På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Byggnadsingenjör
Spela filmen

Byggnadsingenjör

17 Lediga jobb

Nyexaminerad byggnadsingenjör sökes som teknisk projektledare!

Arbetsgivare / Ort: Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 7 December (1 månad 15 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-05
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Är du nyexaminerad byggnadsingenjör med ett starkt serviceintresse? Vill du arbeta i en rådgivande roll som bidrar till ökad kvalitet inom badrums-/våtrumskonstruktion? Vår kund GVK-AB Svensk Våtrumskontroll är en organisation bestående av bl.a. representanter för fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, VVS-företag. De har 750 GVK-auktoriserade företag som tillsammans omsätter ca 10,5 miljarder. Syftet är att GVK ska ge ut branschregler för tätskikt i våtrum för att öka kvaliteten i byggandet och minska antalet vattenskador. GVK spelar en viktig roll i att sprida kunskap om korrekta branschregler och därmed minska risken för vattenskador och höga skadekostnader till följd av felkonstruerade våtrum. GVK har samordnat ett förhållningssätt och helhetssyn på hur ett tätt våtrum ska utföras och erbjuder regelbundna kontroller av byggproduktion för att upprätthålla en hög kvalitet i utförandet. Rollen som teknisk projektledare-/rådgivare är en viktig del i att kvalitetssäkra GVKs arbete och nå syftet med verksamheten. Man kommer via mail och telefon ta emot inkommande ärenden gällande branschregler, standarder och lagstiftning. Ärendena kan komma från besiktningsmän såväl som golvläggnings-/plattsättningsföretag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Besvara material- och läggningstekniska frågor till GVK-auktoriserade företag - Teknisk omvärldsbevakning - Uppdatera GVKs hemsida med relevant information och nyheter - Arbeta med GVKs sociala medieflöde - Delta vid träffar och hålla föredrag om GVKs branschregler och krav - Ansvara för tekniska utvecklingsprojekt - Delta i remissarbete i förhållande till myndigheter I och med Covid- 19 har mycket av informationsarbetet flyttat till olika sociala mediekanaler och för att lyckas i rollen på GVK krävs förståelse och öppenhet för hur kommunikation och arbetssätt i en teknisk roll har förändrats. Detta uppdrag är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning på 6 månader. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att man blir anställd direkt av vår kund men att vi på StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider, måndag – fredag kl. 08-16.30. Man sitter i deras lokaler på Södermalm i Stockholm och vid uppstart ges en introduktion. Din profil Vi söker dig som är nyexaminerad och har en ingenjörsexamen, gärna med inriktning mot bygg. Vidare söker vi dig som har ett tekniskt intresse för fastigheter och byggproduktion och som vill utvecklas i en social roll som ställer krav på pedagogik och noggrannhet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i kontorsmiljö eller administrativt arbete. Du som söker har en förståelse för bygg- och fastighetsbranschen och en förståelse för hur en entreprenörsdriven verksamhet fungerar. Besitter du erfarenhet från projektledning samt har ett intresse för kommunikation är detta meriterande för tjänsten. Självklart ser du till att hålla dig uppdaterad inom ditt ämnesområde för att kunna ge korrekt och relevant support. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i Officepaketet. Vidare är du en trygg och strukturerad person som har lätt för att skapa ett gott samarbete och föra rationella resonemang. För att passa in i tjänsten har du en stark drivkraft att driva tekniska projekt till goda resultat. Stämmer denna beskrivning in på dig? Ansök tjänsten idag då urval sker löpande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Hemsida: www.studentconsulting.com
Ansökan
Ansök senast 7 December (1 månad 15 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Byggnadsvård

Arbetsgivare / Ort: Gamla Stadsportsvalvet AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Deltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 24 January (1 dag kvar)
Publicerad: 2020-12-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

Vi söker en hantverkskunnig byggnadsingenjör för att projektleda renovering av en k-märkt lokal. I arbetsuppgifterna ingår att självständigt hålla i och delvis genomföra omfattande restaureringar av väggar, tak och golv samt ett fuktskadat utrymme samt vårda lokalen och fortlöpande restaurering av antika möbler. Detta arbete kräver både teoretiska och praktiska kunskaper om byggnadsvård och hantverksskicklighet. Gamla Stadsportsvalvet AB är ett litet företag och vi söker därför en flexibel person som även är beredd att hoppa in som allt-i-allo och lösa arbetsuppgifter som ingår i företagets verksamhet bland annat eventplanering.

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Arbetsgivare
Gamla Stadsportsvalvet AB
Österlånggatan 37
11131 Stockholm
Ansökan
Ansök senast 24 January (1 dag kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Byggnadsingenjör/inspektör

Arbetsgivare / Ort: Tjörns kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 24 January (1 dag kvar)
Publicerad: 2020-12-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
På Tjörn får medarbetarna ta plats! Här finns plats för dig också! ”Vi hjälper varandra att se nya möjligheter.” ”Det finns en närhet till ledning och politiker.” ”Man tar vara på medarbetarnas resurser.” ”Det känns bra att jag kan bidra till att underlätta i människors vardag.” Fyra röster från fyra anställda i Tjörns kommun. Enligt den senaste medarbetarundersökningen är vi som jobbar i Tjörns kommun väldigt engagerade i våra arbetsuppgifter. Vi har också bra kolleger, vi gillar våra chefer och rekommenderar gärna andra att söka sig hit. Vill du vara med och utveckla framtidens Tjörn? Vill du planera nya bostadsområden, arbeta för ett hållbart Tjörn eller vara med i spännande infrastrukturprojekt? Inom Samhällsbyggnadsförvaltningen får du kolleger som också brinner för att driva Tjörn framåt. ARBETSUPPGIFTER Byggavdelningen består idag av sju medarbetare. Vi handlägger stora som små bostads- och verksamhetsprojekt i Tjörns spännande natur- och kulturmiljöer. Vårt uppdrag är att hjälpa allmänhet och aktörer inom byggbranschen genom bygglovsprocessen, fram till en god bebyggd miljö. Som byggnadsingenjör/inspektör på avdelningen hanterar du främst ärenden från beviljat bygglov fram till färdig byggnad samt anmälan och tillsynsärenden enligt PBL. Arbetet innebär att du handlägger alla arbetsuppgifter i dessa ärenden från början till slut. Du kommer också att hålla tekniska samråd, besluta om kontrollansvarig, bevilja start- och slutbesked, utöva tillsyn/utföra arbetsplatsbesök samt hålla slutsamråd i bygglovsärenden. I anställningen ingår att du fattar självständiga beslut i enlighet med gällande delegation. Du har mycket kontakt med allmänheten genom rådgivning och information i frågor som rör verksamhetsområdet. Arbetet innebär således många kontakter med såväl invånare, byggherrar, byggare och kontrollansvariga. Du har en nära kontakt med kommunens politiker. I Tjörns kommun arbetar vi kontinuerligt med att förmedla en god service och ett professionellt bemötande. I tjänsten kan viss handläggning av ansökningar om bostadsanpassningsbidrag ingå. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom bygg/teknik eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska ha yrkeserfarenhet inom byggnadsområdet, erfarenhet av arbete inom en kommun är meriterande. Kunskap och erfarenhet inom aktuell plan- och bygglag med tillhörande regelverk värderas högt. Du trivs med att arbeta självständigt, har en god förmåga att planera och organisera ditt arbete och komma till avslut. Du har god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska ha god datorvana samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Medarbetarna i kommunkoncernen ska ha en bra arbetsmiljö och arbete i balans med familj och fritid. Arbetsgivaren erbjuder förmåner som friskvårdssubvention. Du har även gratis medlemskap i personalföreningen TKFF, om du varit anställd mer än tre månader. Du får ett årskort till Nordiska akvarellmuseet. Alla nya månadsanställda erbjuds en heldags kommunövergripande introduktionsdag. Är du tillsvidareanställd har du möjlighet att leasa en miljöbil som personalbil. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vi har upphandlat med bemannings- och rekryteringsföretag. Om du har problem med att ansöka via programmet Offentliga jobb vänligen kontakta supporten via telefonnummer 0771-693 693. Tjörn är ö-kommunen med hög kvalitet i verksamheterna och havet i blickpunkten. Tjörn placerar sig högt i rankningar när skolor, äldrevård samt säkerhet och trygghet mäts. Kommunens ekonomi är stabil och har varit det i många år. Det gör att Tjörns kommun hela tiden kan utvecklas. God service och tillgänglighet är angelägna frågor liksom infrastruktur. På Tjörn tror vi att konst och kultur ger muskler åt själen och rustar våra barn och ungdomar för ett gott liv. Tjörn möjligheternas ö hela året och för hela livet är Tjörns vision.
Arbetsgivare
Tjörns kommun
Ansökan
Ansök senast 24 January (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Är du vår nästa byggprojektledare?

