På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy Ok

Account manager

Account manager

1 Utvalda jobb

Redovisningsekonom till Evelent SW AB

Arbetsgivare / Ort: Evelent SW AB / Stockholm
Omfattning / Varaktighet: Heltid
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 31 december (2 månader 10 dagar kvar)
Publicerad: 2021-04-08
VISA MER
Om jobbet

Är du en ambitiös och engagerad Redovisningsekonom som är bra på att bygga och bibehålla långsiktiga relationer?
Trivs du i en roll som erbjuder en varierande arbetsvardag där du får vara med och påverka?
Då vill vi gärna att du läser vidare!

Vi söker nu en Redovisningsekonom till Evelent Sw Ab som vill vara med och utveckla både våra kunders företagande och våra medarbetare.

I din roll som Redovisningsekonom hos oss har du en omväxlande och självständig roll. Du stödjer och coachar juniora kollegor i uppdragen och har stort ansvar för att kunden är nöjd.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Bokslut och årsredovisningar
• Inkomstdeklarationer
• Kvalitetssäkra månadsbokslut
• Löpande rapporteringar
• Konsultation och kundrådgivning

Hos oss får du en familjär miljö, duktiga och kvalitetsmedvetna kollegor som gillar kombinationen av ekonomi och kundvård. Vi jobbar i en inkluderande, rolig och kreativ miljö, där vi tar gemensamt ansvar.

Din profil
Vi söker dig som har:
• Högskoleutbildning inom ekonomi, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning eller gymnasieekonom
• Erfarenhet av motsvarande arbete, gärna från redovisnings- eller revisionsbyrå.
• Erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete med vana att upprätta bokslut, inkomstdeklarationer och årsredovisningar.

Vi jobbar med Fortknox som redovisningsprogram och det kräver att du har god erfarenhet av Fortnox sedan tidigare. För att du ska trivas i rollen som Redovisningskonsult och utvecklas inom vår organisation tror vi att du är en driven och ansvarstagande person, som trivs med att arbeta i team och i mötet med kunden.
Du har förmågan att hantera ett stort arbetsflöde samt strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter.
Vi tror att du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vidare ser vi även att du behärskar svenska flytande i tal och skrift.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vårt mål på Evelent SW AB är att ge dig som medarbetare den bästa tiden i din karriär och vi är måna om att privatliv och arbetsliv ska fungera. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling.

Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt arbetsklimat!

Ansökan
Vill du vara med och förverkliga stora drömmar? Skicka din ansökan till oss så snart som möjligt innehållande CV. Urval och intervjuer sker löpande. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen och gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens, erfarenhet och potential att växa i rollen.

Evelent SW AB är en ledande aktör inom distribution av reservdelar inom telekombranschen.

Ansökan mailas till: Amer Alzheri, [email protected]

Ansökan
Ansök senast 31 december (2 månader 10 dagar kvar)

Ansök via mejl
[email protected]
VISA MINDRE
VISA FLER UTVALDA JOBB


263 Lediga jobb

Ekonomiansvarig till Weldor och Jakobssons Smide

Arbetsgivare / Ort: Jobzone Sverige AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast 16 september (1 månad 4 dagar kvar)
Publicerad: 2021-08-16
Källa: Arbetsförmedlingen
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomichef

Om jobbet
Är du Weldor och Jakobssons Smide nya ekonomiansvariga? Är du en person med ekonomisk bakgrund? Har du tidigare jobbat brett inom ekonomi? Har du tidigare erfarenhet att jobba på mindre företag med platt organisation. Vi söker just nu en sådan individ för direktanställning hos kund! Vår kund Weldor AB och Jakobssons Smide AB Weldor och Jakobssons Smide är två framgångsrika svets- och smidesfirmor i Västra Mälardalen som drivs tillsammans under gemensam ledning. Vi finns i Köping och Kolsva. Våra skickliga svetsare utför alla tänkbara typer av svetsarbeten åt våra kunder inom industrin, byggsektorn och vattenkraftsektorn. Tillsammans omsätter bolagen 35 mkr och sysselsätter ca 25 pers. Båda företagen ingår i Idestagruppen som består av tillverkande företag i en rad olika branscher.  Om tjänsten Du blir direktanställd på Weldor och Jakobssons Smide och blir ansvarig för deras löpande ekonomi- och löneadministration. Som ekonomiansvarig kommer du att arbeta med löpande fakturering och bokföring, tid- och projektredovisning, löneadministration, skatte- och momsdeklarationer samt framtagande av period- och årsbokslut.  Du fördelar din tid mellan de två arbetsplatserna belägna i Köping och Kolsva. Arbetsuppgifter - Löpande ekonomi- och löneadministration - Löpande fakturering och bokföring - Tid- och projektvisning - Skatte- och momsdeklarationer - Framtagande av period- och årsbokslut - Arbete i Visma - Telefonpassning Vem söker vi till denna tjänst? Vi söker dig som tidigare jobbat med liknande uppgifter. Gärna i mindre företag där man är van att jobba över gränserna och kunna ta egna initiativ. Vi ser att du har ett stort intresse för ekonomi och administration. Du är prestigelös och gillar att jobba brett inom just ekonomi. Du gillar utveckling och teknik och vill gärna implementera nya strukturer och arbetssätt inom ditt ansvarsområde. Du har goda kunskaper inom Visma och Office. Krav - Minst gymnasial utbildning - Tidigare jobbat brett inom ekonomi - B-körkort och tillgång till egen bil då kollektivavtal är begränsat - Flytande svenska i tal och skrift Villkor och förmåner - Kollektivavtal via Unionen - 3000 :- i friskvårdsbidrag Ansökan I denna rekryteringsprocess har vi valt att samarbeta med Jobzone. Uppdraget är en direktrekrytering till Weldor AB och Jakobssons Smide AB. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Djupintervjuer beräknas ske med start vecka 35. Välkommen med din ansökan! Om Jobzone:   Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer. Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge, alla med stora kunskaper om sin marknad och med ett arbetssätt som utgår från medarbetaren i fokus. Jobzone är verksamt inom många branscher och kan erbjuda en mängd karriärmöjligheter. Vilket är ditt nästa drömjobb?
Arbetsgivare
Jobzone Sverige AB
Ansökan
Ansök senast 16 september (1 månad 4 dagar kvar)

