På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Bygglovsprojektör

Bygglovsprojektör

10 Lediga jobb

Bygglov- och tillsynshandläggare till Bjuvs kommun

Arbetsgivare / Ort: Bjuvs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 1 augusti (1 månad 25 dagar kvar)
Publicerad: 2021-07-09
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Du har säkert fått frågan "Vad jobbar du med?". I Bjuvs kommun ställer vi istället frågan "Vad jobbar du för?" Vi arbetar för utveckling, hållbarhet, jämlikhet och framtiden för att tillsammans forma ett helt samhälle. Vad jobbar du för? Vill du ha en nyckelroll i en kommun i stark utveckling kan detta vara en chans för dig! I Bjuv kommer du få chans att hjälpa människor att förverkliga sina byggdrömmar och du kommer genom tillsynen bidra till att Bjuv blir en ännu trivsammare kommun att bo och verka i. Du kommer att arbeta med oss på byggnadsförvaltningen, där vi jobbar med bygglov, detaljplaner, strandskydd, bostadsanpassning, tillsyn enligt PBL och geodata. Vi är en liten förvaltning med god sammanhållning och här kommer du att få möjlighet att vara med i så väl stora som små projekt. På bygglovsenheten kommer du få arbeta tillsammans med två bygglovshandläggare och en byggnadsinspektör/tillsynshandläggare. Bjuvs kommun satsar mycket på trivsamma boendemiljöer och därför har vi en hel tjänst som arbetar med tillsyn, uppdelat på två personer. Byggnadsförvaltningen arbetar också aktivt med att digitalisera verksamheten för bättre service och ökad kvalitet. Du kommer alltså få ett varierat uppdrag där du har stor möjlighet att påverka din roll! Din arbetsplats kommer att vara på kommunhuset, som bara ligger ett stenkast från pågatågstationen. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I denna roll kommer du arbeta som handläggare av bygglov och bygganmälningar, men också med tillsyn enligt PBL tillsammans med en kollega. Eftersom Bjuv är en liten kommun lär du även få hjälpa till med andra frågor förvaltningen arbetar med. En viktig del av ditt uppdrag är att informera och ge råd till de som vill bygga. Du fattar självständiga beslut i enlighet med gällande delegationsordning och förbereder och föredrar ärenden inför beslut i byggnadsnämnden. Som bygglovs- och tillsynshandläggare krävs ett nära samarbete med kollegorna på förvaltningen, med andra tjänstepersoner inom kommunen, politiker, medborgare, konsulter och andra myndigheter. Du arbetar kontinuerligt med att effektivisera arbetsprocesser samt att alltid ge medborgarna hög service och ett professionellt bemötande. KVALIFIKATIONER Du har en för tjänsten relevant eftergymnasial utbildning. Du har något/några års erfarenhet av bygglovshandläggning och/eller tillsyn, gärna från kommunal verksamhet, och det är förstås en stor fördel om du har arbetat med både tillsyn och bygglov. Du har bra kunskaper inom Plan- och bygglagen och gärna även Boverkets byggregler. Har du erfarenhet av att arbeta med EDP Vision och Geosecma är det ett plus. Du ser till att hålla dig uppdaterad inom området. Du är en lagspelare som också har förmågan att arbeta självständigt. För att fungera i gruppen behöver du vara en relationsbyggare som ser lösningar framför problem och som har ett flexibelt förhållningssätt. I pressade situationer behåller du lugnet och ett realistiskt perspektiv på situationen. Vi värdesätter högt att du känner ett starkt ansvar för dina arbetsuppgifter och ser till att genomföra ditt uppdrag. Det är viktigt att du kan strukturera och planera ditt arbete och att du samarbetar väl med kollegorna inom bygglovsgruppen, men även med kollegor i övriga delar inom kommunen. En bygglovshandläggare hjälper människor att förverkliga sina drömmar och behöver kunna visa på möjligheter i de fall ett bygglov inte kan beviljas. Du vinnlägger dig om att ge god service. Ett gott och professionellt bemötande och en förmåga att anpassa sin kommunikation till den du möter är nödvändigt. Du talar och skriver flytande svenska och du har körkort (B). Som person är du med andra ord lika intresserad av att arbeta med människor som med byggfrågor. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. ÖVRIGT Bjuvs kommun är en del av Familjen Helsingborg. Familjen Helsingborg är människor som möts, platser som stimulerar och sammanhang som utvecklar. Här växer både människor och företag. Känslan skapar Familjen Helsingborg. Vi är: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga. familjenhelsingborg.se
Arbetsgivare
Bjuvs kommun
Ansökan
Ansök senast 1 augusti (1 månad 25 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bygglovshandläggare 100%

