På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Arkivarie
Spela filmen

Arkivarie

36 Lediga jobb

Arkivarie (tidsbegränsad anställning)

Arbetsgivare / Ort: Stockholms Universitet
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 september (28 dagar kvar)
Publicerad: 2021-09-03
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivarie

Om jobbet
vid Stockholms universitetsbibliotek. Sista ansökningsdag: 2021-09-19. På centrala arkiv- och registraturfunktionen arbetar cirka 10 medarbetare i olika roller. Arkiv- och registraturfunktionens roll är dels att stötta institutionernas arkivvårdare, sätta övergripande rutiner och ta fram gemensamma processer och dels att arbeta praktiskt med arkivhandlingar för universitetsförvaltningen. Vi arbetar proaktivt för att ständigt förbättra oss. Vi har de senaste åren genomfört ett stort förändringsarbete och gått mot digital arkivering och vi arbetar fortsatt aktivt för att ligga i framkant. Organisatoriskt ligger funktionen under Stockholms universitetsbibliotek som är ett av landets största forskningsbibliotek och ett nav för informationsförmedling vid universitetet. Arbetsuppgifter Vi söker dig som dels ska vara kontaktarkivarie mot en av våra fakulteter och stötta institutionernas arkivvårdare, och dels ska arbeta med arkivering av förvaltningens arkivhandlingar och ordnande av handlingar. Förutom arkivarierna på centrala arkivfunktionen har varje institution en egen arkivvårdare som sköter det praktiska arkivarbetet på institutionen och hanterar dess närarkiv. Du kommer att ha ett särskilt ansvar för en av våra fakulteter och sköta kontakt, rådgivning och utbildning till dess arkivvårdare. I dialog med dem kommer du att förbereda för och ta emot leveranser till centralarkivet och se till att förteckningarna är uppdaterade för din fakultet. Det utgör ungefär halva din arbetstid. Övrig tid kommer du att arbeta med förvaltningens arkivhandlingar och ordna dessa i centralarkivet och inventera och samla in där handlingar idag ännu inte har levererats till arkivet, såväl analoga som digitala handlingar. Vid behov kommer du även att arbeta med utlämnings- och digitaliseringsarbete. Kvalifikationer Krav - du har: • högskoleutbildning inom arkivvetenskap (60 hp alt 40 äldre hp), eller erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig • god allmän systemvana • god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska • erfarenhet av arkivarbete. Det är meriterande om du har: • erfarenhet av Visual Arkiv • erfarenhet av arkivarbete på universitet • erfarenhet av ärendehanteringssystem. Du är en doer och är proaktiv, du kan hålla deadlines och ser förbättringsområden. Du är strukturerad och har en förmåga att planera ditt arbete på ett effektivt sätt och du uppskattar att arbeta i en komplex miljö där mycket händer. Du har ett stort intresse för att förbättra processer och som kan ha många bollar i luften samtidigt. Du har en god samarbetsförmåga och är prestigelös i ditt arbete, oavsett arbetsuppgift. När vi anställer lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor. Anställningsvillkor Anställningen avser heltid och är en tidsbegränsad anställning på 1,5 år. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna löneanspråk. Tillträde enligt överenskommelse. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Närmare information om anställningen lämnas av sektionschef Mia Wahlberg, tfn 08-1207 6833, [email protected] Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, [email protected], Alejandra Pizarro Carrasco (Fackförbundet ST/Lärarförbundet), tfn 08-16 34 89, [email protected], samt [email protected] (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Bifoga endast personligt brev och CV. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: att söka en anställning. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Arbetsgivare
Stockholms Universitet
Hemsida: http://www.su.se
Ansökan
Ansök senast 19 september (28 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Arkivarie till diskrimineringsombudsmannen i Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Randstad AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivkanslist

Om jobbet

Arbetsbeskrivning

Vi söker en arkivarie för ett spännande konsultuppdrag till Diskrimineringsombudsmannen i Stockholm . Till denna roll behöver du ha en akademisk examen utbildning och minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete samt erfarenhet av offentlig verksamhet.  Du behöver även ha kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och arkivariers funktion. Diskrimineringsombudsmannens uppdrag är att arbeta mot diskriminering och att främja lika rättigheter och möjligheter i syfte att motverka diskriminering, såväl förekomsten av diskriminering som risker för diskriminering. Visionen är ett samhälle fritt från diskriminering. Vill du arbeta mot samma vision? Ansök redan idag! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

Myndigheten Diskrimineringsombudsmannen söker en engagerad konsult för uppdrag som arkivarie. till deras kontor på Råsundavägen 18, Solna. Tjänsten är placerad på Infrastrukturenheten. Myndighetens uppdrag och uppgifter framgår av lag, förordning, regleringsbrev samt olika regeringsuppdrag. På myndigheten arbetar idag ca 110 anställda. 