Arbetsgivare / Ort: Varbergs Fastighets AB / Varberg
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 25 January (2 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-26
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

Varberg växer – vill du vara med och utveckla staden tillsammans med oss? Vi söker dig som ser det inspirerande att leda ny-, till- och ombyggnationer och som har laddat din verktygslåda med mjuka värden så som samverkan, prestigelöshet och dialog.

Vad får du hos oss?

På VFAB får du arbeta i ett kunnigt, hjälpsamt och prestigelöst gäng där vi delar med oss av erfarenheter i framgång och motgång.

Vi bryr oss om din utveckling och arbetar därför med utvecklingsplaner, med fokus på just dina framsteg inom bolaget.

Exakt hur din resa kommer att se ut är mycket upp till dig själv och din initiativförmåga.


Vad gör en Byggprojektledare hos VFAB?

Som byggprojektledare hos VFAB är du med och formar samhällsstrukturen i den stad vi arbetar i. Exempel på projekt som kan falla inom ramen för ditt uppdrag är; omsorgsboenden, förskolor, skolor, idrottsanläggningar, kulturfastigheter etc.

Alla våra projekt är unika, förskolor, skolor mm byggs på nya platser och med nya utmaningar. Vårt eget fastighetsbestånd (Societen, Stadshotellet, Rådhuset m.fl.) utvecklar vi kontinuerligt och när det genomförs större renoveringar är vår projektavdelning inkopplad.

Som byggprojektledare på VFAB är du med under hela resan i projekten, från förstudie till inflyttning. Du tar fram och presenterar beslutsunderlag och slutredovisning till vår beställare.

Projektuppdragen kan komma både från VFAB internt och från kommunens förvaltning för samhällsutveckling. Gemensamt för alla projekt är att de bidrar till utvecklingen av Varberg och att förbättra vardagen för invånarna i Varberg.

Tjänsten är underställd vår projektchef.

Vill du läsa mer om våra pågående projekt och våra fastigheter är du välkommen att läsa mer på vår hemsida https://www.varbergsfastighets.se/


Kvalifikationer

Vi söker dig som har en högskoleutbildning med inriktning mot byggprojektledning/ byggproduktion eller byggteknik. Vi ser gärna att du har erfarenhet från de senare skedena i byggprocessen som produktion eller byggledning. Du har en ekonomisk medvetenhet och förstår och tillämpar affärsmässiga principer i ditt arbete. Kunskap inom entreprenadjuridik och LOU är meriterande.

En viktig del i projektledaruppdraget är att leda människor i olika situationer, varför ledaregenskaper och god kommunikationsförmåga är något du känner igen dig i.


Om arbetsplatsen

Vi är ett gott gäng, där skratt är mer regel än undantag och där hjälpsamhet är en självklarhet. Du får omväxlande arbetsdagar med chans att vara kreativ och utvecklas i en av landets vackraste och snabbast växande landsdelar.


Hos oss välkomnar vi dina idéer och tillsammans bygger vi en trevlig arbetsplats, alla är med och bidrar.


Vårt uppdrag

Vi ska medverka till utvecklingen av Varbergs kommun genom att bygga, utveckla och förvalta samhällsnyttiga och attraktiva fastigheter, samt bedriva parkeringsverksamhet genom våra parkeringshus.


AHA är bolagets strategiska målområden och står för Attraktiva, Hållbara och Affärsmässiga. AHA beskriver hur vi arbetar, hur vi bemöter varandra, våra kunder, samarbetspartners, samt hur vi bidrar till att förverkliga Varbergs vision, att vara Västkustens kreativa mittpunkt.


Urval och intervjuer sker löpande

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Placeringsort: Varberg

Omfattning: Heltid med flextidsavtal

Tillträde: Omgående

Sista ansökningsdatum: 2021-01-25 urval görs löpande

Krav: B-körkort


Välkommen med din ansökan till: [email protected] Ange referens: Byggprojektledare

Kontaktperson: Emelie Sjögren, HR ansvarig, [email protected], 0340-50 60 04. För frågor kring tjänsten kontakta: Jim Arvidsson projektchef, [email protected], 0340-50 60 33.

Facklig representant: Helen Treslow, [email protected], 0340-50 60 08.

Arbetsgivare
Varbergs Fastighets AB
Otto Torells gata 3
43280 Varberg
Hemsida: www.varbergsfastighets.se
Ansökan
Ansök senast 25 January (2 dagar kvar)

Ansök via mejl
vfabrekrytering[email protected]
VISA MINDRE

Byggnadsingenjör/teknisk innesäljare sökes

Arbetsgivare / Ort: Framtiden i Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 25 January (2 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet
Är du byggnadsingenjör och har ett stort teknikintresse som du vill kombinera med kundkontakt? Då är du kanske den vi söker! Dina arbetsuppgifter Som innesäljare kommer du att ingå i en stor koncern som arbetar globalt inom isolerings- och byggnadsmaterial, du kommer att tillsammans med dina kollegor ta in offerter och se till att ni kan offerera kunden på rätt sätt. Du kommer ha kundkontakt både över telefon och mail där du tar emot frågor samt förfrågningar på offerter. För att kunna skicka en komplett offert så ingår det att du behöver mängda material i Autocad och ha en löpande dialog med kunden. Exempel på arbetsuppgifter är: • Mängda produkter för att kunna sätta upp en korrekt offert • Göra enklare dimensioneringar av bland annat paneler • Ha kundkontakt, svara på frågor och ta in förfrågningsunderlag • Administrera inkommande orders och skicka ut orderbekräftelser Om företaget Vår kund är ett globalt och världsledande företag inom byggnads och isoleringsmaterial för högpresterande innovativa lösningar med låga koldioxidutsläpp. Uppdraget är att skapa en framtid med obefintligt nettoutsläpp för människors välbefinnande. Nu söker dom en ny kollega som ska arbeta i den utvecklande rollen som innesäljare. Du kommer att arbeta på deras kontor i Mölndal och ingå i ett team på 17 personer. Din profil Skallkrav: • Högskoleutbildning/byggnadsingenjör eller motsvarande • Flytande svenska och engelska • Kunskaper i något CAD program Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person ser vi gärna att en noggrann problemlösare, du har också konsten att skapa och bibehålla goda relationer med såväl kunder som kollegor. Du är beredd att anta en personlig utmaning och tar dig gärna ann nya uppgifter på eget initiativ. Du är en engagerad lagspelare som är skicklig på att föra dialog med kunder och är inte rädd att hugga i där det behövs. Vidare är du flexibel och ser möjligheter, du arbetar proaktivt och är självgående. Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Ort: Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Start: Omgående Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB
Hemsida: http://www.framtiden.com
Ansökan
Ansök senast 25 January (2 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Senior projektledare Inhyrning

