På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Byggnadsingenjör
Spela filmen

Byggnadsingenjör

29 Lediga jobb

Besiktningsingenjör / Entreprenadbesiktningsman - Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Diagona AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 December (2 månader 11 dagar kvar)
Publicerad: 2020-06-17
Källa: Arbetsförmedlingen
Om jobbet
Om jobbet Är du tekniskt kunnig, lösningsorienterad och söker dessutom en roll som besiktningsman/projektledare så är Diagona rätt plats för dig. Diagona Inspektion som utgör en del av Diagona AB söker nu medarbetare. Dem sysselsätter sig med uppdrag inom bygg- & fastighetssektorn där uppdragen återfinns i såväl projekterings-, produktions- och förvaltningsskeden. Där dem verkar i syfte till att skapa tydliga förutsättningar för effektiva & kvalitetsmässiga arbetsprocesser och beslut. Styrkan vilar på deras arbetsmetoder och verktyg, som delvis utgörs av flyg- & markburen inspektion för att leverera konkurrenskraftiga dokumentationsunderlag. Diagonas grundpelare vilar på en bra stämning i arbetsgruppen och ett bra samarbete inom organisationen. Att samarbeta höjer kunskapsnivån för alla medarbetare och gör arbetet effektivare och roligare. Dina arbetsuppgifter Yrkesrollen som besiktningsman/projektledare hos Diagona präglas av variation. Du kommer efter egen förmåga & bakgrund få möjlighet att genomföra besiktningar i olika byggnadsskeden och situationer. För de uppdrag då statusinventeringar även erfordrar en teknisk uppföljning ges du möjlighet att agera projektledare för att finna den bästa lösningen utifrån problemfrågeställningen. Önskad kompetens Du har gediget intresse och nyfikenhet att vidareutvecklas som besiktningsman, såväl tekniskt som juridiskt. Vi värdesätter din personlighet och ditt engagemang i yrkesrollen, då vi anser det viktigt att du smälter in i teamet. Dessutom har du: - Relevant teknisk utbildning. - Relevant erfarenhet av fältmässiga besiktningar inom hus, fastigheter eller byggentreprenader. - B-körkort - God förmåga att uttrycka dig i tal & skrift Vi tror dessutom att du som person är utåtriktad, noggrann, målorienterad och har en hög känsla för service. Kunskap inom något av följande område meriteras: Av SBR godkänd / certifierad besiktningsman, teknisk due diligence, entreprenadjuridik, UAS, Fuktmätning, termografering.
Arbetsgivare
Diagona AB
Hemsida: http://www.diagona.se
Ansökan
Ansök senast 4 December (2 månader 11 dagar kvar)

Ansök här

Projektledare Construction

Arbetsgivare / Ort: Rodamco Sverige AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast idag
Publicerad: 2020-09-08
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Språk
Krav
  • Svenska

Om jobbet

Nu finns chansen för dig som jobbar med projektledning inom bygg att ta nästa kliv och få ansvar i en fartfylld och föränderlig miljö med fokus på anpassning av våra hyresgästers butiksytor. Tycker du att det verkar spännande att kliva in i en internationell organisation, få en varierande roll med mycket ansvar och dessutom mycket kundkontakt – då är det till Unibail-Rodamco-Westfield du ska söka dig!

Som projektledare på Unibail-Rodamco-Westfield ansvarar du för byggprojekt från tidiga utredningar till överlämning. . Arbetstempot är högt och du kommer att komma till ett ungt och drivet företag med stark sammanhållning! Start för tjänsten är snarast möjligt så välkommen in med din ansökan redan idag!


Arbetsuppgifter

Som projektledare kommer du driva både stora och mindre byggprojekt i någon av företagets köpcentrumanläggningar i Stockholmsregionen. Du har övergripande ansvar för hela projektet i allt ifrån kalkyler, upphandlingar av entreprenörer, uppstartsmöte, pådrivning av projektet och uppföljning. Du kommer driva flera projekt parallellt och projekten varierar i storlek, längd och omfattning. Projekten pendlar ofta mellan olika faser och det är inte ovanligt att man i inledningsskedet av dem behöver tänka om flera gånger för att få det kostnadseffektivt och enligt hyresgästens önskemål.

Du kommer till exempel att:

· Arbeta tätt tillsammans med uthyrare, driftavdelning och hyresgäster för att diskutera önskemål kring lokalerna som befintliga eller potentiella hyresgäster har.

· Göra kalkyler och upphandla entreprenörer för projekten. I större projekt handlar du upp och leder konsulter som utför exempelvis kalkyler, utredningar och projektering av tekniska lösningar inom t ex VVS, brand och el.

· Hantera bygglovsansökningar och säkerställa att byggprojekten uppfyller de myndighetskrav som finns inom området

· Ta fram tekniska bilagor till hyresavtal

· Ansvara för projektbudget och uppföljning av projekten

· Arbeta tillsammans med projektkoordinator, CAD Manager och övriga projektledare samt externa konsulter och entreprenörer i projekten

Vi söker dig som

· Har 2-3 års erfarenhet av en roll där du varit ansvarig för eller drivit byggprojekt mot kommersiella lokaler

· Har en relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis en tvåårig eller treårig högskoleingenjörsutbildning med inriktning mot fastigheter

· Trivs i ett arbete som innebär mycket kontaktytor, aktiv problemlösning och stort eget ansvar

Det är meriterande men inget krav om du:

· Är certifierad som BAS-P/U, KA eller projektledare (CAPM/PMP/IPMA)

Du är professionell, trygg dig själv och trivs i en roll som innebär många kontaktytor. Du har förmågan att skapa goda relationer både med kollegor och med externa samarbetsparter och kunder. Eftersom du i tjänsten arbetar med att hitta den optimala lösningen har du en god problemlösningsförmåga och trivs med att lösa utmaningar. Du drivs av att skapa resultat och är målinriktad i ditt arbetssätt. Du kommer ansvara för flera projekt parallellt med varandra och måste därför ha god prioriteringsförmåga. Fokus och prioritet kan skifta snabbt varför du behöver vara flexibel och ha förmågan att snabbt skifta mellan dessa.

Du kommer att vara en del av ett team tillsammans med två andra projektledare, en CAD Manager och en projektkoordinator. Din arbetsplats kommer att vara både på det svenska huvudkontoret på Mäster Samuelsgatan och från köpcentrumen.

Övrig information

· Start: Snarast, enligt överenskommelse

· Omfattning: Heltid under kontorstider

· Lön: Månadslön enligt överenskommelse

· Placering: Stockholm


Sök tjänsten via länk. Vi går igenom urvalet löpande och välkomnar din ansökan snarast, dock senast 23 september 2020. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten är du välkommen att maila [email protected]

Arbetsgivare
Rodamco Sverige AB
Mäster Samuelsgatan 20
11144 Stockholm
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här

Beräkningsingenjör, Industri bygg, Västkusten.

Arbetsgivare / Ort: ÅF Pöyry AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 24 September (1 dag kvar)
Publicerad: 2020-06-24
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Om jobbet AFRYs uttalade satsning mot Processindustri ger oss möjligheter att rekrytera ytterligare projektörer eftersom vi ser många intressanta projekt och uppdrag framför oss. Till vår konstruktionsgrupp inom Civil Industry på drygt 10 personer söker vi nu kollegor med erfarenhet av betong och stålkonstruktioner som kan förstärka gruppen. Vi arbetar tätt ihop med övriga konstruktörer inom Processindustri civil, där vi över hela landet idag är ca 70 projektörer och konstruktörer. I dagsläget jobbar vi mot petrokemi, raffinaderi och skogsindustri med multidisciplinära projekt där kreativiteten och problemlösningen ständigt ställs på prov. I vårt marknadsområde ingår förutom vår konstruktionsgrupp även automation, el & instrument, process, rörkonstruktion och projektledning. Detta ger oss en bred kompetens att marknadsföra gentemot våra kunder och även möjligheter att ta in-house projekt. Eftersom vi tillhör ett stort bolag har vi även möjligheter att bli inkopplande på annan typ av processindustri eller annan tung industri både nationellt och internationellt. Gruppen består av många duktiga medarbetare med både kortare och längre erfarenhet och det som skulle göra gruppen komplett är du som vill komma in med din erfarenhet och bidra i både själva projekten och som mentor till yngre kollegor. Vem är du? Vi söker dels dig som har hunnit skaffa dig mer än ca 10 års erfarenhet av beräkningar av betong och stålkonstruktioner. Du leder kanske redan idag beräkningsdelen av konstruktionsuppdrag, ansvarar för projekt eller lär upp andra, mindre erfarna beräkningsingenjörer. Eller känner du dig efter många år i branschen redo att ta det klivet? Vi är även intresserade av dig som är mer i början av din karriär som vill ta ditt nästa spännande karriärsteg tillsammans med oss. Du som är van vid att arbeta med både beräkningar och projektering i Tekla är givetvis också välkommen med din ansökan. Våra projekt kan ske både in-house och ute hos kund och därför kommer du bli en ambassadör för AFRY både i arbetsgruppen och ute hos kund. Det är därför väldigt viktigt att du har en förmåga att kommunicera på ett tydligt sätt för att både skapa förtroende hos kunder samt för att ge de andra i gruppen de bästa förutsättningarna att lyckas! Som person tror vi att du är en lagspelare och att du har individuella kvaliteter som framåtanda, kreativitet samt god problemlösningsförmåga. Du trivas i rollen med att dela med dig av dina erfarenheter och idéer, vara ett stöd för såväl juniora konsulter som de mer seniora, och vara initiativrik i en miljö där inte alltid alla svaren finns utan man kommer fram till dem tillsammans! Eftersom vi jobbar mot industriprojekt ser vi det som meriterande att du har en erfarenhet inom liknande typer av uppdrag men framförallt att du har ett intresse för det! Typiska uppdrag vi ofta gör är stålkonstruktioner såsom rörgator, större rörstöd, åtkomstplattformar, lyftanordningar samt olika typer av betongkonstruktioner såsom fundament och invallningar. Vi ser även att en bakgrund inom husbyggnad eller brobyggnad kan vara relevant om du har ett intresse av att framöver ha mer fokus på industriprojekt. Med ett arbete som ibland sker ute kos kund blir resor en naturlig del av arbetet; vi jobbar med kunder främst i Göteborg och Stenungssund så dagspendling i detta område kan i perioder komma att ingå. Du ser vikten av att bygga kundrelationer som en del av det dagliga arbetet, både i projekt och som marknadsföring. Vi har kontor i både Göteborg och Stenungsund, således kan vi erbjuda dig anställning på den ort som passar dig bäst. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte med att söka redan idag, urval sker löpande! Vi erbjuder ”Det bästa med att jobba i industriprojekt är att frihetsgraden är stor! Kunden vet inte alltid vad de vill ha för lösning utan du är den som skall komma med smarta och kreativa förslag. Det är kul för det kräver att man har lite mer problemlösningsförmåga än på andra typer av projekt”    -Anders Sjödin, konsult i gruppen Gruppen är ganska liten och vi hoppas att du ser som en stor fördel att du då du kan vara med och påverka situationen för både dig själv och dina kollegor. Fast även om gruppen är liten kommer du ingå i ett betydligt större sammanhang med över 17 000 anställda i ett internationellt bolag på framfart. AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer och vi vill vara den arbetsgivare som du är stolt över att vara en del av bl.a. för vårt aktiva arbetet med jämställdhet, mångfald och hållbarhet! Vill du vara en del av AFRYs framgångssaga kan vi erbjuda karriärmöjligheter med omväxlande arbetsuppgifter där du får möjlighet att utvecklas inom dina intresseområden. För att hjälpa dig att utvecklas satsar vi mycket på variation i uppdragen tillsammans med kompetensutveckling i form av utbildning och hoppas på detta sätt kunna bidra till din personliga utveckling. Vi erbjuder en arbetsplats med framåtanda och trygghet genom kollektivavtal och övertidsersättning. Självklart har vi förmåner som flextid, friskvårdbidrag m.m. för samtliga av våra medarbetare. Det våra anställda uppskattar mest bland våra förmåner är erbjudandet inom friskvård och personalföreningen Club AFRY. Genom Club AFRY erbjuder vi intressanta fritidsaktiviteter och möjligheten att ha roligt med kollegor även utanför jobbet oavsett om man är intresserad av segling, skidåkning, matlagning, yoga eller teater!   Vår rekryteringsprocess går långsammare än vanligt utifrån rådande läge kring Covid-19. Vi ser dock ett stort kommande behov av den här kompetensen därför vill vi gärna ha en fortsatt dialog med intressanta kandidater. Våra rekryteringsbeslut kan däremot dröja, vi ber er därför ha tålamod med vår återkoppling. Om företaget AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi hjälper våra kunder att utvecklas inom hållbarhet och digitalisering. Vi är 17 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri och energi, som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Making Future.
Arbetsgivare
ÅF Pöyry AB
Hemsida: www.afconsult.com
Ansökan
Ansök senast 24 September (1 dag kvar)