Du kommer att ansvara för myndighetens arkivvård genom bland annat hålla ordning i arkivet och att hålla arkivförteckningen uppdaterad samt hålla andra typer av register aktuella, så som låneregister. Ge registratorsfunktionen eller andra funktioner inom myndigheten råd och stöd i arkiv- och dokumenthanteringsfrågor. I arbetet ingår även att upprätthålla myndighetens arkivbeskrivning, säkerställa att arkivlokaler och arkivskåp uppfyller kraven enligt Riksarkivets föreskrifter, samt svara på Riksarkivets frågor om myndighetens arkiv. Förbereda inför och verkställa gallring av fysiska handlingar enligt lokala gallringsbeslut. Du kommer även att löpande se över och revidera myndighetens gallringsbeslut, speciellt vid nya RA-FS. I arbetsuppgifter ingår det också att förvalta och vid behov ta fram nya strategier samt stöd- och styrdokument inom arkiv- och dokumenthanteringsområdet samt att bidra med arkivariekompetens för att planera, genomföra och följa upp projekt avseende arkiv. 
 
 Exempel på arbetsuppgifter:
  • Arkivvård
  • Förbereda leverans av fysiska akter till Riksarkivet
  • Löpande arkivering av fysiska akter
  • Löpande omvärldsbevakning om utveckling som avser arkivområdet
  • Uppdatera myndigheterna arkivrutin och ge information till medarbetare om arkivering

Arbetstider

Heltid, 100%, med start omgående tom 15 maj 2022. Arbetstid: Mån-fre 08.00-16.30.

Kvalifikationer

I den här rollen behöver du kunna samarbeta och skapa goda relationer. Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, är noggrann i ditt arbete och en person som har lätt för att ta initiativ och få saker gjorda. 

 För detta uppdrag behöver du uppfylla följande kompetenskrav:
  • Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning och minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som arkivarie 
  • Erfarenhet av offentlig verksamhet.
  • Kunskaper i MS Office eller likvärdigt kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3, Platina, m.fl.) 
  • Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och arkivariers funktion och ansvar kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
  • Kunskap i standarder som OAIS, METS, PREMIS, PAIMAS. 
  • Erfarenhet från motsvarande arbete i offentlig verksamhet eller annan verksamhet som DO bedömer har givit motsvarande erfarenhet minst 12 månader. 
  • Erfarenhet av arbete i Visual Arkiv 
  • Erfarenhet av att ha tagit fram, implementerat eller förvaltat klassificeringsstruktur med underliggande processer. 
  • Erfarenhet av att ha arbetat med olika strategiska arkivfrågor via att ta fram beslutsunderlag, föredra dessa och genomföra implementering av fattade beslut.

 För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

2021-10-18  urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emelie Lind, Konsultchef, [email protected]  

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsgivare
Randstad AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Arkivarie till Depona i Stockholm

Arbetsgivare / Ort: Randstad AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivkanslist

Om jobbet

Arbetsbeskrivning

Vi söker en arkivarie för ett omväxlande konsultuppdrag till vår kund Depona i Stockholm. Till denna roll behöver du ha en akademisk examen med minst 60 poäng arkivvetenskap samt erfarenhet av minst ett (1) års arkivarbete på myndighet. Du behöver även ha kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och arkivariers funktion. Du kommer utföra ditt arbeta hos två av Deponas kunder som ligger i Norrort. Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning (med 6 månaders provanställning) där du får möjlighet att få inblick i, och arbeta med några av Sveriges viktigaste företag, myndigheter och offentliga arbetsgivare - och samtidigt vara en del av ett innovativt, engagerat, framåtlutat och människoorienterat, globalt bolag på frammarsch. Låter det här som något för dig? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

Som arkivarie kommer du arbeta med arkivhantering hos två av Deponas kunder i norrort. Hos den enda kunden kommer du främst arbetet med förteckningsarbete samt att du kommer att leda två personer lokalt som finns i arkivet. Hos den andra kunden kommer du att arbeta mer fokuserat på förteckning- och utredningsarbete. Tjänsten kräver god erfarenhet av både klassisk arkivförvaltning och e-arkivering och vi ser gärna att du har en vana med kund- och säljkontakter.