Ansök här
VISA MINDRE

Driven ekonom för konsultuppdrag!

Arbetsgivare / Ort: Dreamwork Scandinavia AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 3 månader – upp till 6 månader
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-12
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Ekonomikonsult

Om jobbet
Kort om tjänsten Nu söker vi en erfaren driven redovisningsekonom för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder. Kunden sitter i Hammarby sjöstad och tjänsten är på heltid 100% Start: Omgående Om verksamheten Du blir anställd av Dreamwork men jobbar ute hos kunden i deras lokaler. Kunden är flexibel gällande arbetsplats, och det är möjligt att jobba hemma ca 50% av tiden. Kunden har ett 60 tal anställda i Sverige. Mer om tjänsten Kunden behöva stärka upp sin ekonomiavdelning snabbt på grund av en sjukskrivning. Det är en ganska bred roll där vi gärna ser någon som kan göra både högt och lågt. Allt från kund- och levreskontra till månadsavstämningar, deklarationer och bistå i bokslutsarbete samt enklare lön. Kunden har även planer på att utöka avdelningen, så för rätt person kan de övergå i anställning hos kunden. Din profil Du behöver ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kanske jobbat som redovisningsekonom. Kanske har du jobbat på redovisningsbyrå och nu vill jobba med EN kund. Akademisk examen inom ekonomi och 2-3 års arbetslivserfarenhet ser vi som en fördel, alternativt gymnasieutbildning och 5 års erfarenhet. Prestiglös och beredd att hugga in där det behövs. Ansökan Välkommen med din ansökan via länken i annonsen, urvalet sker löpande. Om Dreamwork På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001
Arbetsgivare
Dreamwork Scandinavia AB
Hemsida: http://www.dreamwork.se/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Account Manager

Arbetsgivare / Ort: Benify AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / 6 månader eller längre
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-09-21
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Account manager

Om jobbet
På Benify brinner vi för att hjälpa kunder att attrahera, belöna och stärka förhållandet med sinamedarbetare. Sedan 2004 har vi som ett snabbväxande HR-techbolag revolutionerat branschen och sättet att arbeta med förmåner och kommunikation till sina anställda. Genom vår skräddarsydda Benify-portal kan kunder världen över bland annat erbjuda grymma deals och rabatter, bjuda in till events eller varför inte onboarda sina nyanställda. Hos oss får du chansen att inte bara påverka en organisationsinterna arbete, utan även deras medarbetares välmående och relation till sin arbetsgivare. För att fortsätta vår framfart på svenska marknaden behöver vi nu förstärkning av en Account Manager. Är du en social kameleont? En person som tänker framåt och arbetar hårt med ditt mål i sikte? Någon som alltid ser till kundens behov och gör det till möjligheter att skapa mervärde? Som dessutom vill jobba i en internationell miljö? Då ska du fortsätta läsa vidare om denna spännande möjlighet! Din roll som Account Manager I rollen som Account Manager ansvarar du för att utveckla våra befintliga kunder och bygga långvariga relationer. På Benify kan vi garantera dig en arbetsplats där du har chansen att bli en riktigt framgångsrik Account Manager, i ett team som alltid lyfter varandra, har kul tillsammans och med en teamkänsla värd att skryta om. Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Benify’s fortsatta framfart på marknaden, med dig säkerställer vi att Benify alltid möter kundernas behov och ser möjligheter till att skapa mervärde. Arbetet innefattas av tre huvudsakliga områden: • Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Benify möter kundernas behov. • Se till att Sveriges bästa arbetsgivare väljer att förlänga sina avtal med oss. • Utveckling av såväl produkten som gruppens interna arbetsprocesser, då vi alltid strävar efter att bli bättre. Vem är du? Tjänsten som Account Manager är helt enkelt en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Benifys framgång. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du tänker också självständigt, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Vi älskar våra kunder och ser att du är en relationsbyggande stjärna som gör detsamma. Vi ser även att du som söker: • Har tidigare erfarenhet av försäljning B2B (alt. B2C) • Älskar kundkontakt, är social, lyhörd och kommunikativ • Motiveras av utmaningar och att nå resultat • Trivs med flera bollar i luften samtidigt och med lätthet kan skifta fokus mellan olika kunder. • Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad Benify Erbjuder dig Hos oss på Benify får du möjligheten att arbeta i en organisation där alla bidrar till vår framgång, hjälper varandra på vägen dit och har roligt under tiden. Vi vet att det är våra anställda som gör Benify framgångsrikt och som får oss att utvecklas framåt – vi välkomnar inte bara dina idéer, vi uppmuntrar dem. Din egen utvecklingsresa inom organisationen är upp till dig: dina initiativ, personliga mål och din nyfikenhet är nycklarna för din utveckling och hur långt du kan nå inom Benify. Hos oss arbetar vi med stor passion och vi lyckas tillsammans! PRAKTISK INFORMATION Start: Så snart vi hittar vår perfekta match! Omfattning: Heltid 100%, vikariat till juli 2023 Placering: Malmö Låter tjänsten som Account Manager perfekt för dig? Urvalet sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka därför inte att söka redan idag! Har du frågor om rollen eller hur det är att jobba på Benify? Kontakta Matilda Cronqvist (Manager CR SME Göteborg & Malmö), [email protected]
Arbetsgivare
Benify AB
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