Ansök här

Projektchef inom ROT sökes

Arbetsgivare / Ort: WORKNORDIC GROUP AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 25 September (2 dagar kvar)
Publicerad: 2020-08-14
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

Vår kund är ett välkänt byggbolag i Stockholmsregionen med ca. 85 medarbetare. De är verksamma inom ROT-projekt och befinner sig nu i en expansiv fas och söker därför ett antal projektchefer. 

Detta är ett rekryteringsuppdrag vilket innebär att du kommer att rekryteras direkt av vår kund.

Kvalifikationer:
*Du har tidigare erfarenhet från en roll som platschef
*Har du tidigare erfarenhet från rollen som projektchef är det meriterande
*Vana av personalansvar
*Du har B-körkort
*Svensktalande och god kommunikationsförmåga
*Byggteknisk kompetens och kunskaper inom avtals- och entreprenadjuridik
*Vana av ekonomihantering så som kostnads- och intäktskontroller, prognosarbete


Vi intervjuar fortlöpande för denna tjänst, så om du är intresserad av att veta mer, tveka inte att skicka in din ansökan!


Arbetsort:
Stockholm

Omfattning:
Heltid, tillsvidare

Uppstart:
Enligt ö.k.

Antal tjänster:
2

Om du känner igen dig i arbetsbeskrivningen ovan vill vi gärna komma i kontakt med dig så snart som möjligt!


Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsgivare
WORKNORDIC GROUP AB
Hemsida: http://www.worknorway.se
Ansökan
Ansök senast 25 September (2 dagar kvar)

Ansök här

Nu söker vi en byggprojektledare till Stockholm .

Arbetsgivare / Ort: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 26 September (3 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-10
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
VI ERBJUDER
En utmanande roll i ett expansivt och spännande byggföretag, Bricknova Entreprenad AB är ett företag som bygger på personligt engagemang och omtanke om både medarbetare och kunder. Här blir du en viktig medarbetare i ett starkt team för att leva upp till vår vision om att skapa bostäder utöver det vanliga.

OM TJÄNSTEN
Som byggprojektledare har du produktions- och affärsansvar för dina projekt där fokus ligger på styrning mot uppsatta mål. Du ansvarar för planering, genomförande, ekonomi, kvalitet och miljö i dina projekt. Du tar ansvar för kundvård, nya affärsmöjligheter och varumärkesuppbyggnad. Du rapporterar direkt till projektansvarig.

KVALIFIKATIONER
  • Du är som person självgående
  • Du har en kompetens inom byggproduktion och har arbetat inom branschen.
  • Du har en akademisk utbildning som byggnadsingenjör, samt utbildning inom ledarskap och mångårig erfarenhet från bostadsproduktion.
  • Som person vill vi att du är strukturerad, målinriktad och initiativtagande.
  • Du agerar affärsmässigt och har stor förståelse för företagsekonomiska samband samt god kunskap i entreprenadjuridik.
  • Du är en tydlig och engagerad ledare.
  • Du älskar att bygga och skapa avtryck genom kvalitativa projekt.
Du har en placering i våra trevliga lokaler i Stockholm city men du kommer att tillbringa den mesta tiden ute i dina projekt.

ANSÖKAN
I denna rekrytering samarbetar Bricknova Entreprenad AB med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig seniorkonsult Jonas Bessing på telefon 0736-264750, eller [email protected] Vänligen notera att vi inte kan ta emot ansökningar via mail av GDPR-skäl.

OM ISAKSSON REKRYTERING
Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom bygg, fastighet och teknik. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Sveriges Byggindustrier, BI.
 
Arbetsgivare
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Ansökan
Ansök senast 26 September (3 dagar kvar)

Ansök här

Naturbruksförvaltningen söker Projektledare/fastighetsutvecklare

Arbetsgivare / Ort: VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 27 September (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-11
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Om jobbet
Med målsättningen - Vi utvecklar kompetens i världsklass för en hållbar framtid och det goda livet, driver Naturbruksförvaltningen utbildning inom ungdomsgymnasium, särskola, vuxenutbildning och yrkeshögskola. Naturbruksskolorna Svenljunga, Sötåsen, Uddetorp och Biologiska yrkeshögskolan fungerar som kompetenscentrum för de gröna näringarnas tillväxt och utveckling. Tillsammans med näringsliv och forskare driver förvaltningen energiprojekt och försöksverksamhet i framkant på skolorna. Naturbruksförvaltningen är en del av Västra Götalandsregionen. Beskrivning Hos oss finner du en kultur som präglas av affärsmässighet, professionalism, delaktighet och respekt i unika utbildningsmiljöer. Du ingår i ett team med verksamhetsutvecklare, som utvecklar skolornas utbildningsmiljöer och ansvarar för drift och skötsel. Vi jobbar för att medarbetare hos oss ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid. Vi eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Nu söker vi Projektledare/fastighetsutvecklare med inriktning bygg med placering i Axevalla som vill jobba på en av Sveriges mest spännande arbetsplatser och samtidigt bidra till utvecklingen av de gröna näringarna i Västra Götaland genom unika utbildningslokaler.  Arbetsuppgifter Du kommer som projektledare att självständigt leda investeringsprojekt för Naturbruksförvaltningens räkning inom området bygg/anläggning. Du ansvarar för genomförandet av byggprojekt med tillhörande infrastruktur, från tidigt skede till färdig byggnad/anläggning i samarbete med externa fastighetsägare och vår hyresvärd Västfastigheter. Arbetet innebär medverkan i upphandling av konsulter och entreprenörer. Du ansvarar för byggprojekt med kostnader och tid samt kund- och myndighetskontakter. I rollen ingår att vara beställaransvarig gentemot skolenheterna och externa konsulter, entreprenörer och fastighetsbolag. Första uppdraget kommer vara projektering och nybyggnationen av Axevalla hästanläggning. Resor inom Västra Götalandsregionen ingår i tjänsten.  Kvalifikationer Vi söker dig som har civil- eller högskoleutbildning med inriktning samhällsbyggnad, byggteknik eller motsvarande. Alternativt har du ingenjörsutbildning på gymnasienivå inom området. Du har flerårig erfarenhet av att självständigt leda bygg- och anläggningsprojekt med ansvar för tid, kostnad och resultat. Du har även erfarenhet som projektledare/byggledare eller konsult/entreprenör, inom politiskt styrd verksamhet. Du har stor vana att förhandla och driva projekt mot uppsatta mål. Vidare har du goda kunskaper i svenska och god vana vid administrativa IT-system. Körkort klass B är ett krav. Meriterande kvalifikationer Det är meriterande med god kunskap och praktisk erfarenhet av entreprenad juridik. Meriterande är även erfarenhet av offentlig upphandling och arbete med miljöklassningssystem samt erfarenhet av lantbrukets driftsbyggnader och utbildningslokaler. Personliga egenskaper Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du drivande och initiativtagande. Du har god organisationsförmåga samt samarbets- och kommunikationsförmåga. Det är viktigt att du har goda ledaregenskaper och är administrativt strukturerad.  Villkor Tillsvidareanställning med 100 % sysselsättningsgrad. Tillträde januari 2021 eller vid överenskommelse. Sista dag för ansökan är 27 september.  Intervjuer kommer ske 5 oktober i Axevalla. Därefter referenstagning, slut intervjuer sker vid behov em. 12 oktober. Vi ser fram emot din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Arbetsgivare
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Ansökan
Ansök senast 27 September (4 dagar kvar)

Ansök här

TopWork söker erfaren statiker...