Arbetsgivare / Ort: Sorsele kommun / Sorsele
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 september (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Närheten till Vindelfjällen och den outbyggda Vindelälven gör att Sorsele kommun kan erbjuda många olika miljöer och en mångfald av aktiviteter. Här har du alla möjligheter att leva ett aktivt liv. Sorsele är känt för sitt kvalitativa fiske, och för dig med jaktintresse finns här unika möjligheter att kunna ägna dig åt det.

Sorsele är ett litet samhälle mitt i Lappland, med det lilla samhällets fördelar: närhet och enkelhet. Här verkar vi tillsammans. Det finns ett stort behov av arbetskraft i hela kommunen, så har du familj kan vi hjälpa till med tips på arbetsgivare för din respektive. Sorsele ligger strategiskt till mellan flera olika flygplatser, med nio mil till den närmaste.

Om arbetsplatsen:

Samhällsbyggnadsverksamheten ansvarar för bland annat bygglov, detaljplaner, miljö, livsmedel, kartor, mätning och räddningstjänst.

Arbetsuppgifter:

Du kommer att arbeta självständigt och varierat, med handläggning av myndighets- och tillsynsärenden enligt plan- och bygglagens regelverk. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att hålla tekniska samråd, genomföra arbetsplatsbesök och utfärdande av start- och slutbesked samt parkeringstillstånd då samhällsbyggnadsnämnden även är trafiknämnd. Du kommer även att delta i arbetet med exploatering och markplanering och vara en del av enhetens utåtriktade verksamhet och lämna råd och upplysningar till allmänheten.

Du kommer att fatta delegationsbeslut och även bereda och föredra ärenden till Samhällsbyggnadsnämnden.

Vi använder EDP Vision som ärendehanteringssystem och MyCarta som GIS-plattform.

Dina egenskaper:

Du ska vara serviceinriktad och vara van vid att jobba strukturerat och självständigt, men arbetet ställer även krav på god samarbetsförmåga. Du kan utföra myndighetsutövning på ett korrekt och professionellt sätt.

Kompetens/kvalifikationer:

Vi söker dig som har bygglovshandläggarutbildning eller motsvarande kvalifikationer.

Erfarenhet av arbete med bygglovshandläggning och god kännedom om aktuell lagstiftning är meriterande.

Att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

God datorvana.

B-körkort.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Varaktighet/arbetstid:

Tillsvidare, heltid

Tillträde enligt överenskommelse

Sorsele kommun tillämpar individuell lönesättning

Sorsele kommuns värdegrund - Mod, Glädje och Respekt.

Välkommen med din ansökan till: Sorsele kommun, 924 81 Sorsele eller via e-post: [email protected] senast 2021-09-30

Rekryteringsfirmor och bemanningsföretag undanbeds.

Arbetsgivare
Sorsele kommun
Burevägen 4
92481 Sorsele
Hemsida: www.sorsele.se
Ansökan
Ansök senast 30 september (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bygglovhandläggare