ACCOUNT MANAGER

Arbetsgivare / Ort: Talent & Partner AB / STOCKHOLM
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
  • Account manager

Färdigheter
Krav
  • Försäljningsvana
  • uppsökande försäljning företag
  • Uppsökande försäljning
Meriterande
  • Affärsutveckling
  • IT-konsultuppdrag
  • erfarenhet
  • Rekryteringsvana

Språk
Krav
  • Svenska
  • Engelska

Om jobbet

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer.Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


ACCOUNT MANAGER


Vi söker just nu för vår kunds räkning Account Manager


Bolaget erbjuder IT-konsulttjänster och är ett av landets snabbast växande bolag inom branschen. De ser till att deras kunder blir bäst i världen på det de gör genom att bidra med kunskap och kompetens inom IT, management och digital marknadsföring. Bolaget tar sig an kunder från många olika branscher och styrs av ledord så som engagemang och effekt. Här är ett bolag som ligger i framkant och som tar sig an spännande utmaningar. Det är genom bolagets ca 900 medarbetare som de tar sig till nästa nivå och skapar förutsättningar för ett digitaliserat Sverige.

Drivs du av att skapa goda relationer som genererar affärer i en snabb miljö? Som Account Manager skapar du nya affärsmöjligheter, utvecklar befintliga samarbeten och på ett proaktivt sätt driver upp din egen säljbudget. Här ansvarar du för hela försäljningsprocessen, från att söka nya kundrelationer till att skriva offert och sluta avtal. Du bidrar med utveckling och idéer för att främja samarbeten och affärer. Du samarbetar med övriga i säljteamet men även med regions- och rekryteringsansvariga.


Vi söker dig som har:

- Mycket god förmåga att skapa långsiktiga relationer

- Dokumenterad erfarenhet av försäljning med goda resultat

- Erfarenhet av B2B-försäljning av produkter och/eller tjänster

- Tjänsteförsäljning inom IT och/eller bemanning (meriterande)

- Erfarenhet av affärsutveckling (meriterande)

- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller sälj

- God förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt engelska

- B-körkort


Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner.

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Skicka din ansökan idag via länken eller [email protected]

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.

Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Arbetsgivare
Talent & Partner AB
Birger Jarlsgatan 8, 5tr
11434 STOCKHOLM
Hemsida: http://www.talentpartner.se
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE

Jobba Med Försäkringar

Arbetsgivare / Ort: Getdet AB
Omfattning / Varaktighet: Heltid / Tills vidare
Lönetyp: Fast och rörlig lön
Ansök senast idag
Publicerad: 2021-10-07
Källa: Arbetsförmedlingen
VISA MER
Om jobbet

Sök jobbet som försäkringssäljare på GX Consulting i Stockholm för att jobba med försäkringar.

Pratar du ren svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer GX Consulting dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att jobba med försäkringar Sök Nu!

Erbjuds:

Grundlön, provision, bonus & pension

Tjäna mycket pengar utan lönetak

Sälj- & försäkringsutbildning

Krav:

Ren svenska i tal & skrift

Motiverad inför telefonförsäljning

Inget belastningsregister eller betalningsanmärkningar

Arbetsgivare
Getdet AB
Hemsida: https://getdet.com/fa-hog-lon-nu/
Ansökan
Ansök senast idag

Ansök här
VISA MINDRE
VISA FLER LEDIGA JOBB


MINA ÅSIKTER OM DETTA YRKE

Jobbar du inom detta yrke och tycker att något saknas eller inte stämmer i vår beskrivning?
Fyll i formuläret så lyssnar vi gärna på dina åsikter.
OBS! Vi erbjuder inga jobb eller vägledning via detta formulär.