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 26 January (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Lokalförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att bygga, anpassa och förvalta lokaler och boenden för Göteborgs Stads verksamheter. Vi är en av Sveriges största förvaltare av offentliga lokaler. Varje dag är 150 000 göteborgare verksamma i skolor, förskolor, kontor och äldreboenden som vi sköter om. ARBETSUPPGIFTER I Sveriges näst största stad finns unika möjligheter att få vara delaktig i den framtida stadsutvecklingen. Göteborg växer och i takt med det ökar också efterfrågan på lokaler. Lokalförvaltningens projektavdelning står inför flera stora och spännande projekt, som exempelvis nytt utbildningskvarter i Frihamnen, och med det ökar också efterfrågan på projektledare. Inhyrningsprojektledning tillhör Projektavdelningen som består av ca 100 medarbetare. På vår enhet arbetar vi med inhyrningsprojekt genom nybyggnad, ombyggnad och tillbyggnad. Våra projekt sker alltid via privata fastighetsägare och kommunala bolag. Våra uppdrag omfattar kommunal service för hela Göteborgs Stad. Projekten kan vara alltifrån en skola, stadsdelshus eller bibliotek. Dina arbetsuppgifter Som senior projektledare kommer du vara navet i enheten. Du arbetar med stora projekt och är engagerade som övergripande projektledare, från förstudie till överlämnande. Rollen passar dig som vill arbeta som övergripande projektledare där det finns externa projektledare som driver entreprenaden. Jag söker framförallt dig som vill ge tillbaka med dina kunskaper och erfarenheter till övriga projektledare på enheten. Du vill coacha projektledarna i rätt riktning och förstår byggbranschen på ett djupare plan. Vi tror starkt på erfarenhetsåterföring. Vem blir din chef? Din chef, Christian Fogelberg, är en förändringsledare som tror på ett coachande förhållningssätt. Som person är Christian nyfiken, resultatdriven och har hjärtat på rätta stället. Har tidigare erfarenheter som fastighetsstrateg, administrativchef, projektledare och controller. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är väl insatt i byggbranschen, med goda kunskaper i entreprenad juridik, PBL och Miljöbalken. Du har en relevant högskoleutbildning med minst 10 års erfarenhet inom branschen. Du har ansvarig projektledare för byggprojekt genom alla projektfaser (gärna inom samhällsfastigheter). Som senior projektledare företräder du förvaltningen med din specialistkunskap avseende metodik och genomförande. Du leder och fördelar arbetet i dina projekt samt ansvarar för en fungerande projektkultur där alla arbetar mot gemensamma mål. Rollen som senior projektledare kräver att du har ordentligt med kapacitet och driv för att kunna hantera komplexa projekt i olika faser. Du blir en nyckelspelare när det gäller att få alla i projekt att dra åt samma håll. Det innebär att du är en lagbyggare, relationsskapande och har en god samarbetsförmåga. För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som har förmåga att inspirera, lära ut, kommunicera, motivera och återkoppla på ett tydligt sätt. ÖVRIGT Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Våra medarbetare har breda och varierade kompetenser. Vi arbetar i trevliga lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykel förmåner. Vi på Lokalförvaltningen arbetar för ett Hållbart arbetsliv. Med detta menar vi att du skall kunna kombinera ett spännande och givande yrkesliv med ett hållbart och rikt liv utanför arbetet. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 26 January (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Projektingenjör Bygg

Arbetsgivare / Ort: Jobbs On Sweden AB / Älvsjö
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 30 January (7 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-31
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Språk
Krav
  • Svenska

Om jobbet

Vill du ha en nyckelroll i att industrialisera byggbranschen och samtidigt vara med och lösa Sveriges bostadsbrist? Nu söker vi en projektingenjör till kunds räkning!

Takten i vår tillväxtresa skruvas upp och vi börjar se resultat av vår vision att snabbare skapa högkvalitativa hem för de många människorna. Därför letar vi nu efter en erfaren och driven projektingenjör som får projekthandlingar att bli verklighet.

Runt om i Sverige bygger vi flerbostadshus med smartare lösningar som snabbare ger människor möjligheten till ett eget hem. Styrkan i vår koncern gör det möjligt för oss att industrialisera den annars så traditionella byggbranschen. Genom vår grupp har vi allt i ett flöde vilket gör att vi hittar vägar som ingen annan kan. Vi tar husmodulbyggande till en helt ny nivå.

Arbetsuppgifter

Som projektingenjör hos oss får du möjligheten att arbeta i en internationell koncern med ett branschledande design- och byggsystem, kallat parameteriserad modularisering. Systemet liknas med ett stomsystem och medför större flexibilitet i utförandet och betydligt kortare byggtider.

Tillsammans med montagechefen ansvarar du för att säkerställa att varje projekt är lönsamt, håller hög kvalitet, och kan genomföras enligt utsatt tidplan. Du säkerställer att alla frågor under resan blir lösta och är en del av teamet som sätter och utför processer som effektiviserar var enskilt projekt och vårt byggsätt överlag. Tjänsten är i huvudsak placerad på vårt kontor i Stockholm och inkluderar även resor.

Dina arbetsuppgifter är framförallt, men inte begränsade till, att:

  • Samspela med och koordinera mellan alla delaktiga parter i gruppen, från projekteringsteamet till montage- och förvaltningsteamen
  • Ansvara för projektplanering och projekthandlingar när de lämnar projekteringsteamets händer
  • Ansvara för administrativa och ekonomiska frågor som rör projektets alla delar
  • Medverka vid beredning och upphandling av större inköp
  • Arbeta med prognos och kostnadsuppföljning samt rapportering i projekten
  • Medverka i framtagning av tidplan, resursplan, och anbud av underentreprenörer
  • Koordinera projektets genomförande och att det följer gällande lagar, förordningar, och krav samt interna regler
  • Utveckla och förbättra processer och system för ett strukturerat arbetssätt
  • Leda byggmöten och delta i utvalda och relevanta möten på byggarbetsplatsen
  • Ansvara för projektets slutbevis

Erfarenhet

För att arbeta som projektingenjör hos oss krävs att du har relevant utbildning minst på högskolenivå, YH-nivå, eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har några års erfarenhet som projektingenjör eller entreprenadingenjör från ett byggbolag och har stor kunskap om det praktiska byggandet.

Din entreprenörsanda visar sig i form av stort ansvarstagande, förståelse för affären, och en samsyn med teamet för att vidareutveckla MOBY som organisation. Du är nytänkande och lösningsorienterad. Att leda projekt faller sig naturligt och du drivs av att inspirera och lyfta andra i sina roller. Du prioriterar säkerhet och en trivsam arbetsmiljö allra främst. Ett högt tempo och snabba vändningar hanterar du utan problem. Att kommunicera på både svenska och engelska är du van vid.

Med mottot ”ständig förbättring” ifrågasätter vi allt vi gör och undrar: Går det att göra bättre? Vi kopplar allt till värde och är stolta över att vara lösningsorienterade. Och tillsammans löser vi ett samhällsproblem: bristen på hem.