Arbetsgivare / Ort: TopWork Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 27 September (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-18
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats. ...för kunds räkning. Du kommer arbeta med statiska beräkningar gällande styckehus och projekt, t.ex. dimensionering av bärande konstruktioner och framtagande av takstolar.      Önskvärda kvalifikationer: – Du har någon form av utbildning inom bygg med inriktning på konstruktion, eller motsvarande erfarenhet av praktiskt arbete – Erfarenhet av husprojektering inom prefabtillverkning – Kunskap om programmen Word, Excel, Outlook och gärna i ritprogrammet DDS – Förmåga att samarbeta i ett team – Förmåga att vara flexibel, ha helhetssyn samt driva och slutföra arbetsuppgifter inom givna ramar.   Uppdraget är en direktrekrytering till vår kund som erbjuder en anställning. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.       Krav: Körkort: * B (Personbil)
Arbetsgivare
TopWork Sverige AB
Hemsida: http://www.topwork.se
Ansökan
Ansök senast 27 September (4 dagar kvar)

Ansök här

TopWork söker erfaren statiker...

Arbetsgivare / Ort: TopWork Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 27 September (4 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-11
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats. ...för kunds räkning. Du kommer arbeta med statiska beräkningar gällande styckehus och projekt, t.ex. dimensionering av bärande konstruktioner och framtagande av takstolar.      Önskvärda kvalifikationer: – Du har någon form av utbildning inom bygg med inriktning på konstruktion, eller motsvarande erfarenhet av praktiskt arbete – Erfarenhet av husprojektering inom prefabtillverkning – Kunskap om programmen Word, Excel, Outlook och gärna i ritprogrammet DDS – Förmåga att samarbeta i ett team – Förmåga att vara flexibel, ha helhetssyn samt driva och slutföra arbetsuppgifter inom givna ramar.   Uppdraget är en direktrekrytering till vår kund som erbjuder en anställning. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.       Krav: Körkort: * B (Personbil)
Arbetsgivare
TopWork Sverige AB
Hemsida: http://www.topwork.se
Ansökan
Ansök senast 27 September (4 dagar kvar)

Ansök här

Projektledare till Riksbyggen Ombyggnad Väst

Arbetsgivare / Ort: Experis AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 29 September (6 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-08
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Just nu har du möjlighet att bli Riksbyggens nya projektledare till Ombyggnad Väst i Uddevalla. Vi söker dig med erfarenhet från projektledning inom ombyggnadsarbeten. Vi erbjuder dig ett stimulerande och varierande arbete tillsammans med ett drivet och engagerat team. Läs mer och ansök nedan. Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Vi finns över hela landet och är 2 800 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Vi arbetar nära våra kunder och vi ser gärna att du i ditt jobb hos oss kan vara ledamot i någon av våra bostadsrättsföreningar. Välkommen! Vår ombyggnadsverksamhet är en viktig del för Riksbyggens helhet och för vårt långsiktiga engagemang med våra kunder. Nu söker vi dig som vill vara med och driva och förverkliga många av de underhålls- och ombyggnadsprojekt som våra förvaltade bostadsrättsföreningar står inför. Denna tjänst är placerad i Uddevalla. Du kommer ingå i marknadsområde Ombyggnad Väst som har verksamhet i förutom Bohus-Älvsborg även Göteborg, Borås, Jönköping, Skaraborg och Värmland. MO Ombyggnad Väst är ett av 4 marknadsområden för ombyggnadsaffären i Riksbyggen. Vad ska du göra? Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete som projektledare inom vår ombyggnadsverksamhet. Som projektledare kommer du inta en roll där du driver och leder Riksbyggens underhålls- och ombyggnadsprojekt. Du blir en nyckelperson som ansvarar för hela ombyggnadsprocessen från analys av kundens boendemiljö och behov till färdigställande samt uppföljning av projektet fram till garantitidens slut. Du har huvudansvaret för dina projekt och resultat. Arbetet innebär att du har ekonomisk uppföljning i projektets alla faser och ser till att tidsplanerna följs. Du är också ansvarig för kostnadskalkyler samt ÄTA-hantering. En viktig del i arbetet är att delta i möten med våra kunder som består av styrelserna för bostadsrättsföreningarna. Som Projektledare arbetar du i en konsultativ roll med ett kund och- affärsmässigt fokus. I denna roll rapporterar du till Marknadsområdeschefen för MO Ombyggnad Väst. Vem är du? Vi söker dig som brinner för projekt, är kundorienterad och har förmågan att se och möta våra kunders behov. Du är utbildad högskoleingenjör, civilingenjör eller motsvarande. Du bör ha dokumenterad erfarenhet som projektledare av ombyggnadsarbeten eller motsvarande. Du har lett projekt från programskede till genomförande och avslut. Du är affärsorienterad, har förmåga att ha ett helhetsgrepp och du är kvalitetsmedveten. Du inspirerar, engagerar och motiverar dina medarbetare. Det är viktigt att du har goda ledaregenskaper, bra samarbetsförmåga och är lyhörd inför dina kunder. Den medarbetare vi söker har inga problem att jobba självständigt och är van att jobba i en ständigt varierande miljö. Din drivkraft och kommunikativa förmåga är nyckeln till ett gott samarbete med såväl kunder som kollegor. För detta uppdrag med många återkommande och komplexa arbetsuppgifter krävs både branschkunskap och noggrannhet. Vad kan Riksbyggen erbjuda dig? Du får ett stort ansvar för att driva egna projekt. Vi erbjuder dig utmanande, stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter i ett kreativt arbetsklimat, med möjlighet till kompetensutveckling och stor möjlighet att vara med och påverka. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Välkommen med din ansökan via http://www.riksbyggen.se/jobb-och-karriar/lediga-tjanster/. Sista ansökningsdag 2020-09-30 Vid frågor kontakta rekryteringskonsult, Maria Svedberg email: [email protected] alternativt 079-0763749. Se gärna vår film om hur det är att jobba hos oss! https://youtu.be/6M4j33Szq3w Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.
Arbetsgivare
Experis AB
Ansökan
Ansök senast 29 September (6 dagar kvar)

Ansök här

Installationssamordnare på heltid sökes till Instamate AB i Södertälje

Arbetsgivare / Ort: Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 30 September (7 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-01
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Vi söker dig som är nyfiken, teknikintresserad och vill lära dig mer om fastighetsinstallationer på Instamate AB i Södertälje! Instamate AB utför industri- och fastighetsentreprenader inom yrkeskompetenserna el, rör, ventilation och styr. De erbjuder intressanta projekt och karriärsutveckling, en platt & effektiv organisation och kollegor som har roligt på arbetet. I rollen som installationssamordnare kommer du att ansvara för att leda och samordna samtliga installationsentreprenader så att produktionen fungerar störningsfritt. Produktionsteamet består av tekniska projektledare och arbetsledare från yrkesgrupperna el, rör, ventilation och styr. Du rapporterar direkt till VD samt ansvarig arbetschef i respektive projekt. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära arbete med hela projektets kedja från systemskiss till slutbesiktning och överlämnande. Du kommer att driva projektet mot uppställda krav och mål, vara beställarens huvudkontakt i projektet, tillbringa tid ute på byggarbetsplatsen och ansvara för att den samordnade tidplanen följs. Detta är en heltidstjänst med start omgående. Tjänsten är en direktrekrytering till Instamate AB där StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen. Din profil - En akademisk utbildningsbakgrund som högskoleingenjör, alternativt genomfört KY-utbildning eller motsvarande. - Praktisk erfarenhet inom byggsektorn, el, rör eller ventilation. - Praktisk samt teoretisk erfarenhet inom projektledning (meriterande). - Relations- och affärsorienterad. - Strukturerad och organiserad. - God samarbetsförmåga. - B-körkort. Vidare är det viktigt att du som söker hanterar svenska obehindrat i både tal och skrift. Som person har du lätt för att skapa relationer och en förmåga att se nya affärsmöjligheter. Låter tjänsten intressant är du välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsten så snart vi har hittat rätt kandidat. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Hemsida: www.studentconsulting.com
Ansökan
Ansök senast 30 September (7 dagar kvar)

Ansök här

Projektledare / Ansvarig för Planerat Underhåll till Svedalahem

Arbetsgivare / Ort: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 1 October (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-08-21
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

Isaksson Rekrytering Bemanning söker nu på uppdrag av Svedalahem en Projektledare med ansvar för planerat underhåll.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

I rollen som Projektledare underhåll hos oss på Svedalahem samordnar och projektleder du alla typer av underhålls- och ombyggnadsprojekt genom alla faser. Du ansvarar även för att arbeta fram underhållsplaner samt genomföra statusbesiktningar i fastighetsbeståndet och prioriterar åtgärder efter behov och budget.

Du kommer att driva underhållsprojekt både för Svedalahem och lokalbolaget SVEDAB vilket innebär projekt både avseende bostäder, skolor, förskolor och andra kommunala verksamhetslokaler.

Arbetsuppgifter:

  • Ansvara för och driva underhållsprojekt med tyngdpunkt på fastighetsunderhåll och installationer
  • Ekonomiskt ansvar för projekten
  • Aktualisera underhållsplaner för Svedalahem i samarbete med fastighetschef och förvaltare för lägenhetsunderhåll
  • Kontakt med hyresgäster och entreprenörer
  • Upphandlingar (LOU)
  • Administrativt arbete genom rapportering, fakturahantering, uppföljning och bevakning i olika digitala system

Kvalifikationer:

För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har minst fem års erfarenhet av förvaltning av bostadsfastigheter och/eller lokaler, gärna inom allmännyttan. Du har utfört underhållsprojekt av varierande slag och har bred teknisk kompetens, något som krävs då du kommer arbeta i fastigheter med komplexa installationer.