Exempel på arbetsuppgifter: 
  • Ordna, förteckna arkivmaterial.
  • Gallra arkivmaterial utifrån specifika regler. 
  • Dokumentera
  • Övrig förekommande administrativa arbetsuppgifter inom området. 

Arbetstider

Heltid 100% (75%/25% hos vardera kund) Start så snart som möjligt med en uppdragslängd på 6 månader med möjlighet till förlängning samt övertag hos kund. 
Arbetstid: Kontorstider, måndag-fredag. Arbetet sker på plats.

Kvalifikationer

För detta uppdrag krävs det att du har följande kvalifikationer:
  •  Akademisk examen i arkivvetenskap eller motsvarande erfarenhet 
  •  God erfarenhet av klassisk arkivförteckning 
  •  God erfarenhet av e-arkivering 
  •  Har god förmåga att utrycka dig, både muntligt som skriftligt 
 Meriterande
  •  Vana med kund- och säljkontakter 
Personliga egenskaper
Rollen kräver att du är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Som person är du noggrann, strukturerad och lösningsorienterad samt att du är van att arbeta självständigt. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

Ansök senast 2021-10-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
 
För information: Emelie Lind, Konsultchef, [email protected] 

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsgivare
Randstad AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Statens institutionsstyrelse söker Arkivarie - bidra med erfarenhet i ett l

Arbetsgivare / Ort: Statens Institutionsstyrelse
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-27
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivarie

Om jobbet
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för barn, ungdomar och för vuxna med missbruk. Det gör vi på särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. SiS verkställer även sluten ungdomsvård och finansierar forskning för att utveckla vården och behandlingen. I klartext är det vårt uppdrag att vända liv som präglats av utanförskap, kriminalitet, missbruk och psykosociala problem. Därför spelar SiS en avgörande roll i vårdkedjan och ger hopp i svåra situationer. Att skapa den livsviktiga förändringen och möjligheten är inget vanligt jobb. På huvudkontoret i Stockholm, är vi ca 200 medarbetare fördelat på sex avdelningar. Tillsammans arbetar vi för att stötta och utveckla myndigheten med ca 4000 medarbetare. Vi håller till i nya lokaler i Solna Business Park. ARBETSUPPGIFTER Till myndighetens huvudkontor söker vi en arkivarie. Tjänsten är placerad vid myndighetens Juridiska avdelning. Avdelningen består av nio jurister i grundbemanningen som leds av en chefsjurist och en biträdande chefsjurist. I avdelningen arbetar även två registratorer och en arkivarie. Rollen som arkivarie innebär att vara ett stöd för verksamheten i frågor kring SiS arkiv och informationshantering, både gentemot institutionerna och verksamhetskontoren runt om i landet, samt på huvudkontoret. SiS arkiv består i dag både av pappersarkiv och elektroniska handlingar i myndighetens olika verksamhetssystem. På huvudkontoret arbetar arkivarierna med sedvanliga uppgifter, så som dokumenthanteringsplaner, processkartläggningar, klassificeringsstruktur, arkivleveranser, ordnings- och förteckningsarbete, gallring, samt utbildning av personal. Arkivarierna kommer även att arbeta med informationshantering kopplat till verksamhetssystem och arbete med införande av e-arkiv. Myndigheten har i dagsläget inget e-arkiv. Arbete med att införa ett sådant kommer också involvera arkivarierna. I arbetet ingår även rådgivning och stöd i arkivfrågor för verksamhetens registratorer och övrig personal, samt ett nära samarbete med myndighetens dataskyddsombud och IT-säkerhetsansvarig. Arbetet med institutioner och verksamhetskontor omfattar huvudsakligen stöd i ordnings- och förteckningsarbete, samt arbete i samband med leveranser. Resor i landet förekommer då myndighetens arkiv är spridda på ett fyrtiotal platser, med en arkivbildning på varje institution och verksamhetskontor. Den lokala arkivhanteringen sköts av särskilt utsedda registratorer/administratörer. SiS förtecknar arkiv enligt både allmänna arkivschemat och verksamhetsbaserad informationsredovisning. KVALIFIKATIONER Krav: • Akademisk utbildning motsvarande 60hp/40p i arkivvetenskap, eller motsvarande. • Minst två års erfarenhet av arbete med arkiv inom offentlig förvaltning. • Erfarenhet av ordnings- och förteckningsarbete. • Erfarenhet av informationsvärdering. • Erfarenhet av arbete med frågor rörande digitalt bevarande och e-arkiv inom offentlig förvaltning. • God förmåga att kommunicera obehindrat på svenska, i tal, såväl som i skrift. Meriterande: • Kunskap om och erfarenhet av arbete med socialtjänstverksamhet. • Kunskap om och erfarenhet av arbete i diarieföringssystemet Ciceron(Diabas). • Erfarenhet av projektledning. Arkivarierollen vid SiS innebär ett stort eget ansvar och ställer höga krav på god förmåga att samarbeta. För att lyckas och trivas i rollen är du strukturerad och noggrann. Du har även god förmåga att ta initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Arbetsgivare
Statens Institutionsstyrelse
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Arkivhandläggare