Våra värderingar—ansvar, resultat, respekt, och positivitet—skapar möjlighet för både människor och arbetssätt att utvecklas. De vägleder oss i sättet vi agerar, arbetar, och driver vår verksamhet och är en avgörande faktor i vår framgång. Läs mer om vad våra värderingar innebär på vår hemsida.

Övrig information

Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Mischell Miljevic, [email protected] Registrera din ansökan nedan, gärna så snart som möjligt eftersom urvalet görs löpande, dock senast 2021-01-30.


Arbetsgivare
Jobbs On Sweden AB
Varuvägen 9
12530 Älvsjö
Ansökan
Ansök senast 30 January (7 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE

Handläggande byggkonstruktör till Industrial Civil.

Arbetsgivare / Ort: ÅF Pöyry AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-11
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Om jobbet Vår verksamhet inom PIDSEC utvecklas och vi söker Handläggande Byggkonstruktörer som vill vara med i vår fortsatta utveckling. Byggkonstruktion inom affärsenheten Industrial Civil som tillhör AFRY Process Industry växer. Vi är för närvarande drygt 70 byggkonstruktörer och en stark aktör på marknaden för byggkonstruktion mot tungindustri. Våra byggnadskonstruktörer har bred och gedigen kompetens och arbetar med uppdrag inom bland annat pappersindustrin, gruva, smältverk och kemiskindustri. Uppdragen finns i alla skeden, från förstudier till bygghandlingsprojektering. AFRY strävar efter att leverera helhetslösningar för våra kunder. Genom att använda divisionens breda kompetens inom process industri och givande samarbeten med andra delar inom AFRY genereras kraftfulla och spännande åtaganden. För att möta efterfrågan på våra tjänster vill vi stärka upp med en Handläggande Byggkonstruktör. Tjänsten som Handläggande Byggkonstruktör hos AFRY Industrial Civil innebär bland annat: - att du jobbar självständigt i uppdragen med beräkningar, 3D-modell och ritningar - att du är modell ansvarig för vår konstruktionsmodell - att utreda och bestämma teknisk utförande i uppdragen - att samordna och samarbeta med kunder och andra teknikdiscipliner i uppdragen  - att du leder och stöttar juniora ingenjörer i uppdragen Vem är du? Vi söker dig som idag jobbar som konstruktör eller redan som handläggande konstruktör och har minst 4 års erfarenhet som byggkonstruktör med allmänkonstruktion, gärna med inriktning mot installationstäta byggnader eller mot industri. Du kan också vara erfaren handläggare med minst 6 års erfarenhet som vill fortsätta din utveckling mot en uppdragsledartjänst tillsammans med oss på Industrial Civil. Du är väl förtrogen med gällande bygglagstiftning som Eurocode/EKS och BBR samt är van användare av moderna 3D-verktyg för projektering så som TEKLA Structures. Du har även god förmåga att samarbeta med kund och medkonsulter där muntlig som skriftlig kommunikation är naturlig. Utöver detta ser vi att du är färdig utbildad högskole- eller civilingenjör.Som person värdesätter vi egenskaper som självgående, initiativtagande och effektiv och trivs i en miljö som präglas av stark utveckling och tillväxt. Problemlösning är för dig en naturlig utmaning. Självklart ser du dig själv som en lagspelare och du trivs med att dela din kunskap och hjälpa andra att utvecklas i vårt lag. På grund av rådande läge kring Covid-19 drar vissa av våra rekryteringsprocesser ut på tiden. Vi ber om ursäkt för det och ber er ha tålamod med oss. Vi erbjuder Vi söker dig som vill vara en del av AFRY framgångssaga. Brinner du för teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Vi erbjuder dig ett arbete på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt.  På AFRY har du även möjlighet att skapa ett hållbart byggande och arbeta i en organisation som skapar verklighet av visioner. Arbetet är omväxlande med stora möjligheter till personlig utveckling.AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. Hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar inom framtidens industri. Just nu söker vi marknadens vassaste kompetens som tillsammans med oss vill skapa framtidens samhälle. Vi hoppas också att du kommer lära dig lika mycket av oss som vi kommer göra av dig. Om företaget AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi hjälper våra kunder att utvecklas inom hållbarhet och digitalisering. Vi är 17 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri och energi, som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Making Future.
Arbetsgivare
ÅF Pöyry AB
Hemsida: www.afry.com
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Uppdragsledare Byggkonstruktion Östersund

Arbetsgivare / Ort: ÅF Pöyry AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-01
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Om jobbet AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. Just nu söker vi marknadens vassaste kompetens som tillsammans med oss vill skapa framtidens samhälle. AFRY strävar efter att leverera helhetslösningar. Genom att använda företagets breda kompetens och givande samarbeten med andra delar inom AFRY genereras kraftfulla och spännande åtaganden. Byggkonstruktion växer inom vårt affärsområde Buildings och är idag en stark och eftertraktad aktör på marknaden. För närvarande är vi drygt 150 konstruktörer och vår verksamhet fortsätta växa. Vi söker nu dig som vill vara med och utveckla vår verksamhet i Östersund. Våra byggnadskonstruktörer har bred och gedigen kompetens och arbetar med uppdrag inom bland annat bostäder, offentliga byggnader samt kommersiella fastigheter. Uppdragen finns i alla skeden - från förstudier till bygghandlingsprojektering. Vem är du? Som person värdesätter vi egenskaper som självgående, initiativtagande och effektiv. Du har förmåga att behålla överblicken utan att tappa detaljerna. Du har lätt för att förstå och delta i tekniska diskussioner och trivs i en miljö som präglas av stark tillväxt. Problemlösning är för dig en naturlig utmaning. Självklart ser du dig själv som en lagspelare och du trivs med att dela din kunskap och hjälpa andra att utvecklas. För tjänsten söker vi dig som idag jobbar som uppdragsledande byggkonstruktör och har cirka sju års erfarenhet. Du kan också vara erfaren handläggare med minst fem års erfarenhet som vill fortsätta din utveckling i en uppdragsledartjänst. Utöver detta ser vi att du är utbildad högskole- eller civilingenjör. Du talar och skriver svenska obehindrat. På grund av rådande läge kring Covid-19 drar vissa av våra rekryteringsprocesser ut på tiden. Vi ber om ursäkt för det och ber er ha tålamod med oss. Vi erbjuder Vi söker dig som vill vara en del av AFRYs framgångssaga. Brinner du för teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt världen över. AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. Hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar inom infrastruktur, energi och industri. Just nu söker vi marknadens vassaste kompetens som tillsammans med oss vill skapa framtidens samhälle. Vi hoppas också att du kommer lära dig lika mycket av oss som vi kommer göra av dig. Om företaget AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi hjälper våra kunder att utvecklas inom hållbarhet och digitalisering. Vi är 17 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri och energi, som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Making Future.
Arbetsgivare
ÅF Pöyry AB
Hemsida: www.afry.com
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vi söker en erfaren uppdragsledare VVS