  • För att vara kvalificerad för tjänsten uppfyller du dessa krav: ·
  • Du är högskoleingenjör inom bygg- och fastighet
  • Du har erfarenhet av underhåll av bostadsfastigheter och gärna inom allmännyttan och/eller erfarenhet av underhållsprojekt i lokaler
  • Du har erfarenhet från projekt, upphandling, kunskap inom entreprenadjuridik och myndighetskrav
  • God datorvana liksom vissa ekonomiska kunskaper, t ex om betalningsrutiner och uppföljning av kostnader
  • B-körkort
  • Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift då arbetet innebär mycket kontakter både internt och externt
  • Förhandlingsvana
  • Arbetet innebär ett nära samarbete med entreprenörer, vilket ställer krav på
  • din förmåga att kommunicera, samarbeta och leda på ett professionellt sätt.
  • Rollen är mångfasetterad med stor möjlighet att själv påverka din vardag, att du är flexibel och driven är därför viktiga egenskaper hos dig.
  • För att trivas i rollen ser vi att du är en prestigelös person, med en rak och tydlig kommunikation. Driv och proaktivitet definierar ditt arbetssätt. Om du tycker denna beskrivning passar in på dig så kommer du att trivas hos oss!

Om Svedalahem

Svedalahem startade som en stiftelse 1951 och 1979 beslöt kommunfullmäktige i Svedala att stiftelserna Svedalahem och Barabostäder skulle slås ihop och Bostads AB Svedalahem bildades. Bolaget spelar en betydelsefull roll i kommunens utveckling genom att erbjuda bra bostäder. Våra bostäder finns i Svedala, Bara och Klågerup.

SVEDAB- Svedala Exploaterings AB, SVEDAB är Svedalahems systerbolag med uppdrag att förvärva, äga och förvalta fastigheter med kommunala verksamhetslokaler.

I januari 2014 förvärvade SVEDAB totalt 27 kommunala fastigheter för skola, förskola, idrott, särskilt boende, samlingslokaler, kontor m m. SVEDAB förvaltar även de byggnader som Svedala kommun äger. Detta förvaltningsavtal omfattar bland annat kommunens idrottsplatser, friluftsbad och kulturfastigheter.

https://www.svedalahem.se/om-oss/gdpr/

Ansökan

Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer.Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega- Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv.

Vi är medlemmar i Sveriges byggindustrier.

Arbetsgivare
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Ansökan
Ansök senast 1 October (8 dagar kvar)

Ansök här

Teknisk Specialist till Formica i Perstorp

Arbetsgivare / Ort: Barona Professionals AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 1 October (8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-16
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

Formica Group är en ledande tillverkare av designade produkter för olika typer av användningsområden och är världens största tillverkare av högtryckslaminat. Det arv och det rykte som Formica representerar baserar sig på kvalitet, service och innovativa produkter. Formica arbetar nära våra samarbetspartners, som består av arkitekter, designers, tillverkare, distributörer och återförsäljare. Formica har utvecklat produkter och sortiment för att möta marknadens krav och förväntningar, för såväl inomhus- som utomhusbruk.

Idag befinner sig Formica mitt i en spännande resa. En ny strategi sätts i verket och företaget går bland annat från att ha varit en centraliserad organisation, till en mer lokalt anpassad struktur. För att verklighetsgöra denna strategi rekryterar nu Formica nya medarbetare till Perstorpskontoret, varav en av tjänsterna är en Teknisk Specialist.

Rollbeskrivning
Som Teknisk Specialist kommer du att ansvara för att ge expertis inom fasadsegmentet till Formicas intressenter både internt och externt. Du kommer bland annat att delta i bygguppstartsmöten, ge råd och rekommendationer vid föreskrifter, organisera utbildningar och driva reklamationsärenden. Du kommer att hålla dialog med bland annat installatörer, entreprenörer, projektledare, arkitekter, ingenjörer och återförsäljare tillsammans med säljteamet.

Som en del i din introduktion i Formica kommer du att få träffa andra medlemmar inom produktion och produktutveckling runt om i Europa för att få underlag till det som kommer att bli ditt expertområde. Därefter håller du dig uppdaterad på marknadsutveckling och nya säkerhetsföreskrifter för att kunna dela med dig av din kunskap till dina kollegor. Du kommer att utgå från Formicas lokaler i Perstorp, men tjänsten innebär resor inom Sverige, Norge, Danmark och i vissa fall Finland. De cirka två resdagarna i veckan kan kompenseras med visst distansarbete hemifrån.
 
Arbetsuppgifter:

  • Att vid behov hålla utbildningar inom ditt expertområde för att säkerställa att kunder och kollegor hålls informerade om exempelvis säkerhetsföreskrifter.
  • Stödja kunder och kollegor med teknisk expertis.
  • Vara uppdaterad gällande den senaste kunskapen inom ditt expertområde.
  • Etablera och bibehålla goda relationer internt och externt.
  • Arbeta tillsammans med det europeiska tekniska teamet och vara spindeln i nätet mellan den europeiska avdelningen och den nordiska marknaden.

Kvalifikationer:
  • Byggnadsteknisk erfarenhet, till exempel inom brand- och säkerhetsarbete, kommunal erfarenhet eller inom fastighet- och byggsektorn.
  • Avklarad Universitets- eller Högskoleutbildning med teknisk inriktning gärna specifikt byggnadsteknik eller likvärdig eftergymnasial utbildning.
  • Utmärkt kunskap i både tal och skrift på svenska och engelska. Kunskap i övriga nordiska språk är meriterande.
     

Profil
För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du är nyfiken, drivs av att få lösa tekniska problem och har ett proaktivt och långsiktigt tänk. Du är kommunikativ och duktig på att utveckla goda relationer både internt och externt, samt gillar att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du trivs i en rådgivande funktion där du får bidra med dina tekniska expertkunskaper och tycker om att lära dig nya saker. Framförallt drivs du av att arbeta med teknik samt att komma fram till lösningar som effektiviserar. Du vill arbeta i ett företag med lojala kollegor som alla är stolta över Formicas produkter och arv. 


Information och ansökan
Det kommer ingå en del resor men kontoret där du kommer spendera mest tid på är beläget i Perstorp, en kort promenad från Perstorps station där du kan ta Pågatåg till och från bland annat Hässleholm och Helsingborg. I den här rekryteringen samarbetar Formica med Barona. Det här är en heltids- och tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Vi kan inte ta emot ansökningar på e-mail (GDPR-restriktioner) men tveka inte att höra av dig med frågor till [email protected] Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Är du intresserad av tjänsten, sök den här: https://baronase.recman.no/job.php?job_id=160693 

Arbetsgivare
Barona Professionals AB
Hemsida: https://www.formica.com
Ansökan
Ansök senast 1 October (8 dagar kvar)

Ansök här

Projekterande byggingenjör med revitvana, eller Arkitekt sökes

Arbetsgivare / Ort: A-Konsult AB / Helsingborg
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 2 October (9 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-11
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Byggnadsingenjör

Språk
Krav
  • Svenska

Om jobbet

Vi söker dig, projekterande arkitekt eller byggingenjör med arkitekturinriktning som:

- har arkitektexamen eller byggingenjörsexamen med inriktning arkitektur

- har något, eller några års erfarenhet av projektering i Revit

- söker nya utmaningar

- arbetar lika bra självständigt som i grupp

- är van att ta ansvar

- är noggrann

- har bra kunskap om gällande lagar och regler inom byggbranschen

- vill arbeta på ett mindre kontor med bra gemenskap


Meriterande om du:

- har arbetat med projektering i Revit i minst 3 år

- Har erfarenhet av Navisworks Manege


Krav:

- Arkitektexamen eller ingenjörsexamen med bygg/arkitekturinriktning

- Projekteringsvana från AutoCAD och REVIT

- Körkort


Vi söker dig som har projekteringsvana, dina uppgifter kommer i första hand innefatta:

- Framtagande av bygglovshandlingar

- Projektering i AutoCAD och REVIT

- Uppmätningar


Du kommer även få möjlighet att utvecklas i din egen riktning, och i förlängningen kan detta innebära arbete med t ex:

- Projekt- och projekteringsledning

- Skisser och illustrationer i tidiga skeden

- Byggkostnadskalkyler

- kontrollansvar

- Kundkontakter

Inriktning väljs givetvis efter intresse. Kompetens kompletteras med utbildningar inom företaget.


Oavsett arbetsuppgifter så kommer du bli en del av vårt team och ha roligt när du jobbar!


Om företaget:

Vi är ett arkitekt- och ingenjörsföretag som har varit verksamt sedan 1971. Idag är vi åtta medarbetare, arkitekter och ingenjörer.

Vi sitter i egendesignade lokaler på Berga i Helsingborg med närhet till både centrum, E4 och E6.


Vi arbetar främst med:

- Återkommande kunder i Skåne

- Nybyggnation, Ombyggnationer och renoveringar

- Byggprojekt inom utbildning, vård, industri och bostad.


Trots att vi är ett litet företag arbetar vi med stor bredd inom bygg- och arkitektur. Våra medarbetare arbetar i team för att dra nytta av varandras kunskaper och ge kunden en slutprodukt som alla kan vara stolta över. Vi arkitekter arbetar med allt från skisser i tidiga skeden till framtagande av färdiga arkitekthandlingar samt projekteringsledning. Ingenjörerna arbetar med projektledning, detaljprojektering, kontrollansvar, kalkyler, besiktningar och Bas-P. Vi arbetar med projektering av stora projekt, men även många mindre projekt med helhetsansvar för samordning, projektledning och projektering.

A-konsult har även hög kompetens när det gäller samgranskning i 3d. Utförs i Navisworks Manege och även i VR-studiomiljö.