Arbetsgivare / Ort: VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 19 oktober (1 dag kvar)
Publicerad: 2021-10-05
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Arkivkanslist

Om jobbet
Om arbetet Vi söker dig som dels kan förteckna förvaltningens arkiv, dels vara en del i arbetet med utvecklingen av förvaltningens ärendeprocess och ökad diarieföring. Rollen har mestadels ett operativt fokus där du tillsammans med arkivansvarig planerar och utför arkivvård enligt arkivorganisationen och deltar i arbetet vid verksamhetsförändringar och andra arkivfrågor. Som arkivredogörare för stabsenheterna ansvarar du för att förteckna myndighetens arkiv. Du kommer utefter gällande lagar, rutiner, riktlinjer och anvisningar ta fram styrande och stödjande dokument inom informationshantering samt ansvara för att dessa hålls uppdaterade. I din roll är du rådgivande och ger stöd i det praktiska arkivarbetet/arkivvården på samtliga verksamheter. Du kommer att delta i arbetsgrupper och nätverk både inom regionen och på myndigheten, och vara en av förvaltningens registratorer. Om dig Du ska ha adekvat högskoleutbildning, examen eller motsvarande kompetens gärna med inriktning mot offentlig förvaltning eller motsvarande. Du ska dessutom ha god kännedom om dokumenthantering, arkiv inom offentlig förvaltning och ordnande och förtecknande av arkiv. Du är väl insatt i lagar och föreskrifter som finns inom området som till exempel arkivlagen, tryckfrihetsförordningen, offentlighets och sekretesslagen samt förvaltningslagen. Vidare är det ett krav att du har goda IT-kunskaper. Det är meriterande om du har vana av att arbeta i digitala ärendehanteringssystem generellt och Public 360 samt Visual Arkiv i synnerhet. Som person är du strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten och har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och motiveras av utmaningar och att arbeta situationsanpassat. Du gillar även att samarbeta med andra och bistår gärna med dina specialistkunskaper. Om oss Tjänsten ingår i Regionhälsans kansli och är underställd ekonomichefen. Du kommer att ingå i ett team med sex medarbetare med olika ansvarsområden som är nära sammankopplade. Kansliet arbetar med att ge stöd och förutsättningar för att förvaltningen och dess medarbetare följer lagar, förordningar, reglementen, riktlinjer och rutiner inom området offentlig rätt och därigenom skapar förutsättningar för ledning och övrig personal att tillhandhålla en rättssäker handläggning av ärenden såväl inom vården som administrationen. Arbetet utförs i nära samverkan med Regionhälsans stabsavdelningar och utgör ett stöd åt stab, förvaltningsledning och verksamheter. Villkor Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden. Placeringsort enligt överenskommelse, vi har kontor i Göteborg, Borås, Skövde och Vänersborg.  Varmt välkommen med din ansökan! Förvaltningen Regionhälsan omfattar regiongemensamma vårdverksamheter och hälsofrämjande nära vård. Nära 1900 medarbetare jobbar för att invånarna ska må bra. När du blir en del av oss är du med och utvecklar verksamheten. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Vill du veta mer om VGR kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Arbetsgivare
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Ansökan
Ansök senast 19 oktober (1 dag kvar)

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.