Arbetsgivare / Ort: Flodin Holding i Jönköping AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-11-25
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
WSP Systems i Linköping och Norrköping har många spännande projekt på gång och hos oss får du en ansvarsfull och utvecklande roll i ett expansivt team. Just nu arbetar vi med projekt inom kontor, industri, kommersiella fastigheter m.m. Våra uppdragsledare är framförallt verksamma inom kommun, landsting och den privata sektorn. Vi jobbar i nära samarbete med andra VVS-avdelningar vid WSP-kontor i Jönköping, Stockholm, Karlstad, Kalmar och Oskarshamn. WSP växer och som medarbetare hos oss får du vara med och påverka projekten från tidiga uppstartsskeden till dess att projekten avslutas och verksamhetsstart sker. Projekten bedrivs i team och du kommer att arbeta med framtagning av handlingar genom hela processen från program till relation. Du kommer även vara delaktig i avdelningens marknadsföring och du kommer ha visst kundansvar. Kvalifikationer Du är civil-, högskole-, gymnasieingenjör eller motsvarande med energi-/VVS-inriktning. Du har jobbat några år inom VVS-branschen med olika typer av projekt, små som stora. Du kanske jobbar som entreprenör, beställare eller VVS-konsult. Du värdesätter att ha kontakt med andra, att bygga relationer och känner ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har arbetat med konsult- eller entreprenadverksamhet, har vana från arbete med AutoCad och eller Revit med applikation MagiCad. Vidare är det ett krav att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Om dig Du som söker är en utåtriktad person som arbetar lika bra i grupp, som självständigt. Du har en god samarbetsförmåga och du är prestigelös i ditt arbete, som person är du kommunikativ och kreativ. Andra egenskaper som värdesätts är flexibilitet, engagemang och affärsmässig. Vi erbjuder För rätt person finns det goda möjligheter att påverka – både din egen och VVS-avdelningens utveckling. För dig som vill utvecklas kan vi erbjuda en nyckelroll där du kan agera både mentor och kunskapsbank inom verksamheten, få möjlighet att utveckla ditt ledarskap eller arbeta internationellt. Om oss WSP är ett globalt analys- och teknikföretag som erbjuder konsulttjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur samt Miljö & Energi. Bredd och mångfald kännetecknar våra medarbetare, kompetensområden, kunder och typer av uppdrag. WSP finns i 40 länder på över 550 kontor i Afrika, Asien, Europa, Nordamerika och Oceanien. Koncernen har 49 500 medarbetare i världen, i Sverige är vi 4150 medarbetare som agerar från 40 kontor runt om i landet. wsp.com Följ oss gärna på WSP Sverige (LinkedIn), WSP Sverige (Facebook), eller @lifeatwspsverige (Instagram) för en närmare inblick i vår verksamhet samt hur en dag i arbetet kan se ut för våra medarbetare. I denna rekrytering har WSP valt att samarbeta med Flodin Rekrytering. Flodin Rekrytering & Bemanning är ett erfaret rekryterings- och bemanningsföretag. Vi jobbar lokalt för att nå den bästa matchningen när företag har ett rekryteringsbehov. Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot vårt mål, som är att bli det självklara valet för företag som behöver personalförstärkning – och för dig som vill gå vidare i din karriär. Läs mer på www.flodinab.se För mer information om denna tjänst kontakta Peter Flodin 073 325 52 33. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökan via mail. Annonsen tillåter att du som kandidat kan ladda upp en film där du presenterar vem du är. Filmen får max vara 2 min lång och som mest vara 20 MB stor. Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Flodin Holding i Jönköping AB
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Byggnadsinspektör

Arbetsgivare / Ort: Härjedalens kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-18
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Härjedalens kommun är en av Sveriges största till ytan och vi servar våra invånare och besökare från våra fyra kontor med huvudkontoret i Sveg. Härjedalens kommun är en samisk förvaltningskommun, vi ser det därför som meriterande om de sökande har goda kunskaper i det samiska språket, kulturen och traditionerna.  Härjedalens kommun erbjuder sina anställda förmåner och ersättningar i samband med högskolestudier,  friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Härjedalens kommun arbetar med värdegrunden att finnas till för de som bor, verkar i eller besöker kommunen på ett professionellt och respektfullt sätt genom att ständigt utveckla och förbättra verksamheten och servicen.     Vi söker en bygginspektör till vår gemensamma miljö- och byggavdelning för Berg och Härjedalens kommuner. Vi letar efter dig som vill arbeta med serviceinriktad och förtroendeingivande myndighetsutövning, samt vara med på vår resa mot att bli Sveriges bästa miljö- och byggavdelning! Arbetsuppgifter I rollen som bygginspektör verkar du för serviceinriktad och förtroendeingivande myndighetsutövning i Berg och Härjedalens kommuner. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att handlägga bygglov och anmälningar enligt Plan- och bygglagen (PBL), hålla samråd, bedriva tillsyn, samt ge råd och information till allmänheten. Du planerar, strukturerar och genomför ditt arbete på ett självständigt sätt. Vi använder ärendehanteringssystemet ByggR samt MyCarta som GIS-system. Våra kontor finns på orterna Funäsdalen, Vemdalen, Hede, Sveg och Svenstavik. Vi ser med fördel att du sitter i Sveg. Då kontoren ligger relativt långt från varandra utförs delar av arbetet via Zoom, Teams och andra kommunikationsverktyg. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad bygginspektör eller har motsvarande högskole/universitetsutbildning inom miljö- och byggnadsområdet (exempelvis byggnadsingenjör). KY-utbildning eller motsvarande kompetens, praktisk erfarenhet från byggsektorn, samt goda kunskaper om plan- och bygglagstiftningen är meriterande. Har du erfarenhet från arbete i ByggR och/eller MyCarta är det meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, är ett krav. Lika så att du är en van användare av Officepaketet. Körkort för personbil (B-körkort) är ett krav. Berg och Härjedalen är samiska förvaltningskommuner och vi ser det därför som meriterande om du har kunskap i sydsamiskt språk och kultur. Personliga egenskaper De viktigaste egenskaperna för denna tjänst är att kunna hantera flera arbetsprocesser parallellt med varandra, vara kreativ i ditt arbetssätt och ha lätt för att samarbeta. Vi lägger stor vikt vid personliga lämplighet, utifrån dessa egenskaper. Vi erbjuder En inspirerande miljö där du kommer att arbeta nära kollegor, verksamhetsutövare samt politiker i en expansiv fjällmiljö. Möjlighet finns för visst distansarbete, semesterväxling och pensionsväxling. Arbetsgivaren har även en förmånsportal med en stor bredd av erbjudanden. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och kallelse till intervjuer sker löpande under annonseringstiden, så vänta inte för länge med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan till oss på Miljö- och byggavdelningen i Berg och Härjedalen! Kontaktinformation Eli Larsdotter Brynhildsvoll, Biträdande miljö och byggchef, 0687-165 51, [email protected] Victor Wallén, Teamledare bygg, 0687-165 14, [email protected] Fackliga kontaktpersoner, Växeln, 0680-16100 Arbetsplats Ringvägen 2 84233 Sveg
Arbetsgivare
Härjedalens kommun
Hemsida: http://www.herjedalen.se
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vi söker en erfaren uppdragsledare VVS