Några aktuella projekt:

- Kommunhus/Centrumhus - fullständig ombyggnad - Perstorp

- Nybyggnad 292 lägenheter - Sävenäs, Göteborg

- Nybyggnad 35 lägenheter - Halmstad

- Om- och tillbyggnad av arrangemangshall - Åstorp

- Ombyggnad för ny förskola - Kristianstad

- Nybyggnad Skola 8665 m² - Klippan

- Om- och tillbyggnad Vårdboende 80 platser - Perstorp

- Nybyggnad 292 lägenheter - Sävenäs, Göteborg

- Om- och tillbyggnad av vårdboende, 80 platser - Perstorp

- Ombyggnad skola Perstorp

- Om- och tillbyggnad av vårdboende, 80 platser - Klippan


Arbetsgivare
A-Konsult AB
Florettgatan 29 B
25467 Helsingborg
Hemsida: http://www.akonsult.se
Ansökan
Ansök senast 2 October (9 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]

Bike Mechanic for iRecycle

Arbetsgivare / Ort: Just Arrived AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 October (11 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-16
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Om jobbet
ABOUT THE JOB
We are looking for an experienced bike mechanic! At this company they don't just assemble the same bikes all the time, they repair different types of bikes with different types of breaks and gears. Making everyday different with a new challenge ahead of you! This is a full-time job, with an internal education and on-boarding period of one month. Workin-hours might vary. 

Who are we looking for? 
We are looking for you with previous experience as a bike mechanic, you are skilled at what you do and of course also very passionate about it. New challenges are nothing new or scary for you, instead you see it as a positive thing and welcome it. 

Requirements: 
- 2-4 years previous experience as a bike mechanic 
- Knowledge in building wheels 
- Knowledge in repairing the NAV-gear 
- Hard-working, problem-solving attitude 
- Very good-fluent in either english or swedish 

Merit: 
- Previous experience with repairing different types of bikes (second hand bikes) 
- Academic degree in mechanic 

We welcome your application! 

ABOUT THE COMPANY
iRecycles business idea is to sell sustainable, used bikes. The sustainability of a bike is important and with that as a goal, they service and / or repair the bicycles they then sell. They prefer to repair broken parts on the bike instead of inserting new parts. It is good for the environment while at the same time giving the bike longer durability. 

 
Arbetsgivare
Just Arrived AB
Ansökan
Ansök senast 4 October (11 dagar kvar)

Ansök här

Trähuskonstruktör

Arbetsgivare / Ort: Derome AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 October (11 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-14
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Inom Derome är vi idag över 2300 medarbetare som jobbar för en mer hållbar framtid. Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att växa genom utbildning. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Varje år gör vi roliga trivselaktiviteter och lägger extra kraft på hälsa och välmående, ett hälsosamt och balanserat arbetsliv är viktigt för oss. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av Sveriges största familjeägda träindustri. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu dig som vill arbeta som trähuskonstruktör hos oss på Derome Plusshus. Plusshus jobbar med både volym- och planelement och denna tjänsten riktar sig mot leveranser av planelement. Konstruktörerna på Plusshus Planelementsavdelning jobbar med stycke-, par-, rad- och kedjehus samt även flervåningshus på upp till åtta våningar med en stomme av trä. Konstruktören arbetar främst med att tillhandahålla produktionshandlingar till vår fabrik och montagehandlingar till byggplats för prefabricerade trähus. Exempel på arbetsuppgifter är: - Grundritningar med lastnedräkning - Ritningar till vår produktion. Vi har en automatisk produktionslinje och kaputrustning (sågar) som vi förser med information/styrfiler via vårt CAD-verktyg DDS för dess drift. - Montageritningar till byggplats - Statiska beräkningar - Upprättande av standardritningar - Delaktighet i utveckling av vårt byggsystem och tekniska plattform KVALIFIKATIONER För att lyckas i befattningen som trähuskonstruktör är följande ett krav: - Du är byggnadsingenjör - Du kan CAD:a i DDS eller något annat 3-D CAD-verktyg - Du har goda kunskaper inom statik - Du har erfarenhet av arbete på en byggplats Har du erfarenhet av trähusproduktion i industriell miljö, är det meriterande. Då vi även arbetar i AutoCad, StatCon, Mathcad, FEM-design, SPfit, Monitor och Officeprogrammen är kunskaper i dessa program givetvis också meriterande. Vi tror att du är engagerad i ditt arbete, har en bra drivkraft, är jordnära och har en positiv inställning. ÖVRIG INFORMATION Tjänsten är tillsvidare, på heltid och med tillträde snarast. Placering i Anneberg utanför Kungsbacka. Ytterligare upplysningar om tjänsten lämnas av vår avdelningschef Anna Sjöström på telefonnummer 0300-56 88 88. Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 4 oktober eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten. Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare. Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Derome är Sveriges största familjeägda träindustri med en verksamhet som omfattar allt från skog till färdigt hus. Vi sysselsätter 2 200 anställda på fler än 60 orter i Sverige, Norge och Tyskland och omsätter 8 miljarder kronor. I vår husverksamhet förser vi varje år hundratals familjer med nya hem - villor och lägenheter. För mer information om Derome se www.derome.se
Arbetsgivare
Derome AB
Hemsida: www.derome.se
Ansökan
Ansök senast 4 October (11 dagar kvar)

Ansök här

Bike Mechanic for iRecycle

Arbetsgivare / Ort: Just Arrived AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 October (11 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Om jobbet
ABOUT THE JOB
We are looking for an experienced bike mechanic! At this company they don't just assemble the same bikes all the time, they repair different types of bikes with different types of breaks and gears. Making everyday different with a new challenge ahead of you! This is a full-time job, with an internal education and on-boarding period of one month. Workin-hours might vary. 

Who are we looking for? 
We are looking for you with previous experience as a bike mechanic, you are skilled at what you do and of course also very passionate about it. New challenges are nothing new or scary for you, instead you see it as a positive thing and welcome it. 

Requirements: 
- 2-4 years previous experience as a bike mechanic 
- Knowledge in building wheels 
- Knowledge in repairing the hub-gear 
- Hard-working, problem-solving attitude 
- Very good-fluent in either english or swedish 

Merit: 
- Previous experience with repairing different types of bikes (second hand bikes) 
- Academic degree in mechanics

We welcome your application! 

ABOUT THE COMPANY
iRecycles business idea is to sell sustainable, used bikes. The sustainability of a bike is important and with that as a goal, they service and / or repair the bicycles they then sell. They prefer to repair broken parts on the bike instead of inserting new parts. It is good for the environment while at the same time giving the bike longer durability. 

 
Arbetsgivare
Just Arrived AB
Ansökan
Ansök senast 4 October (11 dagar kvar)

Ansök här

CAD-projektör, Högskoleingenjör med känsla för 3D-modellering

Arbetsgivare / Ort: Centerlöf & Holmberg AB / MALMÖ
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 5 October (12 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-04
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Byggnadsingenjör

Färdigheter
Krav
  • CAD-konstruktion
Meriterande
  • VBA
  • programmeringsspråk
  • Python
  • programmeringsspråk

Språk
Krav
  • Engelska
  • Svenska

Om jobbet

Centerlöf & Holmberg är ett av Sveriges ledande företag inom konstruktion och projektering av broar, tunnlar och industrier.


Vi söker dig som är civilingenjör Vägg- & vattenbyggnad, byggingenjör/högskoleingenjör inom byggteknik eller likvärdigt och som har intresse för 3D-modellering, ritningar och konstruktionsarbete.


Som CAD-projektör kommer Du att arbeta i projekt tillsammans med kollegor eller självständigt med handledning. Dina främsta uppgifter blir att framställa byggnadsritningar och modeller med hjälp av bl.a. AutoCad och Revit.


Känsla för detaljlösningar och god materialkännedom ser vi som en naturlig egenskap hos samtliga anställda. Intresse för programmering ser vi som meriterande och användbart för tjänsten. Det är också en stor fördel om du är en teamplayer som trivs med nära samarbete i en projektgrupp.


Så är du tekniskt lagd, ansvarsfull och engagerad kan vi erbjuda dig arbete i ett glatt gäng med duktiga ingenjörer!


Vi är ett utpräglat kunskapsföretag. Vi vet vad som krävs och hur det fungerar i verkligheten. Vi arbetar såväl mot olika entreprenörer som direkt mot byggherrar. Ofta konsulteras vi dessutom som rådgivare eller granskare.

Företaget består av två avdelningar med ett tätt samarbete sinsemellan.

På anläggningsavdelningen projekteras i huvudsak broar och tunnlar, där vi ofta är inblandade i de största pågående infrastrukturprojekten i Sverige.

På hus- och industriavdelningen kombineras traditionell husbyggnad med anläggning och industri. Vanligt förekommande projekt är avloppsreningsverk, produktionsbyggnader för livsmedel och industrihallar.

Ansökan gäller för anläggningsavdelningen.


Körkort B (Personbil) är meriterande.


Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan snarast då vi gör ett löpande urval av ansökningar.


Samtal från rekryteringssajter och försäljare undanbedes.

Arbetsgivare
Centerlöf & Holmberg AB
FRIHAMNSPLATSEN 1
20120 MALMÖ
Hemsida: http://www.coh.se
Ansökan
Ansök senast 5 October (12 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]