Arbetsgivare / Ort: Göteborgs kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 september (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-16
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Göteborg växer och förändras snabbt. Få städer har den utvecklingspotential som finns här. Planeringen av det framtida Göteborg är ett lagarbete med många inblandade och Stadsbyggnadskontoret har en central roll i denna utmaning. Gemensamt arbetar vi med förutsättningar för en stor arbetsmarknadsregion, bostäder med kvalitet, en inbjudande offentlig miljö och verkar för att staden blir hållbar ur alla perspektiv. Det vi gör ger avtryck i Göteborg för lång tid framåt. Tillsammans med andra förvaltningar skapar våra 380 medarbetare förutsättningar för en konkurrenskraftig, attraktiv och långsiktigt hållbar stad. ARBETSUPPGIFTER Byggavdelningens uppdrag är att hantera ansökningar om bygglov, rivningslov, förhandsbesked, strandskyddsdispenser, anmälningspliktiga åtgärder och anmälningar om olovligt byggande. Avdelningen ger också allmänheten stöd och råd i andra lovrelaterade frågor och hjälper dem i bygglovsprocessen. Avdelningen bevakar att önskemål följer målen för den önskade bebyggelseutvecklingen i kommunen, kraven på den lokala miljön och en hållbar utveckling. Byggavdelningen är organiserad i fem enheter med varsin enhetschef. Avdelningen består av ca 90 bygglovarkitekter/-handläggare, inspektörer, administratörer, koordinatorer, tillsynshandläggare och planhandläggare. Som bygglovhandläggare granskar du bygglovsansökningar utifrån såväl formella bestämmelser som lämplighet och gestaltning samt deltar aktivt i avdelningens utvecklingsarbete i dessa frågor. I uppdraget ingår att på delegation fatta beslut om bygglov, ge service till allmänheten i form av råd och upplysningar, samt föredra ärenden inför byggnadsnämnden. KVALIFIKATIONER Du som söker är utbildad arkitekt, alternativt har bygglovhandläggarutbildning i kombination med annan utbildning. I denna rekrytering vill vi att du har erfarenhet från stadsbyggnadskontor och/eller arkitektkontor och goda kunskaper i Plan- och Bygglagen. Arbetet innebär mycket kontakt med bygglovsökande och andra intressenter. Du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll. Du utgår ifrån allas lika värde och skapar en god atmosfär i mötet. Du har en öppen och positiv attityd då du har brukarens/kundens behov som utgångspunkt för ditt agerande. Du arbetar effektivt under stress, kan balansera olika krav och behåller lugnet i svåra situationer. Du är snabb, produktiv och motiverad samt har ett starkt engagemang och entusiasm för ditt arbete. Du tar initiativ och ansvar för att arbetet går framåt, oavsett om du arbetar ensam eller tillsammans med andra. För att trivas i arbetet behöver du kunna arbeta strukturerat då du hanterar ärenden som befinner sig i olika faser. Du upprättar tydliga mål och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet. På byggavdelningen har vi ett positivt arbetsklimat där vi jobbar tillsammans, stöttar och ställer upp för varandra. Det är viktigt för oss inom teamet och byggavdelningen i stort att vi bryr oss om varandra. En god arbetsmiljö innebär att vi gör ett bättre arbete för dem vi är till för. Därför söker vi dig som är ansvarstagande mot dig själv, dina kollegor och mot kunden, Som medarbetare är du med och bidrar till avdelningens utvecklingsarbete. ÖVRIGT Vi vill att stadsbyggnadskontoret ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, uppfylla kraven i GDPR samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller brev. Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings-, kandidatsöknings- och rekryteringsföretag samt försäljning av ytterligare annonser.
Arbetsgivare
Göteborgs kommun
Ansökan
Ansök senast 30 september (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bygglovhandläggare/Byggnadsinspektör med inriktning teknisk kontroll