Arbetsgivare / Ort: Flodin Holding i Jönköping AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
WSP Systems i Linköping och Norrköping har många spännande projekt på gång och hos oss får du en ansvarsfull och utvecklande roll i ett expansivt team. Just nu arbetar vi med projekt inom kontor, industri, kommersiella fastigheter m.m. Våra uppdragsledare är framförallt verksamma inom kommun, landsting och den privata sektorn. Vi jobbar i nära samarbete med andra VVS-avdelningar vid WSP-kontor i Jönköping, Stockholm, Karlstad, Kalmar och Oskarshamn. WSP växer och som medarbetare hos oss får du vara med och påverka projekten från tidiga uppstartsskeden till dess att projekten avslutas och verksamhetsstart sker. Projekten bedrivs i team och du kommer att arbeta med framtagning av handlingar genom hela processen från program till relation. Du kommer även vara delaktig i avdelningens marknadsföring och du kommer ha visst kundansvar. Kvalifikationer Du är civil-, högskole-, gymnasieingenjör eller motsvarande med energi-/VVS-inriktning. Du har jobbat några år inom VVS-branschen med olika typer av projekt, små som stora. Du kanske jobbar som entreprenör, beställare eller VVS-konsult. Du värdesätter att ha kontakt med andra, att bygga relationer och känner ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har arbetat med konsult- eller entreprenadverksamhet, har vana från arbete med AutoCad och eller Revit med applikation MagiCad. Vidare är det ett krav att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Om dig Du som söker är en utåtriktad person som arbetar lika bra i grupp, som självständigt. Du har en god samarbetsförmåga och du är prestigelös i ditt arbete, som person är du kommunikativ och kreativ. Andra egenskaper som värdesätts är flexibilitet, engagemang och affärsmässig. Vi erbjuder För rätt person finns det goda möjligheter att påverka – både din egen och VVS-avdelningens utveckling. För dig som vill utvecklas kan vi erbjuda en nyckelroll där du kan agera både mentor och kunskapsbank inom verksamheten, få möjlighet att utveckla ditt ledarskap eller arbeta internationellt. Om oss WSP är ett globalt analys- och teknikföretag som erbjuder konsulttjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur samt Miljö & Energi. Bredd och mångfald kännetecknar våra medarbetare, kompetensområden, kunder och typer av uppdrag. WSP finns i 40 länder på över 550 kontor i Afrika, Asien, Europa, Nordamerika och Oceanien. Koncernen har 49 500 medarbetare i världen, i Sverige är vi 4150 medarbetare som agerar från 40 kontor runt om i landet. wsp.com Följ oss gärna på WSP Sverige (LinkedIn), WSP Sverige (Facebook), eller @lifeatwspsverige (Instagram) för en närmare inblick i vår verksamhet samt hur en dag i arbetet kan se ut för våra medarbetare. I denna rekrytering har WSP valt att samarbeta med Flodin Rekrytering. Flodin Rekrytering & Bemanning är ett erfaret rekryterings- och bemanningsföretag. Vi jobbar lokalt för att nå den bästa matchningen när företag har ett rekryteringsbehov. Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot vårt mål, som är att bli det självklara valet för företag som behöver personalförstärkning – och för dig som vill gå vidare i din karriär. Läs mer på www.flodinab.se För mer information om denna tjänst kontakta Peter Flodin 073 325 52 33. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökan via mail. Annonsen tillåter att du som kandidat kan ladda upp en film där du presenterar vem du är. Filmen får max vara 2 min lång och som mest vara 20 MB stor. Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Flodin Holding i Jönköping AB
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vi söker en erfaren uppdragsledare VVS

Arbetsgivare / Ort: Flodin Holding i Jönköping AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-04
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
WSP Systems i Linköping och Norrköping har många spännande projekt på gång och hos oss får du en ansvarsfull och utvecklande roll i ett expansivt team. Just nu arbetar vi med projekt inom kontor, industri, kommersiella fastigheter m.m. Våra uppdragsledare är framförallt verksamma inom kommun, landsting och den privata sektorn. Vi jobbar i nära samarbete med andra VVS-avdelningar vid WSP-kontor i Jönköping, Stockholm, Karlstad, Kalmar och Oskarshamn. WSP växer och som medarbetare hos oss får du vara med och påverka projekten från tidiga uppstartsskeden till dess att projekten avslutas och verksamhetsstart sker. Projekten bedrivs i team och du kommer att arbeta med framtagning av handlingar genom hela processen från program till relation. Du kommer även vara delaktig i avdelningens marknadsföring och du kommer ha visst kundansvar. Kvalifikationer Du är civil-, högskole-, gymnasieingenjör eller motsvarande med energi-/VVS-inriktning. Du har jobbat några år inom VVS-branschen med olika typer av projekt, små som stora. Du kanske jobbar som entreprenör, beställare eller VVS-konsult. Du värdesätter att ha kontakt med andra, att bygga relationer och känner ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har arbetat med konsult- eller entreprenadverksamhet, har vana från arbete med AutoCad och eller Revit med applikation MagiCad. Vidare är det ett krav att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Om dig Du som söker är en utåtriktad person som arbetar lika bra i grupp, som självständigt. Du har en god samarbetsförmåga och du är prestigelös i ditt arbete, som person är du kommunikativ och kreativ. Andra egenskaper som värdesätts är flexibilitet, engagemang och affärsmässig. Vi erbjuder För rätt person finns det goda möjligheter att påverka – både din egen och VVS-avdelningens utveckling. För dig som vill utvecklas kan vi erbjuda en nyckelroll där du kan agera både mentor och kunskapsbank inom verksamheten, få möjlighet att utveckla ditt ledarskap eller arbeta internationellt. Om oss WSP är ett globalt analys- och teknikföretag som erbjuder konsulttjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur samt Miljö & Energi. Bredd och mångfald kännetecknar våra medarbetare, kompetensområden, kunder och typer av uppdrag. WSP finns i 40 länder på över 550 kontor i Afrika, Asien, Europa, Nordamerika och Oceanien. Koncernen har 49 500 medarbetare i världen, i Sverige är vi 4150 medarbetare som agerar från 40 kontor runt om i landet. wsp.com Följ oss gärna på WSP Sverige (LinkedIn), WSP Sverige (Facebook), eller @lifeatwspsverige (Instagram) för en närmare inblick i vår verksamhet samt hur en dag i arbetet kan se ut för våra medarbetare. I denna rekrytering har WSP valt att samarbeta med Flodin Rekrytering. Flodin Rekrytering & Bemanning är ett erfaret rekryterings- och bemanningsföretag. Vi jobbar lokalt för att nå den bästa matchningen när företag har ett rekryteringsbehov. Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot vårt mål, som är att bli det självklara valet för företag som behöver personalförstärkning – och för dig som vill gå vidare i din karriär. Läs mer på www.flodinab.se För mer information om denna tjänst kontakta Peter Flodin 073 325 52 33. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökan via mail. Annonsen tillåter att du som kandidat kan ladda upp en film där du presenterar vem du är. Filmen får max vara 2 min lång och som mest vara 20 MB stor. Välkommen med din ansökan!
Arbetsgivare
Flodin Holding i Jönköping AB
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Junior konsult inom omgivningspåverkan