Byggsinspektör

Arbetsgivare / Ort: Härjedalens kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 5 October (12 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Härjedalens kommun är en av Sveriges största till ytan och vi servar våra invånare och besökare från våra fyra kontor med huvudkontoret i Sveg. Härjedalens kommun är en samisk förvaltningskommun, vi ser det därför som meriterande om de sökande har goda kunskaper i det samiska språket, kulturen och traditionerna.  Härjedalens kommun erbjuder sina anställda förmåner och ersättningar i samband med högskolestudier,  friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Härjedalens kommun arbetar med värdegrunden att finnas till för de som bor, verkar i eller besöker kommunen på ett professionellt och respektfullt sätt genom att ständigt utveckla och förbättra verksamheten och servicen.     Vi söker en bygginspektör till vår gemensamma miljö- och byggavdelning för Berg och Härjedalens kommuner. Vi letar efter dig som vill arbeta med serviceinriktad och förtroendeingivande myndighetsutövning, samt vara med på vår resa mot att bli Sveriges bästa miljö- och byggavdelning!  Arbetsuppgifter I rollen som bygginspektör verkar du för serviceinriktad och förtroendeingivande myndighetsutövning i Berg och Härjedalens kommuner. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att handlägga bygglov och anmälningar enligt Plan- och bygglagen (PBL), hålla samråd, bedriva tillsyn, samt ge råd och information till allmänheten. Du planerar, strukturerar och genomför ditt arbete på ett självständigt sätt. Vi använder ärendehanteringssystemet ByggR samt MyCarta som GIS-system. Våra kontor finns på orterna Funäsdalen, Hede, Sveg och Svenstavik. Du kommer ha möjlighet att påverka vilket av dessa som blir din stationering. Då kontoren ligger relativt långt från varandra utförs delar av arbetet via Zoom, Teams och andra kommunikationsverktyg. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad bygginspektör eller har motsvarande universitetsutbildning inom miljö- och byggnadsområdet (exempelvis byggnadsingenjör). KY-utbildning eller motsvarande kompetens, praktisk erfarenhet från byggsektorn, samt goda kunskaper om plan- och bygglagstiftningen är meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att bedriva tillsyn. Har du erfarenhet från arbete i ByggR och/eller MyCarta är det meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, är ett krav. Likaså att du är en van användare av Officepaketet. Körkort för personbil (B-körkort) är ett krav. Härjedalens kommun är en samisk förvaltningskommun och vi ser det därför som meriterande om du har kunskap i sydsamiskt språk och kultur. Personliga egenskaper De viktigaste egenskaperna för denna tjänst är att kunna hantera flera arbetsprocesser parallellt med varandra, vara kreativ i ditt arbetssätt och ha lätt för att samarbeta. Vi lägger stor vikt vid personliga lämplighet, utifrån dessa egenskaper. Vi erbjuder En inspirerande miljö där du kommer att arbeta nära kollegor, verksamhetsutövare samt politiker i en expansiv fjällmiljö. Möjlighet finns för visst distansarbete, semesterväxling och pensionsväxling. Arbetsgivaren har även en förmånsportal med en stor bredd av erbjudanden. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och kallelse till intervjuer sker löpande under annonseringstiden, så vänta inte för länge med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan till oss på Miljö- och byggavdelningen i Berg och Härjedalen! Kontaktinformation Fackliga företrädare, Kommunväxeln, 0687-161 00 Victor Wallén, Teamledare bygg, 0687-165 14 Eli Larsdotter-Brynhildsvold, Biträdande miljö- och byggchef, 0687-165 51, [email protected] Arbetsplats Ringvägen 2 84233 Sveg
Arbetsgivare
Härjedalens kommun
Hemsida: http://www.herjedalen.se
Ansökan
Ansök senast 5 October (12 dagar kvar)

Ansök här

Platschef

Arbetsgivare / Ort: Hamiltone AB / Markaryd
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-11
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

I rollen som Platschef hos Hamiltone kommer du tillsammans med projektchef ha övergripande ansvar för planering, projektering, produktionsstyrning och ekonomi i ett projekt. Du utvecklar och leder teamet på arbetsplatsen och tar helhetsansvar för att ni tillsammans genomför ett lyckat projekt. Du kommer att upprätta och följa upp produktionstidplan och rullande tidplaner. Du kommer även ha ansvar för kvalitet och arbetsmiljö för projektet, samt ansvar för samordning av personalen. Det är du som har den dagliga kontakten med kund för att säkerställa att projektet levereras inom utsatt tid.

Arbetsuppgifter

  • Platschefen är ansvarig för att tilldelat/tilldelade projekt omfattande utförande, riskhantering, budget, tid- och resursplanering, kundkontakter samt övriga projektrelaterade uppgifter, överenskommet med Arbetschef/Projektchef, utförs enligt kontrakt och interna överenskommelser.
  • Platschefen skall bedriva arbetet i enlighet med gällande lagar, förordningar, avtal och föreskrifter vilka berör hela projektet.
  • Ansvara för att projektets organisation avseende personal och övriga resurser är anpassade till projektets art och utförande.
  • Upprätta och genomföra kontrollplaner och kontrollinstruktioner, så att rätt kvalitet, miljö och arbetsmiljö uppnås på utförandet av projektet.
  • Att projektets produktion bedrivs efter upprättad projektplan.
  • Genom kontinuerliga arbetsplatsmöten kommunicera och informera alla medarbetare om relevant information rörande projektet och regionens verksamhet.


Erfarenhet

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som Platschef inom bygg och som självständigt har ansvarat för delar av eller hela projekt. Har du även med dig erfarenheter som yrkesarbetare och/eller arbetsledare är det meriterande. Du har god datorvana, och har du dessutom kunskap inom entreprenadjuridik och/eller tidplaneringsverktyg är detta meriterande.


Arbetsuppgifterna kräver en kunskapsnivå motsvarande ingenjörsutbildning


Personliga egenskaper

Vi söker en person som är Ärlig-talar sanning, Pålitlig-håller det som är överenskommet, Lojal-håller kollegor och andra högt, Energisk- arbetsam och antar utmaningar. Känner du igen dig i detta så tror vi att du skulle älska arbeta med oss.


För att du ska få momentum i rollen bör du vara en utåtriktad, nyfiken och prestigelös person. Du är strukturerad och lösningsorienterad samtidigt som du har lätt för att kommunicera med många. Du är även skicklig på att delegera arbetsuppgifter när det krävs för att leverera ett arbete med hög kvalitét.


Som en ansvarsfull ledare ser du dina medarbetare och bygger relationer runt omkring dig. Du interagerar med andra och du arbetar initiativrikt, serviceinriktat och strukturerat för att vara drivande i processer när det gäller mål och affärsinriktning.

Arbetsgivare
Hamiltone AB
Misterhult 362
28536 Markaryd
Hemsida: www.hamiltone.se
Ansökan
Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]

Utvecklande coach till produktionsstöd

Arbetsgivare / Ort: PEAB Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-09
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Produktionscoach sökes till Örebro En viktig förutsättning för verksamheten är att hitta duktiga medarbetare som är intresserade av att tillsammans med arbetschefer, projektledare, platschefer och stödfunktioner driva produktionsfrågor i våra projekt. Vi utvecklar ständigt vårt arbetssätt och söker dig med erfarenhet och driv att vilja vara coach till vår produktion. Du servar primärt våra två AC grupper i Örebro Län och driver produktionsfrågor i våra mångfacetterade projekt. Utöver det kommer du vara en kontaktperson inom produktionsstöd inom regionen. Arbetsuppgifter: Produktionscoachens arbete syftar till att stödja produktionsverksamheten avseende: - Byggprocessen- bidra till att upprätthålla och förnya drift- och underhållsprocessen i verksamhetsledningssystemet - Kvalitets-och miljöfrågor- Stödja och utbilda produktionen i kvalitets och miljöfrågor - Medverka till att utveckla och anpassa Peabs interna system till regionens verksamhet - Revisions- och erfarenhetsåterföringsverksamhet - Regionens kontaktperson på orten och ingå i interna nätverk/arbetsgrupper inom AO bygg avseende produktion, kvalitets-, miljö- och arbetsmiljörelaterade frågor. - Handledare i Peabs verktyg, hjälpmedel och processer Som Produktionscoach kommer du bland annat att vara inblandad i framtagning av arbetsberedningar, riskbedömningar, handlingsplaner och åtgärder för att åtgärda risker/tillbud/olyckor/oönskade händelser. Mycket av arbetet kommer innebära att bistå linjechefer med tolkning av lagar, förordningar och föreskrifter. Dessutom att vid behov stötta projektet/AC-gruppen gentemot myndigheter och övriga intressenter. Vi erbjuder dig utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har en bra variation på byggarbetsplatser där du kommer möta olika typer av utmaningar och får en möjlighet till att påverka din personliga utveckling. Vem är du Vi söker en person som har en högskoleutbildning eller lång erfarenhet av byggbranschen och har erfarenhet av kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöfrågor. Som person har du stort engagemang för yrket samt ett gott ordningssinne och har lätt för administrativt arbete. Du är serviceinriktad med god samarbetsförmåga och har lätt för att kommunicera i sociala sammanhang. Du är initiativtagande, trivs att arbeta självständigt under eget ansvar och agerar samt utstrålar hög trovärdighet. Tjänsten kräver B-körkort. Vi tillämpar provanställning. Vänligen kontakta Malin Hedberg, 072-533 79 86, [email protected] om du har frågor kring tjänsten. Har du frågor kring rekryteringsprocessen vänder du dig till Jennifer Johansson.
Arbetsgivare
PEAB Sverige AB
Hemsida: peab.se
Ansökan
Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)

Ansök här

Utvecklande coach till produktionsstöd

Arbetsgivare / Ort: PEAB Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-09
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Peab är ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag med cirka 17 000 anställda och en omsättning på 56 miljarder kronor. Koncernen har strategiskt placerade kontor i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Huvudkontoret är beläget i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är börsnoterad vid NASDAQ Stockholm. Produktionscoach sökes till Örebro En viktig förutsättning för verksamheten är att hitta duktiga medarbetare som är intresserade av att tillsammans med arbetschefer, projektledare, platschefer och stödfunktioner driva produktionsfrågor i våra projekt. Vi utvecklar ständigt vårt arbetssätt och söker dig med erfarenhet och driv att vilja vara coach till vår produktion. Du servar primärt våra två AC grupper i Örebro Län och driver produktionsfrågor i våra mångfacetterade projekt. Utöver det kommer du vara en kontaktperson inom produktionsstöd inom regionen. Arbetsuppgifter: Produktionscoachens arbete syftar till att stödja produktionsverksamheten avseende: Byggprocessen - bidra till att upprätthålla och förnya drift- och underhållsprocessen i verksamhetsledningssystemet Kvalitets-och miljöfrågor - Stödja och utbilda produktionen i kvalitets och miljöfrågor Medverka till att utveckla och anpassa Peabs interna system till regionens verksamhet Revisions- och erfarenhetsåterföringsverksamhet Regionens kontaktperson på orten och ingå i interna nätverk/arbetsgrupper inom AO bygg avseende produktion, kvalitets-, miljö- och arbetsmiljörelaterade frågor. Handledare i Peabs verktyg, hjälpmedel och processer Som Produktionscoach kommer du bland annat att vara inblandad i framtagning av arbetsberedningar, riskbedömningar, handlingsplaner och åtgärder för att åtgärda risker/tillbud/olyckor/oönskade händelser. Mycket av arbetet kommer innebära att bistå linjechefer med tolkning av lagar, förordningar och föreskrifter. Dessutom att vid behov stötta projektet/AC-gruppen gentemot myndigheter och övriga intressenter. Vi erbjuder dig utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har en bra variation på byggarbetsplatser där du kommer möta olika typer av utmaningar och får en möjlighet till att påverka din personliga utveckling. Vem är du Vi söker en person som har en högskoleutbildning eller lång erfarenhet av byggbranschen och har erfarenhet av kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöfrågor. Som person har du stort engagemang för yrket samt ett gott ordningssinne och har lätt för administrativt arbete. Du är serviceinriktad med god samarbetsförmåga och har lätt för att kommunicera i sociala sammanhang. Du är initiativtagande, trivs att arbeta självständigt under eget ansvar och agerar samt utstrålar hög trovärdighet. Tjänsten kräver B-körkort. Vi tillämpar provanställning. Vänligen kontakta Malin Hedberg, 072-533 79 86, [email protected] om du har frågor kring tjänsten. Har du frågor kring rekryteringsprocessen vänder du dig till Jennifer Johansson. Vi erbjuder
Arbetsgivare
PEAB Sverige AB
Hemsida: http://peab.se
Ansökan
Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)