Arbetsgivare / Ort: Botkyrka kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 30 september (3 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-15
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Botkyrka kommun är den femte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda-Norsborg, Tullinge, Tumba och Vårsta-Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 93 000 invånare och cirka 6 000 medarbetare. Samhällsbyggnadsförvaltningen förvaltar och utvecklar både stad och landsbygd inom kommunen. Vi har det samlade ansvaret för att planera och skapa de fysiska, juridiska och affärsmässiga förutsättningarna för en trygg och god livsmiljö i Botkyrka. Våra 125 medarbetare arbetar för att möjliggöra för ett bra boende och en attraktiv närmiljö oavsett var i livet man befinner sig. Beskrivning På bygglovsenheten är vi idag 17 personer vars uppdrag är att hantera ansökningar om bygglov, rivningslov, förhandsbesked, strandskyddsdispenser, anmälningspliktiga åtgärder, utöva tillsyn över olovligt byggande, ge vägledning samt handläggning av bostadsanpassningsbidrag. Nu söker vi dig som tillsammans med oss på bygglovsenheten vill vara med och fortsätta utveckla en helt igenom digital samhällsbyggnadsprocess! För närvarande följer vi Folkhälsomyndighetens rekommendationer om att jobba så mycket som möjligt på distans. Men i vanliga fall är arbetsplatsen i kommunhuset i Tumba nära pendeltåg och Tumba centrum. Framöver ser vi ljust på möjligheter att hitta en kombinerad lösning i samråd med närmsta chef. Vi tillämpar även årsarbetstid samt unnar oss kortare fredagar genom att vi under måndagar jobbar lite längre dagar som en service för medborgarna Arbetsuppgifter I rollen som bygglovhandläggare med inriktning teknisk kontroll (byggnadsinspektör) kommer du att handlägga olika typer av bygglovs- och anmälansärenden. Du håller i tekniska samråd inför startbesked med byggherrar, kontrollansvarig m. fl. Du gör även arbetsplatsbesök och håller i slutsamråd samt beslutar om slutbesked. Du fattar självständiga beslut i enlighet med gällande delegationsordning. Handläggning av tillsyn av olovligt byggande ingår också i rollen. Tillsammans med oss övriga på enheten blir du även delaktig i arbetet med att förbättra och utveckla vår verksamhet. Som medarbetare arbetar du kontinuerligt med att effektivisera arbetsprocesser där vi har ett helt digitalt arbetssätt. Vi jobbar i ärendehanteringssystemet ByggR. Du arbetar både självständigt, gemensamt i bygglovsgruppen och tillsammans med andra enheter inom kommunen. Schemalagd telefontid 4 timmar per vecka ingår i rollen där du vägleder bygglovssökande, både medborgare som företagare med sina bygglovsfrågor. På måndagar erbjuder vi även mötestid till medborgare och företagare för vägledning inför sina ansökningar - därför söker vi dig som ser värdet i att bringa samhällsnytta och ger god service och ett professionellt bemötande med medborgaren i fokus! Kvalifikationer Vi söker dig som har utbildning inom samhällsbyggnad eller byggteknik, som byggnadsingenjör eller byggnadsinspektör eller utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant. Krav - Kunskap om plan- och bygglagen och Boverkets byggregler - God datorvana - B-körkort, då platsbesök är en del av arbetet (resor sker med någon av kommunens miljöbilar) Meriterande - Erfarenhet av att ha jobbat som byggnadsinspektör - Erfarenhet av att ha handlagt bygglovs- och tillsynsärenden Vi vill ha ett positivt arbetsklimat där vi jobbar tillsammans, och vi söker dig som är ansvarstagande, lösningsfokuserad och strävar efter att verksamheten ska uppnå sina mål. Vi tror att du har en god förmåga att planera och organisera ditt eget arbete samtidigt som du har en väl utvecklad förmåga till samarbete. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Eftersom vi har ett digitaliserat arbetssätt krävs det att du är strukturerad, planerar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och håller uppsatta tidsramar. Vi är en verksamhet i utveckling och söker dig som har ett flexibelt förhållningssätt, ser möjligheter i förändringar och utmaningar samt bidrar med ditt engagemang och kompetens. Ett analytiskt tänkande, gott omdöme och en god beslutsförmåga är andra viktiga egenskaper i rollen som byggnadsinspektör. God svenska i tal och skrift samt en pedagogisk förmåga är en förutsättning eftersom du kommer att kommunicera med såväl medborgare som företagare. Om oss Botkyrka är en kommun full av kontraster där storstadens förortsmiljö möter landsbygdens skogar, ängar, sjöar och havskust. I vår kommun talas ungefär 100 olika språk och här lever människor med bakgrund från världens alla hörn. Vi strävar efter att Botkyrkaborna ska vara delaktiga i kommunens utveckling och det är deras behov, rättigheter och förutsättningar som leder oss i arbetet. Vi har medborgarens fokus i allt vi gör. Vi är öppna, ansvarstagande, modiga och energiska och letar alltid efter nya kollegor som vill vara med och skapa framtidens Botkyrka. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats full av möjligheter där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för en hållbar framtid. Är du vår nästa kollega? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Förmåner Du som medarbetare är det viktigaste vi har för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag. Vi erbjuder därför en rad förmåner utöver den individuella lönen - för ett hållbart arbetsliv. Läs mer här: https://www.botkyrka.se/jobb-och-vuxenutbildning/att-arbeta-pa-botkyrka-kommun/jobba-tillsammans-med-oss/villkor-och-formaner Botkyrka kommun arbetar med kompetensbaserad rekrytering för att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Botkyrka kommun
Ansökan
Ansök senast 30 september (3 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Bygginspektör/Bygglovshandläggare vikariat 12 månader med ev. förlängning