Arbetsgivare / Ort: Nitro Consult AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-23
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Rollen som konsult är bred och varierande och arbetsuppgifterna består främst av vibrationsmätning, besiktning av byggnader och anläggningar samt upprättande av riskanalyser och skadeanmälningar kopplat till uppdragen. Arbetet är till stor del självständigt och innebär många externa kontakter med såväl beställare som entreprenörer. Som konsult är du mycket ute på fältet vilket gör att det ställs höga krav på social kompetens och kundbemötande samt en förmåga att driva och fullfölja sina egna projekt. Företaget satsar på utbildningar vilket resulterar i att nya medarbetare snabbt får en god kunskap gällande alla moment knutna till rollen. Kunderna finns i ett stort geografiskt område framförallt runt Luleå, men även i Kiruna och Gällivare. Tjänsten innebär därför en del resande inom regionen och man bör räkna med mellan 1-3 övernattningar per månad. Kontoret är beläget i Luleå och rapportering sker till affärsområdeschef Dick Öhman. - Gymnasieutbildning med teknisk- eller naturvetenskaplig inriktning och/eller högskoleutbildning - Allmän datavana & Office-paketet - God kommunikativ förmåga både i tal och skrift - Körkort och tillgång till bil Meriterande - Arbetslivserfarenhet från bygg- och entreprenadbranschen - Tidigare erfarenhet som konsult i projektuppdrag - Miljöprofil med inriktning mot luft och vatten För att lyckas i rollen som konsult behöver du ha en förmåga att skapa förtroende hos dina kunder. Du behöver vara kommunikativ och besitta en känsla för god service. Flera projekt löper parallellt och det är viktigt att du på ett bra sätt kan hantera arbetsuppgifterna och planera i ditt arbete. Vad Nitro Consult erbjuder - Goda utvecklingsmöjligheter - Flexibla arbetstider - Intressanta och utmanande arbetsuppgifter - Goda förmåner bl.a via Benify - Möjlighet till personalbil Övrigt Tillträde omgående. Lön enligt överenskommelse. Vid frågor om tjänsten kontakta affärsområdeschef Dick Öhman. Urval sker löpande. Nitro Consult som ingår i den globala koncernen Orica är ett av Europas största och mest kompletta sprängtekniska konsultföretag med rötter från Alfred Nobel. Tillsammans med våra medarbetare driver vi en miljösäker samhällsutveckling med visionen om att samhället ska kunna utvecklas i harmoni med människor och miljö. Detta gör vi genom att säkerställa trygghet i samband med sprängning och markarbeten genom att tillhandahålla tjänster inom omgivningspåverkan. Nitro Consult har som företag en gedigen kompetens och som ny medarbetare får du ständigt lära dig nya kunskaper i arbetet för att på bästa sätt utvecklas inom din roll och i din karriär.
Arbetsgivare
Nitro Consult AB
Hemsida: https://nitroconsult.com/
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Byggnadsförvaltare till fastighets- och gatukontoret

Arbetsgivare / Ort: Malmö kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Ref: 20210066 Arbetsuppgifter Till enheten förvaltning, mark och byggnader söker vi nu en byggnadsförvaltare. Enheten tillhör fastighetsavdelningen som är stadens fastighetsägare och hamnägare. Vi köper, förvaltar, upplåter och säljer mark och vissa byggnader. De byggnader som finns under vårt ansvarsområde är till exempel ridskoleanläggningar, byggnader på Torup och Katrinetorp, bostadshus och ekonomibyggnader, Citytunnelstationer och offentliga toaletter. Du kommer i den här rollen att ingå i ett team av förvaltare, och självständigt ansvara för den tekniska och ekonomiska underhållsplaneringen för ett antal objekt. Det innebär att du planerar och följer upp underhållsåtgärder, har hand om budgetplanering och fakturahantering, bevakar aktuella avtal och har löpnade kontakter med externa parter såsom hyresgäster och entreprenörer. Andra arbetsuppgifter kan vara projektledning av investeringsprojekt, utrednings- och utvecklingsarbete, besvara kundtjänstärenden och att vara med i olika arbetsgrupper och nätverk inom staden. Rollen är bred och innehåller tekniska såväl som ekonomiska frågor, strategiska såväl som operativa, mycket samarbete internt och externt samtidigt som du förväntas ta ett stort eget ansvar för att driva dina processer framåt. Kvalifikationer Vem är du? Utöver din tekniska kompetens behöver du ha god samarbetsförmåga och gilla att kommunicera och involvera samarbetspartner i ditt arbete. Du har ett sinne för helhet och kan se hur de beslut du fattar påverkar verksamheten i stort. Vidare har du initiativkraft och är självgående samtidigt som du har en prestigelös och flexibel inställning. Du är nyfiken och räds inte att prova nya arbetsuppgifter. Vi söker dig som har: • Eftergymnasial utbildning motsvarande byggingenjör eller teknisk förvaltare eller annan utbildning som är relevant i kombination med din erfarenhet. • Några års erfarenhet av förvaltning av byggnader inklusive ekonomiskt ansvar, från offentlig eller privat verksamhet. Erfarenhet av projektledning är meriterande. • Goda kunskaper i gällande bygglagstiftning. • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. • Körkort B. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder ett spännande och varierat jobb inom en mångfacetterad verksamhet. Här kommer du att arbeta tillsammans med kunniga och engagerade kollegor med olika kompetenser inom stadsutveckling och andra områden. Du får frihet att planera, organisera och styra ditt arbete tillsammans med dina kollegor inom enheten. Fastighets- och gatukontoret erbjuder ett öppet och prestigelöst arbetsklimat där vi värdesätter och förstår vikten av att kommunikation är en integrerad del av verksamheten. Läs mer om oss och vår verksamhet här! Varmt välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen På uppdrag av tekniska nämnden äger, utvecklar och förvaltar fastighets- och gatukontoret stadens mark. Genom en effektiv och modern organisation möjliggör vi ett gott stadsliv för Malmöborna och stadens näringsliv. Vi bygger en stad. Våra värderingar bygger på människors lika värde och vi tycker att det är viktigt med en balans mellan arbete och fritid. Hos oss får du en spännande och dynamisk arbetsplats med trygghet genom kollektivavtal samt förmåner som friskvårdbidrag, flexibel arbetstid, möjlighet till semesterväxling med mera.  I Malmö stad arbetar vi med respekt, engagemang och kreativitet för att utveckla Malmö. Vi har Sveriges viktigaste jobb. Hos Malmö stad finns framtidens arbetsplats. Här gör vi skillnad. Vi skapar en ekologiskt, ekonomiskt och socialt hållbar stad. Vill du vara med och påverka? Information om tjänsten Anställningsform:Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Övrigt Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska avspegla den mångfald som finns bland befolkningen. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan tillgodose Malmöbornas behov.  
Arbetsgivare
Malmö kommun
Hemsida: https://malmo.se/
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Projektledare bygg

Arbetsgivare / Ort: Karlskoga kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-12-22
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Inom Karlskoga kommun arbetar 2 400 medarbetare inom 400 olika yrken. Oavsett om du lär barn att läsa, ger trygghet och vård åt äldre eller utvecklar stadens gator och torg så bidrar du till att skapa bra dagar för alla som lever och verkar i Karlskoga. Vill du ha ett meningsfullt arbete där du gör skillnad, välkommen till oss! http://alfrednobelskarlskoga.se/nyfiken-pa-karlskoga.html från den 1 januari 2021 består Samhällsbyggnadsförvaltningen av fyra avdelningar, Gata-park, Fastighet, Stadsutveckling och Förvaltningsstöd. Totalt arbetar ca 90 medarbetare på förvaltningen. Oavsett vilken arbetsuppgift du har inom samhällsbyggnadsförvaltningen så är du en samhällsbyggare och förvaltningens ansikte utåt. Det du gör i ditt dagliga arbete är viktigt för hur medborgarna upplever sin kommun. Tillsammans strävar vi efter ett expansivt och hållbart samhälle med nöjda invånare som är goda ambassadörer för Karlskoga, vilket är betydelsefullt för att vi ska kunna förverkliga vår vision - Vi är alla samhällsbyggare och vi gör skillnad. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som ser fastigheter som något mer än bara en byggnad. Byggnaden skapar möjligheter för människor att skapa, vårda, utvecklas och är en förutsättning för en meningsfull vardag. Dina arbetsuppgifter blir att ge dessa människor den möjligheten genom att se till att våra byggnader byggs om, renoveras eller att vi skapar nya byggnader. För att kunna ge möjligheten till de som använder byggnaderna så kommer du ha möjlighet att få hjälp av både konsulter, kollegor och ramavtalsparter som under din ledning hjälper dig att genomföra åtgärderna enligt vad som har överenskommit gällande både tid, ekonomi samt kvalitet. I rollen kommer du behöva arbeta självständigt enligt den plan som du satt för projektet men du kommer också ha möjlighet att påverka slutresultatet och upplevelsen för de som använda byggnaden. En annan viktig del är att använda varje krona på ett så bra sätt som möjligt så värdet för varje krona blir så stor som möjligt. KVALIFIKATIONER För att få denna möjlighet att bli del av vår blivande framgångssaga behöver ha olika kunskaper inom lite olika områden men framförallt ha fokus på helheten men också viljan att skapa möjligheter för verksamheterna som använder fastigheterna. Du behöver vara en bra kommunikatör som är tydlig i din kommunikation och som triggas av att ställa upp krav och se till att de möts. Du behöver också vara bra på att planera för att nå målen och kunna prioritera så det är rätt saker som blir genomförda och skapar värde. För att kunna ge verksamheterna möjligheterna att bedriva och utveckla sin process så ska du ha en teknisk bakgrund som byggnadsingenjör och en förståelse kring hur fastigheter och hur byggbranschen fungerar. Då denna roll är viktig för vår verksamhet så ska du även ha dokumenterad erfarenhet av arbete med ABT, Gantschema, AMA, Avtal och arbetsmiljöfrågor. Du behöver även ha följande kunskaper: • hitta lösningar på de problem som kan dyka upp - problemlösande • B-körkort • ett strukturerat arbetssätt Personlighet: • Trygg i dig själv • Social • Bra på kommunicera och leda människor ÖVRIGT Karlskoga kommun tillhör finskt förvaltningsområde vilket bland annat innebär att vi satsar på att ha finskspråkig personal i våra kärnverksamheter. Vi ser därför gärna sökande som har kunskaper i finska till de verksamheterna. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du frågor om hur du ansöker - kontakta supporten på tel: 0771-693 693. Har du frågor om tjänstens innehåll - kontakta namngiven person i annonsen.
Arbetsgivare
Karlskoga kommun
Ansökan
Ansök senast 31 January (8 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Projektledare inom Bygg, västra Sverige

