig hållbarhet och tillsammans med oss kommer du att upptäcka hur. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Du arbetar dagtid och utgår från Södras huvudkontor i Växjö. Södra har såklart dessutom kollektivavtal, förmånligt friskvårdsbidrag och möjlighet att hyra stugor och lägenheter. Läs mer här om våra förmåner och vad vi erbjuder dig. (https://karriar.sodra.com/pages/formaner?utm_campaign=page_259294_cta_1990220&utm_content=https%3A%2F%2Fkarriar.sodra.com&utm_medium=cta-block&utm_source=teamtailor-page) Dina framtida arbetsuppgifter Södra Finance Center är en koncerngemensam funktion vars huvudsakliga syfte och ansvar är att på ett effektivt sätt tillgodose ledning, affärsverksamhet och övriga intressenter med kvalitetssäkrad ekonomisk information, i rätt tid. Detta för att effektivt kunna ge service åt hela verksamheten och skapa goda förutsättningar för kontinuerligt förbättringsarbete ur ett koncernperspektiv. Som chef för en av avdelningarna, Redovisningscenter, bidrar du med ständiga förbättringar och utmanar befintliga processer inom redovisning och rapportering. Du förväntas att på ett effektivt sätt och med en hög servicenivå tillhandahålla samt utveckla avtalade tjänster inom koncerners redovisningsprocesser. Vidare håller du dig uppdaterad på utveckling och förändring inom redovisningsområdet och dess närliggande områden samt bedriver tillsammans med hela ekonomifunktionen ett kontinuerligt förbättringsarbete för processer, tjänster, leveranser och system. Du kommer att ansvara för den operativa och ekonomiska målstyrningen inklusive affärsplanering, budgetering och uppföljning. Du tillämpar ett coachande ledarskap och kompetensutvecklar dina medarbetare på ett inspirerande vis samt bidrar med expertis vid komplexa frågor. I dina arbetsuppgifter ingår också rekrytering av personal, löneförhandlingar samt andra aktiviteter kopplade till ditt personalansvar. Du blir en del av Ekonomiledningsgruppen och rapporterar till CFO. Vem är du? För att trivas i rollen som Chef för Redovisningscenter har du civilekonomexamen eller motsvarande samt erfarenhet av att leda och utveckla personal i förändring. Vi tror att du är en trygg, lyhörd och prestigelös ledare som ger dina medarbetare utrymme att utvecklas. Du har goda kunskaper i redovisning och har erfarenhet av löpande bokföring, redovisning och övrigt ekonomiarbete tillsammans med goda kunskaper om lagar, regler och praxis inom området. Vidare har du erfarenhet av att utveckla samt effektivisera processer inom ekonomiområdet. Du har tidigare arbetat i något av de större affärssystemen samt har goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Vi tror att du besitter samarbetsförmåga och servicekänsla som du tillämpar mot både interna och externa parter i ditt arbete. Vi ser det som fördelaktigt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en servicecenterorganisation. Placering Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Södras huvudkontor i Växjö och tillträde sker enligt överenskommelse. Vill du veta mer? Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Kajsa Åberg på 0470-855 13. Fackliga frågor hänvisas till; Fredrik Dacke, SACO, 0470-855 02 Teddy Hedlund, Unionen, 0470-595 61 Dan Andersson, Ledarna, 070-395 11 11 Vi använder oss av tester i våra rekryteringsprocesser. Mer information kring rekryteringsprocessen hittar du här;  Södras rekryteringsprocess. (https://karriar.sodra.com/departments/hr-ekonomi-juridik) Ansök via länken nedan senast den 19 oktober. Hoppas vi hörs! Följ oss gärna på Facebook, #jobbapåsödra Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Arbetsgivare
Södra Skogsägarna ekonomisk förening
Hemsida: https://www.sodra.com/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Manager med inriktning mot finansiell rapportering och/eller värdering

Arbetsgivare / Ort: Kanton Finansiella Rådgivning AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-08-20
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Ekonomikonsult

Om jobbet

Har du en passion för redovisning och finansiell rapportering eller värdering och vill lösa komplexa problem tillsammans med ett erfaret team? Vi söker dig som vill arbeta som konsult i nära kontakt med börsbolag och hjälpa våra kunder att utvecklas och nå sina mål.

Du kommer att arbeta i en bred och dynamisk konsultativ roll där din förmåga att bygga relationer, driva affärer och skapa värde för våra kunder ständigt testas och utvecklas.

Vi är ett sammansvetsat team och arbetar ofta nära våra kunder. Vi tror att det är vårt engagemang, vår samlade kompetens och erfarenhet som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner.

Tycker du att det låter som en spännande utmaning? Då är du troligen helt rätt för oss.

Ditt uppdrag

I din roll arbetar du nära kund och ofta mot ledande befattningshavare i börsnoterade eller statliga bolag i en rad olika branscher. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att arbeta både självständigt och i team. Du förväntas skapa och utveckla kundrelationer och aktivt bidra till att utveckla vår affär. Som Manager kommer du att planera och leda kunduppdrag och coacha juniorer samtidigt som du har möjlighet att ta stöd av vårt team och lära av mer seniora konsulter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

  • Rådgivning i redovisningstekniska frågor vid exempelvis förvärv, nedskrivningsprövningar och implementering av nya redovisningsregler.
  • Värdering
  • Analys, utvärdering och kvalitetssäkring utifrån lagar och regler.
  • Presentationer och seminarium
  • Rådgivning och framtagning av styrdokument.
  • Se och skapa affärer med nya och befintliga kunder.

I tjänsten kommer du även att hålla utbildningar och seminarium såväl internt som externt och vara med och upprätta artiklar inom ditt fokusområde till vårt nyhetsbrev.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har god kunskap inom redovisning och är ute efter en ny utmaning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av IFRS och finansiell rapportering eller värdering. God kunskap om kapitalmarknaden är också meriterande. Du har en högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi och erfarenhet av värdering och/eller revision i en konsultroll. För att trivas i rollen ser vi att du tycker om att ta dig an nya utmaningar och komplexa problem.

Din personlighet och förmåga att ta människor är minst lika avgörande för oss som ditt CV. Som person är du positiv och är duktig på att bygga relationer. Med kunden i fokus har du ett naturligt affärsdriv och ett analytiskt sinne. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, har lätt för att samarbeta och arbeta mot uppsatta mål.

Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får ett stort ansvar redan från start. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt, vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.

Start: enligt överenskommelse

Omfattning: heltid

Plats: Stockholm

Lön: Fast och rörlig lön enligt överenskommelse

Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan (CV och personligt brev) till [email protected]

Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Joanna Davies, HR Manager [email protected]

Om Kanton

Kanton är ett konsultföretag som arbetar med strategisk finansiell rapportering. Vi hjälper våra kunder att tillhandahålla förtroendeingivande, lagenlig och relevant information till kapitalmarknaden och andra intressenter. Övergripande tjänsteområden är finansiell rapportering, hållbarhetsredovisning, rådgivning inom investerarrelationer, bolagsstyrning, värdering och börsintroduktioner. Vi har funnits sedan 2003.

Läs mer på www.kanton.se


Arbetsgivare
Kanton Finansiella Rådgivning AB
Grev Turegatan 35
11438 Stockholm
Hemsida: http://www.kanton.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.