Arbetsgivare / Ort: Hudiksvalls kommun
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 1 oktober (4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-08
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Bygglovshandläggare

Om jobbet
Hudiksvall är i ett expansivt skede och du får en möjlighet att vara med och utveckla ett framtida Hudiksvall. Ett flertal områden för bostäder och verksamheter är på gång, bl.a. så håller nya stadsdelar i hamnområdet på att planläggas och det ska byggas för uppemot 2500 nya bostäder! Byggnationerna för den första delen av hamnområdet har startat under 2021. Du erbjuds ett arbeta på en arbetsplats där vi försöker hitta en bra balans mellan arbetsliv och privatliv. Vi söker dig som är en driven och erfaren byggnadsinspektör eller bygglovshandläggare som vill ta dig an arbetet med mycket eget ansvar. Du blir en del av ett kontor som består av 16 engagerade medarbetare. Ta chansen att leva och verka i Hälsingland där vi har fyra årstider, de "fem stora", sjöar, hav och skog med många vackra naturreservat. Här finns ett rikt sport- och kulturliv. Det dansas och spelas genuin folkmusik och Glada Hudik-teatern ger såklart sina föreställningar även här. ARBETSUPPGIFTER I rollen som byggnadsinspektör/bygglovhandläggare ingår arbetsuppgifter inom plan-och bygglagens område. Du handlägger självständigt ärenden som rör bygglov och tillsyn enligt plan- och bygglagen samt strandskyddsdispenser enligt miljöbalken. Du fattar beslut enligt delegation och bereder ärenden för beslut i byggnadsnämnden. En viktig uppgift är att ge information och rådgivning till allmänheten. Arbetet innebär många kontakter med sökande, medborgare, politiker och andra verksamheter. Vidare kommer du att arbeta självständigt med de frågor som är knutna till den tekniska prövningen i ett bygglovsärende. Det innebär att du granskar och bedömer handlingar och leder samrådsmöten, fastställer kontrollplaner, tar beslut om startbesked och slutbesked samt gör arbetsplatsbesök på byggarbetsplatser. Arbetet innefattar en stor del eget ansvar men kräver självklart samsyn och samarbete inom gruppen och utmaningen framöver är att ta oss an de större projekt som är på gång. Utöver dessa kommer du att få vara med på vår resa mot att digitalisera vår hantering från start till slut i processen. Arbetet är omväxlande och sker både självständigt och i grupp. Du deltar aktivt i arbetet med att förbättra och utveckla processerna, rutinerna och arbetssättet i verksamheten. Beroende på vilken bakgrund du har kan vi skräddarsy tjänsten mot antingen PBL eller mot de tekniska egenskapskraven i BBR. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand dig som har byggnadsingenjörsutbildning från universitet/högskola eller annan motsvarande erfarenhet/utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har dokumenterad kunskap om Plan-och bygglagstiftningen och BBR. Erfarenhet av tillgänglighetsfrågor och vana av att granska ritningar är meriterande. Meriterande är även om du har några års erfarenhet som byggnadsinspektör, bygglovhandläggare, myndighetsutövning eller flerårig erfarenhet från konstruktionsarbete, byggledning, byggkontroll eller annan lämplig erfarenhet inom området eller i byggbranschen. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt på personliga egenskaper. Som person är du lyhörd och serviceinriktad. Vi samarbetar mycket på kontoret och lägger stor vikt vid god samarbetsförmåga. Kontakten med sökande och övriga intressenter i byggprocessen är en viktig del av arbetet. Därför är det viktigt att du behärskar det svenska språket i tal och skrift samt är duktig på att kommunicera på ett tydligt och lösningsorienterat sätt. Arbetet kräver B-körkort. ÖVRIGT Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden. I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs I och med att du ansöker om denna tjänst lämnar du också ditt samtycke till att Hudiksvalls kommun behandlar dina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.hudiksvall.se/Ovrigt/Om-personuppgifter.html Observera att vi endast tar emot ansökningar via www.offentligajobb.se. Inför rekryteringsarbetet har Hudiksvalls kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Hudiksvalls kommun
Hemsida: http://www.hudiksvall.se
Ansökan
Ansök senast 1 oktober (4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.