Arbetsgivare / Ort: Adapteo AB / MÖLNDAL
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 February (12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

Hos oss erbjuds du en roll som projektledare inom bygg och moduler, där du får arbeta med den perfekta lösningen för kundens allt växande behov av flexibla lösningar. Hos Adapteo blir du del i ett starkt sammansvetsat team.

Du ansvarar för byggprocessen, dvs planering och genomförande av etablering/ombyggnation samt avetablering av Adapteos anpassningsbara modullösningar. Som projektledare är du en nyckelperson som samarbetar både med kunden och med det interna teamet, samt med utvalda underentreprenörer.

VI ERBJUDER

En utvecklande roll i ett framtidsinriktat företag med placeringsort Mölndal i distrikt Väst. Eftersom modulerna är flyttbara arbetar du där kundens projekt finns, vilket kan innebära resor. På Adapteo trivs man tillsammans och drivs av att arbeta för nöjda kunder. Företaget strävar efter mångfald i verksamheten.

Den här tjänsten är en visstidsanställning avseende föräldravikariat om minst 6 månader med god möjlighet till förlängning. Tillträde snarast möjligt.

KVALIFIKATIONER

Som projektledare ansvarar du för planering, styrning och samordning av underentreprenörer på arbetsplatsen. Vi söker därför dig som har erfarenhet av att arbeta i projekt där kundanpassning och byggnation under tidspress är i fokus. Erfarenheten har du fått som byggingenjör alternativt från bred byggledning. Du är strukturerad med fokus på säkerhet, kvalitet, tid och kostnad. Vidare är du duktig på att prioritera samt att fatta beslut.

Du förstår vikten av att skapa goda relationer både internt och externt för att bygga långsiktigt förtroende

ANSÖKAN

Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kring kontakta ansvarig chef Mattias Karlsson.

Arbetsgivare
Adapteo AB
43150 MÖLNDAL
Ansökan
Ansök senast 4 February (12 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Vill du vara med och bidra till ett säkrare samhälle?

Arbetsgivare / Ort: Industri Support Värmland AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 February (12 dagar kvar)
Publicerad: 2021-01-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Om företaget Tycker du om trygghet? Vill du vara med och bidra till ett säkrare samhälle? Som byggnadsteknisk rådgivare på Phenox får du möjlighet att vara med i återuppbyggnaden av våra svenska säkerhetssystem och designa framtidens säkerhetslösningar. Phenox Group AB är ett ledande företag inom en ganska okänd nisch. Företaget arbetar med säkerhetsskydd och avancerad byggnadsteknisk säkerhet. Hos Phenox känner du och dina kollegor stor delaktighet i de säkerhetslösningar som arbetas fram för att skydda vårt svenska samhälle mot kända och okända säkerhetsrisker. Phenox är inblandade i säkerhetsprojekt på högsta nivå och uppdragen är inriktade mot skydd av kritisk infrastruktur och samhällsviktig verksamhet. Därigenom bidrar du till ett säkrare samhälle för nuvarande och kommande generationer och i många fall är du med och skriver nutidshistoria. Visst låter det spännande? Företagets rådgivande konsulter har bakgrund från myndighetsvärlden och nu förstärker vi teamet med en person från byggsidan. Du får jobba i en spännande och expansiv bransch i en roll med frihet under ansvar, där du bidrar med dina specialkunskaper inom byggnation samtidigt som du får utbildning och inblick i säkerhetsfrågorna. Rollen ger dig kunskap om saker du kanske inte hade en aning om och tillfälle till många personliga utvecklingsmöjligheter. Dina arbetsuppgifter I den här rollen tar du med dig kunskaperna du förvärvat tidigare i karriären och kombinerar det med ett nytt säkerhetstänk. Du har kontakter med alla parter och ditt arbete resulterar i en skriven rapport som ligger till grund för bedömningar i byggnadstekniska infrastruktur- och säkerhetsprojekt. På den här tjänsten sätter du själv upp ramarna för din arbetsdag och för dina resultat. Dina yrkeskontakter omfattar allt från entreprenörer till beställare. Du prioriterar och fattar beslut samt leder arbetet mot planerade leveranser med hänsyn till tids- och kostnadsramar. Din profil Till den här tjänsten söker vi en lösningsorienterad person med många års yrkeserfarenhet. Du känner ansvar för både resultat och relationer samt är drivande, tävlingsinriktad och bestämd. Personer som passar in här gillar kundrelationer och att jobba mot en deadline. Gillar du att fira framgångar? Ja, då är du nog av det rätta virket! En perfekt bakgrund för det här jobbet är byggnadskonsult, arkitekt eller byggnadsingenjör med erfarenhet av infrastrukturprojekt. Tjänsten kräver att du är påläst inom entreprenadjuridik och då ditt arbete i samtliga fall resulterar i en skriftlig rapport av något slag skall du ha mycket god förmåga att i skrift framställa begripliga rapporter om komplicerade byggfakta. Uppdragens känsliga karaktär kräver naturligtvis också att du är diskret och klarar en säkerhetsprövning och bedöms som pålitlig ur säkerhetssynpunkt. Hör gärna av dig till nedanstående rekryterare om du har frågor. Det här är en direktrekrytering. Urval sker löpande – vänta inte med din ansökan! Om Industrisupport Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan. Det här är en direktrekrytering, vilket innebär att du anställs direkt av kundföretaget, men att Industrisupport sköter rekryteringen. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till någon av våra rekryterare enligt nedan. Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Välkommen att söka jobbet!
Arbetsgivare
Industri Support Värmland AB
Hemsida: http://www.industrisupport.com/
Ansökan
Ansök senast 4 February (12 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.