Ansök här

Technical Program Manager to Cint

Arbetsgivare / Ort: Just Arrived AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Om jobbet
ABOUT THE JOB

In recent years Cint has won some of the largest Market Research companies as Enterprise clients. The Technical Program Manager role will to a substantial extent ensure that Cint is successful in developing and supporting this client from a product and technical perspective. In this role, you will be apart of the product development team. You will be in charge of ensuring that Cint is successful in developing and supporting its largest clients from a technical perspective as well as supporting internal stakeholders with regards to requirement gathering and initial business case creation. 

As Technical Program Manager, your main tasks will include:
  • Manage requirement gathering process from internal and strategic external stakeholders including ensuring requirements have clear objectives, ownership and scope. 
  • Work closely with CPO – Enterprise solutions, CTO and SVP Products with regards to setting priorities for the Product and Development teams.
  • Ensure prioritisation and project plans are communicated in a timely manner to relevant stakeholder concisely.  
  • Effectively manage client expectation where necessary and ensure that all committed work provides the best possible outcome for both Cint and its clients. 
  • Represent the broader product development team in the dialogue with the Client(s) and ensure that all client planning processes map effectively to the Cint Agile development ways of working
    For strategic clients,   
  • be the point of contact for any technical related issues, questions and requests. 
  • Work closely with Product managers during product development projects and provide support throughout process 
  • Lead vendor selection process for potential technical outsourcing initiatives  

Who are we looking for? 

We are looking for you with a academic degree within technical/scientific discipline. You have previous experience working with complex product development and problem-solving. As a person you are motivated, driven and innovative, always seeking new challenges and ways to grow. You have strong communication skills as well as capable of using different systems and application. You are used to managing complex, internal discussions and have a strong interest in tech and innovation. 

Requirements: 
  • A university degree in a technical / scientific discipline 
  • Previous experience in complex technical environments   
  • Experience in enterprise client engagement 
  • Fluent in English, written and speaking
  • Experience in establishing and executing on process driven tasks 
  • Strong written and verbal communicator 
  • A multitasker driven by fast-paced environments
  • Data and performance driven 

We welcome your application! 

ABOUT THE COMPANY
Cint is the technology backbone of the world’s most successful insights companies. Cint’s platform automates sample fieldwork and operations so that companies can gather insights faster, more cost-effectively and at scale.More than 2,000 researchers, agencies and brands - including Kantar, Zappi, GfK and SurveyMonkey - use Cint to transform how they gather insights and be competitive in the market. Cint has a rapidly growing team across 14 global offices including London, New York, Stockholm, Los Angeles, Atlanta, Barcelona, Tokyo and Sydney.
 
Arbetsgivare
Just Arrived AB
Ansökan
Ansök senast 11 October (18 dagar kvar)

Ansök här

Projektör

Arbetsgivare / Ort: Värnamo kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 15 October (22 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-18
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Värnamo kommun mitt i Småland är en tillväxtregion och har ett framgångsrikt näringsliv och en hög sysselsättning. Vi är utsedda till Årets kommun 2016 bland annat tack vare en strategisk satsning på bredbandsutbyggnad och delaktighet. Även goda kommunikationer och en väl utbyggd offentlig service kännetecknar vår expansiva kommun med 34 400 invånare. Vår vision är: "Värnamo kommun, den mänskliga tillväxtkommunen - 40.000 invånare år 2035". Tekniska förvaltningen ansvarar bland annat för kommunens gator, vägar, parker, vatten och avlopp samt renhållning och återvinning. Vi har anläggningsverksamhet i egen regi och bygger ledningar, gator, GCM-vägar, parker och nya exploateringsområden mm. Vi arbetar på en hög teknisk nivå och ligger i framkant med digital projektering och maskinstyrt utförande. Arbetsbeskrivning Projektör Du projekterar anläggningsprojekt inom hela förvaltningens uppdragsområde men du får möjlighet att påverka din inriktning mot våra huvuduppgifter, exempelvis att projektera för utbyggnad av Va-anläggningar, gator/trafik, parker och helt nya exploateringsområden. Du arbetar i team med projektledare, projektörer och utförandesidan samt ges möjlighet att följa hela processen, från planering med förprojektering till dokumentation av färdig anläggning. Du har med utbildning och erfarenhet inhämtat en god förmåga att arbeta självständigt och i team som anläggningsprojektör. Du har ingenjörsutbildning på högskolenivå inom aktuellt område eller jämförbar erfarenhet samt kunskaper i digital projektering. Vi sätter stort värde på fördjupade kunskaper i ledningsdimensionering och erfarenhet av projektering för anläggningsverksamhet. Arbetet innebär mycket kontakter med andra människor internt och externt under stort eget ansvar. Vi söker därför dig som har god förmåga att samarbeta och är kommunikativ och att du är driven och målinriktad. B-körkort är ett krav för tjänsten. Vi vill att du bifogar cv och personligt brev med ansökan med referenser.
Arbetsgivare
Värnamo kommun
Hemsida: www.varnamo.se
Ansökan
Ansök senast 15 October (22 dagar kvar)

Ansök här

Projektledare / CAD-Konstruktör till OTIS

Arbetsgivare / Ort: Bravura Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 15 October (22 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-15
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om kunden: OTIS är världens största tillverkare av hissar, rulltrappor och rullband, och är ett världsledande persontransportföretag som samarbetar med arkitekter, entreprenörer, byggnadskonstruktörer och fastighetsägare. Otis har verksamhet i mer än 200 länder och har cirka 68 500 anställda. OTIS är därmed det största transportbolaget i världen då de dagligen transporterar 2 miljarder människor. https://www.youtube.com/watch?v=Lebati0PFr8&feature=youtu.be Arbetsuppgifter: I rollen som Projektledare hos OTIS har du ett helhetsansvar för byggprojekt gällande installation av hissar. Detta inkluderar projektberedning, projektledning, producera och rita i AutoCAD samt ansvara för projektens tid, kostnad och innehåll. Detta i sin tur innebär att driva arbetet framåt med leveransbevakning, se över tidsplan och aktivt driva projekten ur ett lönsamhetsperspektiv. Du ansvarar vidare för den externa kommunikationen med bygg- och fastighetsbolag och förväntas hålla dem ständigt uppdaterade gällande projektens utveckling. Projekten varierar i storlek och du arbetar med cirka 20 – 50 projekt samtidigt som tar mellan en vecka till sex månader. Slutligen agerar du teknisk support internt mot flera olika viktiga funktioner gällande olika kontrakt för projekten. Övergripande arbetsuppgifter: • Projektleda olika bygg- och serviceprojekt • Producerar & rita konstruktion av hissar i AutoCAD • Support internt i avtalsfrågor • Kontraktansvarig för flera olika projekt och serviceuppdrag • Finansiell kontroll av projekt • Ansvarar om det sker förändringar eller avvikelser Profil: • Cirka 3 – 5 års erfarenhet av en liknande roll som Projektledare, Projektör eller Konstruktör • Bakgrund från bygg, anläggning eller fastighetsbranschen • Mycket goda kunskaper i AutoCAD • Mycket goda kunskaper i Excel • Goda erfarenheter av projektering och kontrakthantering • Flytande i engelska och svenska i tal och skrift För att lyckas i rollen tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir utförda i tid. Därtill är du duktig på att planera och driva ditt arbete framåt med en tydlig struktur där du vet hur man prioriterar rätt. Du är flexibel och öppen för förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. När det under tidsperioder blir stressigt har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta strukturerat. Slutligen har du styrkor i att hjälpa andra och du trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra samt kan lösa andras problem. Övrig information: Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Hägersten, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:
Arbetsgivare
Bravura Sverige AB
Hemsida: www.bravura.se
Ansökan
Ansök senast 15 October (22 dagar kvar)

Ansök här

CAD-Konstruktör / Koordinator till OTIS

Arbetsgivare / Ort: Bravura Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 15 October (22 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-15
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om kunden: OTIS är världens största tillverkare av hissar, rulltrappor och rullband, och är ett världsledande persontransportföretag som samarbetar med arkitekter, entreprenörer, byggnadskonstruktörer och fastighetsägare. Otis har verksamhet i mer än 200 länder och har cirka 68.50 anställda. OTIS är därmed det största transportbolaget i världen då de dagligen transporterar 2 miljarder människor. https://www.youtube.com/watch?v=Lebati0PFr8&feature=youtu.be Arbetsuppgifter: I rollen som CAD-konstruktör hos OTIS har du helhetsansvar för olika byggprojekt gällande hissar. Detta inkluderar projektberedning ute hos kund, producera och rita i AutoCAD samt underrätta arbetsledare, säljare och kunder om ritningarna samt kontroll av att de följer vad som är beställt gällande fabrikskomponenter för produktionen. Du tar även ansvar för att driva de olika byggprojekten mot kund, säljare och arbetsledare i den mån det går. Du ansvarar vidare för den externa kommunikationen med bygg- och fastighetsbolag och förväntas ständigt hålla dem uppdaterade gällande CAD-projektens utveckling. CAD-Projekten varierar i storlek och du arbetar med cirka 20 – 50 projekt samtidigt som tar mellan en vecka till sex månader från start till färdigt projekt. Slutligen agerar du teknisk support internt mot flera olika viktiga funktioner gällande olika delar inom projekten. Profil: • Teknisk eftergymnasial utbildning med fördel inom el/styr-och reglerteknik • Erfarenhet från bygg, anläggning eller fastighetsbranschen, exempelvis från en praktik • Goda kunskaper i AutoCAD • Goda kunskaper i Excel • Flytande i engelska och svenska För att lyckas i rollen tar du stort ägarskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir utförda i tid. Därtill är du duktig på att planera och driva ditt arbete framåt med en tydlig struktur där du vet hur man prioriterar rätt. Du är flexibel och öppen för förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. När det under tidsperioder blir stressigt har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta strukturerat. Slutligen har du styrkor som att hjälpa andra och du trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra samt kan bidra till att lösa andras problem. Övrig information: Start: Omgående eller enligt överenskommelse, löpande rekrytering Plats: Hägersten, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Projektledare, CAD, AutoCAD, Byggadministratör, administratör, serviceavtal, avtal, kontrakt, handläggning, teknisk support, koordinator, kontraktansvarig, service, OTIS, Stockholm, heltid, Hägersten, Konstruktör
Arbetsgivare
Bravura Sverige AB
Hemsida: www.bravura.se
Ansökan
Ansök senast 15 October (22 dagar kvar)

Ansök här

Projekteringsledare / Kundcoach

Arbetsgivare / Ort: Strusoft AB / Malmö
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 17 October (24 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-17
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet

Projekteringsledare / Kundcoach, Malmö

Nu behöver vi en person som har erfarenhet av hur man bedriver projekteringsledning i byggrelaterade företag och som vill vara med och sälja och utveckla vårt digitala molnbaserade verktyg BIMcontact.

Du kommer att arbeta i en grupp som idag består av sex personer, motiverade programutvecklare, som behöver en kunnig och utåtriktad person som utvecklar bra relationer till gamla och framför allt nya kunder.

Vi ser dig som den person som efter några år skall leda avdelningen BIMcontact till en framskjuten position som leverantör av tjänster och produkter i likhet med övriga Avdelningar inom StruSoft.

Arbetsuppgifter:

Arbeta med försäljning och affärsutveckling av produkten BIMcontact


● Supportera våra kunder via vår supportplattform Freshdesk, telefon och fjärrstyrningsverktyg

● Utbilda på plats och på distans t.ex. genom webbseminarier

● Medverka med informationsspridning genom bl.a. LinkedIn

● Delta i det ständiga förbättringsarbetet

● Vara kravställare i utvecklingen av nya tekniska lösningar

Kvalifikationer och erfarenheter:

Som person söker vi dig som är prestigelös, social och kundinriktad. Vi ser gärna att du är bra på att driva projekt, och har erfarenhet av digitala verktyg för att göra det, är en person som har viljan att utvecklas och som vill arbeta på ett företag med stora ambitioner. Du skall kunna arbeta självständigt och målmedvetet.

● Högskole- eller civilingenjör med bygginriktning

● Stort intresse för projekt och digitalisering

● Van att arbeta självständigt och kan prioritera effektivt

● Gedigen kunskap om BIM och CAD-verktyg

Övrig information:

● Start: Snarast

● Plats: Malmö

Kontakt

StruSoft AB

Paul Rehn

[email protected]

Tel. 070-5500108

Om företaget:

StruSoft AB är ett programutvecklingsföretag med målet att förse byggbranschen med bästa möjliga mjukvara. Förutom utveckling och försäljning av programvara arbetar StruSoft med forskning, support och utbildning. StruSoft bildades 2002 av 13 medarbetare från Skanska IT Solutions.

Idag är StruSoft ett lönsamt och dynamiskt växande företag med ca 120 anställda i 6 länder, med egen programutveckling i Sverige, Danmark, Ungern och Indien. StruSofts program är väl etablerade på marknaden, och används idag av fler än 10.000 användare i mer än 20 länder runt om i världen. Med ny huvudägare (vindgroup.com) har vi vind i seglen och skall satsa ännu mer på att utveckla våra verktyg för att digitalisera byggandet.

Om programmet:

BIMcontact är en molnbaserad programvara för samverkan i projekt – med avancerad och flexibel dokumenthantering, kommunikations- och visualiseringsmöjligheter.

Arbetsgivare
Strusoft AB
Fridhemsvägen 22
21774 Malmö
Ansökan
Ansök senast 17 October (24 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]

Projektledare inom dörr/fönster

Arbetsgivare / Ort: WorkWeb AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 4 November (1 månad 12 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-07
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Byggnadsingenjör

Om jobbet
Vi söker nu en projektledare inom dörr/fönster till Interoc Dörr & Fönster AB i Stockholm. Interoc grundades 1950 och är idag ett team på ca 80 anställda. Företaget bidrar till byggbranschens utveckling genom att i projekten alltid ha korta beslutsvägar, enkel projekthantering, högt ansvarstagande och gedigen hantverkskunskap. Interoc Dörr & Fönster AB har vuxit snabbt senaste åren och verkar i hela Sverige med kontor i Stockholm, Helsingborg, Göteborg och Dalarna. Interoc AB har huvudkontor i Stockholm, Solna Strand. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Planera och fördela arbetet i projektet - Följa produktionskalkyler - Upprätta tid- inköp- lyft- och KMA-planer - Hantera personal och UE - Hålla bygg- och ekonomimöten - Hantera ÄTA - Göra prognoser - Kommunicera internt och externt mot både beställare och beställares hyresgäster Om dig Vi ser att du ska ha erfarenhet inom arbetsområdet dörr & fönster och har drivit projekt sedan tidigare. Vi ser gärna att du även brinner för affärer och har ett intresse för att utveckla verksamheten. Övrigt: - BAS-P/ BAS-U - Ledarskapsförmåga - Kommunikativ förmåga - Administrativ kunskap (office o.dyl) - Ekonomisk kunskap, projektekonomi Om WorkWeb WorkWeb är specialister på att identifiera & rekrytera de bäst lämpade kandidaterna till attraktiva bolag. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid - Omfattning: Heltid - Rekryteringsprocessen hanteras av WorkWeb och Interoc önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av WorkWeb. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer anställas direkt hos Interoc Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag!
Arbetsgivare
WorkWeb AB
Hemsida: http://www.workweb.se
Ansökan
Ansök senast 4 November (1 månad 12 dagar kvar)

Ansök här

Byggnadsingenjör

Arbetsgivare / Ort: Ekholms Bygg i Mälardalen AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 1 December (2 månader 8 dagar kvar)
Publicerad: 2020-09-01
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Meriterande
  • Byggnadsingenjör

Språk
Meriterande
  • Engelska

Om jobbet

Söker byggadsingenjör eller likvärdigt till vårat kontor i Västerås.

Arbetsuppgifter kan vara tex projektledning,kalkyl,offert.


Arbetsgivare
Ekholms Bygg i Mälardalen AB
Ansökan
Ansök senast 1 December (2 månader 8 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]

Entreprenadingenjör till NOGA Entreprenad

Arbetsgivare / Ort: Tillväxt Botkyrka AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tillsvidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansök senast 20 January (3 månader 28 dagar kvar)
Publicerad: 2020-08-03
Källa: Arbetsförmedlingen
LÄS MER
Om jobbet
Noga Entreprenad startade 2012 och är idag ett team på ca 110 anställda, men vi vill bli fler. Vi sitter i nyrenoverade kontor i Slagsta. Vår verksamhet består främst av stambyten och ROT-renovering av lägenheter till stora fastighetsägare i hela Stockholmsområdet. På Noga är personalen vår högst prioriterade resurs och vi erbjuder en trygg samt inkluderande arbetsplats där varje medarbetare har möjligheten att utvecklas. Vi har under de senaste åren vuxit rejält och har kommit till den punkt då vi nu behöver en Entreprenadingenjör som ska stärka administrationen kring hela produktionskedjan. Du kommer att arbeta direkt med Projektchefen mot Platscheferna på bygget. Som Entreprenadingenjör på Noga Entreprenad kommer du att: - Arbeta i en uteslutande administrativ roll - Arbeta med olika typer av projekthantering - Dokumentation - Kontroll - Ritningar - Material beställningar - Utvärdera, förenkla & förbättra det administrativa arbetet i projekten - Arbeta i bl.a Byggsamordnaren, Centsoft, Wikells & Excell Rollen är ny hos oss vilket ger dig stort inflytande på hur ditt arbetet ska bedrivas. Du kommer att ha stora utvecklingsmöjligheter i företaget då vi har ambitionen att fortsätta vår tillväxtresa och vill att du ska växa med oss. Vi söker dig som: - Har 2 års erfarenhet av byggbranschen - Vill arbeta i en administrativ och stöttande roll - Är Certifierad i BAS P/U i arbetsmiljö - Har Kännedom av KMA arbete - Har Kännedom av ABT06 AB04 - Behärskar det Svenska språket i tal & skrift Som person är du: Strukturerad & ansvarstagande - Eftersom vi jobbar med en väldigt strukturerad produktionsplan som är känslig för störningar. Du ska helt enkelt uppskatta ordning och reda. Tävlingsinriktad - Eftersom det är en del av företagets DNA, vi ska alltid sträva efter att vara bäst på det vi gör. Meriterande om du: - Har genomgått kurser - Har Körkort B - Pratar svenska och/eller engelska - Kalkyl - Byggteknisk utbildning Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: mån & tis: 7-17 ons & tor: 7-16 fredag : 7-14 Placering: Kontoret i Slagsta Anställningsform: Heltid tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning Ansökan: Skicka din ansökan här! (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.com/jobs/preview/d48356c5-328f-43a3-a214-c3609e8c1a28) Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömningen av din ansökan.
Arbetsgivare
Tillväxt Botkyrka AB
Hemsida: http://www.tillvaxtbotkyrka.se
Ansökan
Ansök senast 20 January (3 månader 28 dagar kvar)

Ansök här
Visa mer


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.